Apulanta ja sinä

Aloittaja [tuuli], lokakuu 24, 2004, 10:02:33

« edellinen - seuraava »

jouhu

Kerrotkaahan vähän tarkemmin. Nyt mielenkiinto heräsi... Siis näit Tuukan valintatalon parkkipaikalla... Millon? Missä? Miten?

hendu

by the way.. mäkin olin 99- räikkärockis ;D!! Eiks apis jutunu keskeyttään, kun joku heitti kivellä :o?? niin mä muistasin! niin missä valintatalos? ylöjärvel?
Temosen pomppubasso

[tuuli]

kaikki vaan valintatalon parkkipaikalle jos tuukka vaikka ilmaantuisi uudestaan.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Heh... ;D *kyttää jo nurkan takana*
Mutta sanokaa nyt edes kaupunki.

blind_eye

LainaaTosi olennainen tietohan tämä :)
Eikö ;)

Niin siis sen jälkeen kun se rokki loppui niin menimme odottamaan isää (joka haki meidät sieltä) siihen sen räikänpuiston vieressä olevan valintatalon pihaan. Sit Tuukka vaan käveli sieltä siihen pihaan, se kun oli parkkeerannu autonsa siihen pihaan :)
Minä hyökkäsin heti Tuukan kimppuun :D
Eli siis Ylöjärven valintatalo juu. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Aapsu

En mää kyllä muista että Apulanta olis juotunu keskeyttään sitä keikkaa kivenheittäjän takia tai muutenkaan. Seurasin tosin keikkaa aika kaukaa, joten en voi olla ihan varma. Ainakin tossa Mustin Hevonen -videolla on kyllä pätkiä siltä keikalta ja myös kuvaa encoren viimeisestä biisistä "Silmämuna", jossa on myös Mandy pomppimassa lavalla. Siihen se keikka mielestäni loppui ilman kummempaa rähinää.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

LainaaEn mää kyllä muista että Apulanta olis juotunu keskeyttään sitä keikkaa kivenheittäjän takia tai muutenkaan. Seurasin tosin keikkaa aika kaukaa, joten en voi olla ihan varma. Ainakin tossa Mustin Hevonen -videolla on kyllä pätkiä siltä keikalta ja myös kuvaa encoren viimeisestä biisistä "Silmämuna", jossa on myös Mandy pomppimassa lavalla. Siihen se keikka mielestäni loppui ilman kummempaa rähinää.

ahaa, se salaperäinen tyttö on siis mandy.
allekirjoittanut

hendu

Voi olla et muistan väärin, tais vaan jättää biisin kesken! En oo ihan sata- varma :)! Oon tainnu nähä unta! Pitää kysyä kavereilt, mitä ne muistaa kyseiseltä keikalta ;D.  Ja Ylöjärvi on nimenomaa kaupunki ;D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

allekirjoittanut

blind_eye

Ylöjärvi?
Ihan Tampereen vieressä, n. 15 kilsaa Vaasaan päin Tampereelta  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hendu

ja se on muuten vielä valintatalo+  ;D!!!
Temosen pomppubasso

jouhu

Onko tavallisella valintatalolla ja valintatalo+ mitään eroa?

hendu

En oikeen tiä, mut täällä on semmonen, siis + merkkinen  ;D!! Niitä ei oo monta maailmassa ;)!
Temosen pomppubasso

jouhu

Vou!  :o Sinähän olet saanut oikein erikois valintatalon! ;)

hendu

Niin... Ja sitten mulle kettuillaan siitä :'(! No ei vaan. Oot vaan jouhu kateellinen ;)!!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.