ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Lainaaon paljon ihmisiä jotka sitä mieltä että kaikkien pitäisi kuunnella samaa musiikkia kuin he.

:-? No, eiköhän nekin jossain vaiheessa kasva aikuisiksi.

Tokya

Lainaa
Lainaaon paljon ihmisiä jotka sitä mieltä että kaikkien pitäisi kuunnella samaa musiikkia kuin he.

:-? No, eiköhän nekin jossain vaiheessa kasva aikuisiksi.

toivon mukaan ;<

puska

Hoho, kyllä ne kasvaa kun minäkin oon kasvanu :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Haha, mä olin yhesti niin Apulannan lumoissa, että oli tosiaan vaikee hyväksyä se, ettei kaikki siitä tykkää.
Nyt on vaikee hyväksyä se, että kaikki tykkää siitä.

Perkele!  :D
allekirjoittanut

sasu.

No mun yks kamu dikkaa jonkun verran apiksista.. kaikki muut sanoo vaan aina: "miten sä voit kuunnella semmosta heviä ja karjumista?" Apikset ei oo hevii eikä ne karju! Ainakaan miust. muista?

Painkiller

Päivän ekat naurut ;D Apulanta heviä ja karjumista, heheh. Mitähän sitten kun kuuntelisivat oikeita hevibändejä ja oikeeta karjumista :D

[tuuli]

Ei ole heviä, eikä karjumista, eikä edes yritä olla.  ;)
Sillon kuin mä olin seiskalla, niin mun luokkakaverit ei ollenkaan tykännyt Apulannasta. Todellinen apisaalto on alkanut vasta viime vuosina.
allekirjoittanut

Tokya

LainaaEi ole heviä, eikä karjumista, eikä edes yritä olla.  ;)
Sillon kuin mä olin seiskalla, niin mun luokkakaverit ei ollenkaan tykännyt Apulannasta. Todellinen apisaalto on alkanut vasta viime vuosina.
Niin on! ja varsinkin muutamien kappaleiden kohdalla (armo, ilona?)

[tuuli]

Niinpä. Muistan kun mä fanitin todella paljon Apista seiskalla. Ja olisin halunnut meidän tekstiilitunnilla kuuntelevan mun Apislevyä luokassa. Mut kukaan ei halunnut kuunnella..
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaJa olisin halunnut meidän tekstiilitunnilla kuuntelevan mun Apislevyä luokassa. Mut kukaan ei halunnut kuunnella..

Heh. Voi :'(

[tuuli]

allekirjoittanut

Vuudis

"Helpshit. Hahahahaha" "Kui joku oikeesti voi kuunnella jotai Apulantaa?!"  :D
Katsoo ei saa helvettiin, koska se katsoo takaisin.

[tuuli]

allekirjoittanut

puska

Krisse-showsta :P. Ja sitä paitti tuo oli ihan wanha ku mää oon keksiny tuon jo ennen Krisseä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

No siis kaikkihan siitä Helpshitistä puhuu ihan ympäri maata.. Eiköhän se Krissekin sen ollut ennen kuullut.
Toni oli hirmu hauska siinä Krissessä. Ihan yllätyin. Ja Muska kans!  ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.