Minkälaista oheistavaraa teillä on?

Aloittaja medelin, helmikuu 11, 2005, 09:25:53

« edellinen - seuraava »

[salzaa]

no levyt, parit sinkut, julisteet, plus semmonen ite tekemä juliste, sit on kassi ja fotoja ja nimmareita ja sipen rumpukapula..

jouhu

Tuota kassii on ainakin toivottu, kun on kyselty mitä haluais sinne myytäväks. Miekin haluisin sellasen kassin!

Painkiller

LainaaTuota kassii on ainakin toivottu, kun on kyselty mitä haluais sinne myytäväks. Miekin haluisin sellasen kassin!

Niin mäkin..olis tarvetta! :)

jouhu

Todellakin olis. Oon jo miettiny vähän mihin käyttäsin. ;D

[tuuli]

tosi hieno oli se kassi mitä niil oli yhesti! semmosen haluaisin! eikä edes paljon maksanut! ja mukin kans!  :D
allekirjoittanut

raura

Se kassi on kyllä tosi kiva. Ja on hyvin mahdollista että on sama henkilö marissut koirastaan ja kassistaan Levareiden sivuilla (ei voi muistaa, mutta epäilys on vahva)  ::)

emmi

miekin sen kassin kovasti haluisin! sit muki olis kans kiva juu, seinälippu kans, ja alushousut jotka punainen mainitsi tuolla :)
hihamerkki kans. vitsi. vois kyllä tulla enemmän kaikkee sälää apulannalta. kääk :)
älä tunnusta jos sattuu

raura

Ja sitten kun sitä kaikkea sälää on, niin ne on pakko ostaa ja huomaat ettet tee puolillakaan tavaroista mitään  :D. Mutta silti, ihanaa kun voi kerätä tavaroita ympärilleen (kai).  ::)

jouhu

raura

Niinhän se on. Tosin siitä pitäis päästä eroon...  :-/

Maikki.

Miul on huppari, 2 ite tekemää t-paitaa, pääkallo paita, levyjä ja sinkkuja paljon, tohtorihalla, mustahevonen, liikkuvat kuvat, itse nauhotettuja videoita, pinssejä, ranneke jonka sain ilmaseen:>, julisteita, lehtijuttuja, tauluja, valokuvia, nimmareita.. semmosta, ei nyt tule muuta mieleen.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

LainaaMiul on huppari, 2 ite tekemää t-paitaa, pääkallo paita, levyjä ja sinkkuja paljon, tohtorihalla, mustahevonen, liikkuvat kuvat, itse nauhotettuja videoita, pinssejä, ranneke jonka sain ilmaseen:>, julisteita, lehtijuttuja, tauluja, valokuvia, nimmareita.. semmosta, ei nyt tule muuta mieleen.

tauluja?  :o

LainaaJa sitten kun sitä kaikkea sälää on, niin ne on pakko ostaa ja huomaat ettet tee puolillakaan tavaroista mitään  . Mutta silti, ihanaa kun voi kerätä tavaroita ympärilleen (kai).

no mut jos on kaks euroo maksanut jostain pinssistä/ hihamerkistä, niin tuskimpa siitä hirveä taloudellinen kriisi tulee.  ;)
allekirjoittanut

emmi

ai nii, miulki on kaks tauluu. :> Toni ja sit semmonen mis on koko apulanta. :) Ja ne on itse tehtyjä. Niinkun Tuuli, varmaan maikillakin :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

nii mä mietinki et saattaa olla ite tehtyjä.... ::)
hitto mä haluun apulanta mukin!
allekirjoittanut

[salzaa]

mullakin on kaks taulua :D just semmonen missä toni on yksin ja sit semmonen missä on kaikki + minä ja mun kaveri. ne on siis ite duunailtuja kaikki.

sitte mulla on se liikkuvat kuvat dvd ja kolme kasettia ite nauhotettuja apulanta juttuja (neljäs kasetti on alussa)

hupparin ja t-paidan kovasti haluaisin..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.