Vanha vai uusi lanta?

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:18:17

« edellinen - seuraava »

mustapiste

Vanha apulanta parempaa! Uusikin uppoaa joltain osalta mutta vanhassa on enemmän sitä jotakin. Enemmän menoa. Tykkään. Vanhempaan linjaan jos pojat palais niin vahau, ainakin vähäsen ees sinne päin takas.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[salzaa]

riippuu kyllä fiiliksestä. joskus (kuten viime viikolla) tuli semmonen "pakko kuunnella vanhempaa tuotantoa" (: se oli menoa sitten. nykyää on aika paljo stereoissa soinu plastik ja hiekka. kaikki kyllä kolahta edelleen. (:

ja kyllä mä ite tyksin vielä paljon vasten mun kasvojani-biisistä, vaikka se on radiossa kulutettu jo melkp puhki. (:

apulanta. aina ja ikuisesti. <3

[tuuli]

mä en tiedä.. ehkä mä olen kyllästynyt tuohon VMK:n muttakun silti jos se tulee radiosta, niin radioo vaan kovemmalle. mut en mä enää pudota ep:tä kuuntele. lannassa on vähän tommonen, et vaikka olisit lopen kyllästyny niin silti sitä vaan kuuntelee.  ;D
allekirjoittanut

[tuuli]

LainaaMmm... Kaikki levyt ovat omalla tyylillään tosi mahtavia... Ehkä just esim. kolme ja ehjä ovat samanTYYPPISIÄ, mutta yhtään samanlaista levyy ei ole tullut. (omasta mielestäni) Kuten joillakin bändeillä/artisteilla saattaa olla kaikki levyt samaa jauhantaa, jos niitä ilmestyy ensimmäistä enempää.

niin ja yleensä onki! esimerkiks spaissareitten ne kaks levyä.. ihan samanlaista.. tai jonku gimmelin!
allekirjoittanut

raura

Vaikee sanoo, mutta ei tuo Hiekka oikein iskeny. Muuten kyllä on ihan sama onko "vanhaa" vai "uutta" Lantaa. Mutta ensimmäiset levyt on ihan helmiä  :D niillä on ihania kappaleita.

[tuuli]

attack on täyttä asiaa!  ;) kristalliprinsessa on ihana kappale.. ai että, mä muistan kun kuuntelin attackia ensimmäistä kertaa, ku se oli seiskalla, eli ei montaa vuotta. ja olinko peräti sitä ennen kuunnellu jotain plastikkia vaan, niin tuli jotenki hirmu yllätyksenä et toi on tollasta.. noh.. hempeily poika poppi musaa.  ;D aivan ihana levy.
allekirjoittanut

jouhu

Attackilla on kyllä sulosia kipaleita. :) Ja kuvia voi silitellä ja sanoo "oi, kuinka suloisia ja pikkusii.." ::)

[tuuli]

niimpä! muutenki tyypeillä aivan ihanat vaatteet ja kampaukset!!!  ;D
allekirjoittanut

puska

Attackista on jäänyt mulle vähän semmoinen maku suuhun että niitä biisejä on tehty semmonen ajatus mielessä että "tästä tytöt diggaa". Jotenkin niin yliherkkiä ne sanoitukset. Semmonen "kuilu" aikaisempien ja myöhempien biisien välillä. Sen jälkeen pojat on tajunneet vähän palata siihen mistä ovat alunperin lähteneet liikkeelle. Mutta kyllähän tosiaan noista biiseistä tytöt tykkää, minäkin mielelläni niitä kuuntelen:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

hehah, no niimpä! ;) mutta eikös se oo päivänselvää et pojilla on aina tytöt mielessä.
on se sulosia. ;)
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Onhan pojat sen iteki myöntäny et Attack oli nimenomaan nuoleskelulevy, ku ei oma soundi tuntunu iskevän. Hyviä biisejä siltäki toki löytyy, mut onhan se semmonen musiikillinen syrjähyppy ihan selkeesti.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Painkiller

Täytyy myöntää, että muhun Attack ei oo koskaan iskeny mitenkään hirmukovaa. Ehjä iskikin sit tosi lujaa :)

^pirun morsian^

VANHA UPPOO MUHUN   PAREMMIN MUT KYL  UUDEMPAAKI KUNTELEE

puska

Voisitko kirjoittaa pienillä kirjaimilla Pirun morsian, tuo antaa sellaisen kuvan kuin huutaisit meille koko ajan, kiitos:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

Mun mielestä attack on yks parhaimpii levyjä lannalta vaikka se vähän onkin sellanen ei tosissaan tehty levy ja tyyli vähän sellasta ns poppirokki tyylistä tai jtn sinne päin. Mut mun mielestä se on silti mahtava levy ja sulonen :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.