Minkälaista oheistavaraa teillä on?

Aloittaja medelin, helmikuu 11, 2005, 09:25:53

« edellinen - seuraava »

Maikki

Niin itse tekemiä tauluja on :) Semmonen tosiiso taulu jossa miulon monnta valokuvaa apulannasta viime kesältä<3 ja sitte tuukasta kaksi ja tonista yksi pieni taulu pöydällä:>

jouhu

Miekin haluun tuollasii tauluja! Nyt ei vaan pääse keikoille, niin ei pääse heti väsäämään.  :P

[tuuli]

minä haluaisin pitkähihaisen tai 3/4 hihaisen paidan!!! :/ apulanta paidan siis.. ;D
allekirjoittanut

raura

Mie halluisin hupparin.. niitä on varmaan/toivottavasti tulossa :D

^pirun morsian^

en jaksa kirjottaa mut just ne apulanta sormikkaat tai huppari ois aik kovat!!

medelin

LainaaMinulla on vain viisi levyä, fanipaita, pinssejä, lehtileikkeitä.

Juu, ja sitten on liikkuvat kuvat dvd, Kiilankin ostin ilmestymispäivänä, ja nosturista seinälipun :)
Minä tahdon paikkaan auringossa

Helva

Lainaa

Juu, ja sitten on liikkuvat kuvat dvd, Kiilankin ostin ilmestymispäivänä, ja nosturista seinälipun :)

Maksoko se seinälippu saman 10e kuten levarin kaupassa kun keikalta ostit?

emmi

Äää, vitsi mä haluun sen apulannan seinälipun! Nosturissa katoin niit ja sit levy-yhtiön sivuilt. Nosturissa ei ollu rahaa ostaa sitä. :/
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

hienoo mähän otan pakkahuoneelle rahaa mukaan, jotta voin ostaa seinälipun! oliks siel jotain muutaki mielenkiintoista kuin seinälippu ja paitoja?
allekirjoittanut

medelin

Lainaaoliks siel jotain muutaki mielenkiintoista kuin seinälippu ja paitoja?

Paitoja oli monenlaisia hienoja, kiilapaitojakin :) mitä sitä pöytää nopeasti kerkesin katsoa, niin levyjäkin siinä oli ja hmm.. En mene takuuseen, mutta luulen että siitä löytyi muutakin paitojen ja levyjen lisäksi.

medelin

Aajoo, oli liikkuvat kuvat DVD, ja se VHS (mustin hevonen?) joitakin koruja ja pinssejä ja TODELLA kalliit stringit. Seinälippu kun maksoi 10e, niin stringit  [ joissa on huomattavasti vähemmän kangasta ] 15e !  :o

pasi

taitaa mennä meikäläiseltä taas rahaa noihin apulannan paitoihin.. joka kerta kun apiksen keikalla myydään jotain niin pakko ostaa! viimeksi ostin viper spank levyn ja sain vielä tuukan nimmarin siihen, hän kun oli sopivasti siinä pöydän takana istumassa.tuukka kirjoitti: "pasi älä luovuta.. terveisin tuukka temonen" tuota oonkin säilyttänyt aarre arkussani, sillä välin kun kulutan toisen viperin loppuun :)

jouhu

Mistäs keikka paikoista noita myytävii juttuja löytyy? En oo koskaan löytäny...  :o

emmi

:o hassua. Joka keikalla missä mä oon ollu niin siel on ollu aina niit tavaroita myynnissä. Eli ainakin nosturissa ja pakkahuoneella on ollu aina. ja festareillakin on yleensä ollu.
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.