millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

KiiRa

17vuotias olen ja ala-asteelta asti apista diggailtu.

meiju

Olen tälläinen iloinen epänormaali nuori ihminen... elikkäs 15...
Kesällä tulee täyteen taas yksi vuosi... hävettää myöntää, että olen nyt kuunnellut apulantaa vain puoli vuotta :/... sitä ennen lähinnä linkin parkia, nirvanaa, musea, alen ant farmia yms. Ikinä en ole pahemmin muunlaisesta musiikista pitänyt...  ::)

Jeli

Juu.. On tullut diggailtua jo 9-vuotta. Eli aloitin jo viisi vuotiaana. Olen nyt siis 14. :)
Elikkäs suhteellisen kauna(ko) :)
Juu kivakiva <3
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

aadz

Syksyllä tulee mittariin luvattoman monta vuotta. Tarkalleen ottaen 25. Henkinen ikä taitaa tosin olla siellä viiden tienoilla :D

Apulantaa olen diggaillut kymmenisen vuotta nyt, Mitä kuuluu-biisistä itseasiassa. Attack oli tosin eka levy minkä kuulin, silloin oli semmoinen hc-punkvaihe menossa joten inhotti lähinnä tuo levy. Nyt mielestäni yksi parhaita Lannan levyjä, varsinkin Päivästä toiseen on voittajabiisi.

HIPP´O

mie oon vasta 13.Ja apista on kuunneltu koko pieni ikä jotain 6-vuotiaana kuulin ekan kerran apista ja on sitä jostain 1-luokalta alettuttu tykkää.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

Hemi

12 oon vasta.. 7-vuotiaasta oon kuunnellu  :D
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

Dilduska

16 olen ja alku voudesta sitten 17... seiskalta asti olen kunnolla kuunnellut ja fanittanut...

henkisestä iästä en sitten kylä tiijä.... kai se nyt on aika tarkalleen toi 16... joissain asiossa sitä on vähään aikaan kasvanut todella paljon, mutta joissain taitaa olla edelleens sillä jokellustasolla... ::)
Plaah...

nappula

Vastailempas itekkin tähän :) Oon vasta 13  ;D Että joo... Kyllä sielä jokunen 13v vilahti myöskin  :o Enpähän ole ainut  :P
Huomaa vaan kun joku sanoo jotain sellaista, mitä kuulla haluaa.

miitta

Hei mä en ookaan varmaan mitään tänne kirjotellu.

Oon siis -93 tyttö, eli nyt niinkun 15. Kesällä 16. Ja Apulantaa kuuntelin jo joskus pikkutyttönä öö 7 vanhana? joitain paria yksittäistä biisiä ja tykkäsin. Mutta enempi aloin tykkäillä joku kolmisen vuotta sitten ehkä.

8Mato

Ikää nyt kerro mutta apista tullu kuunneltua siitä ysärin puolivälistä lähtien ensin siskon vaikutuksen alaisena ja sitten vähän myöhemmin itekseni.

Edelleen se vanha on vain parasta. :)

PunK
:]

löpö

Mä oon 14 ja ekan kerran kuuntelin Apulantaa vuonna 2003 kun tuli se niitten konsertti tv:stä. En mä silloin vielä digannut enkä tiennyt Lannoista mitään mutta mä olin että vau, että miten noi on voinu tehä noin paljon hyvii biisejä. :D Ekan levyn sain 2006 synttärilahjaksi.

mummo

Joku parisen vuotta vasta tullut kuunneltua, elikkäs ei kovinkaan kauaa.

vm. -93, laskekaa siitä.
They don't have meetings about rainows.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.