Vanha vai uusi lanta?

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:18:17

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Voi Aapsu, Aapsu :P Plastik pohjanoteeraus! Shocked! Levyllähän on ihan helmiviisuja..esim. ei yhtään todistajaa, maanantai, odotus jne. AKKM puolestaan on miun Apulantalistalla viimeisten joukossa, Attackin jälkeen. Kiilasta olen kanssasi samaa mieltä. Tuolla toisella foorumilla kun laitoin top3:sen, niin se tais olla. 1. Ehjä 2. Kiila 3. Plastik/Heinola 10

Aapsu

No näähän on ihan makuasioita... Ilmeisesti sua, Painkiller, miellyttää Apulannassa ihan eri asiat kuin mua. Joka tapauksessa Apulanta on tehnyt kuunneltavia levyjä läpi uransa. Mun top3 vois olla:

1. Aivan kuin kaikki muutkin
2. Kiila
3. Kolme
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

Lainaavoi voi, siis vuoden alussa oisin sanonut että ehdottomasti vanha, mutta Kiila on niin Saatanan kova! Elikkä vanha plus tuo Kiila. älä kysy. Välissä touhu kusi, hiekka hiekka!

söit sanat suustani!! kiila on vaan uskomattoman hyvä! mutta kyllähän mullekin apulanta kuin apulanta on aina apulantaa.  :D en vihaa yhtäkään levyä ( en edes hiekkaa  ;D ), mutta 8 joukosta tulee silti esiin parhaat, eli minun osaltani kiila ja plastik. plastik hiukan parempi kuin kiila, koska kiilalla on se laululintu, josta en tykkää.

mun top on:

1. plastik
2. kiila
3. heinola10/ kolme

hehehee, en noista kahdesta osaa päätää..
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaNo näähän on ihan makuasioita... Ilmeisesti sua, Painkiller, miellyttää Apulannassa ihan eri asiat kuin mua.

Makuasioita tietenkin, mitäs muuta :P En oo väittänytkään että miun mielipiteet olis jotain täydellistä faktaa. Saan kai silti ihmetellä miksi niin monen mielestä AKKM on niin suuri mestariteos, itseäni se ei kosketa niinkään kun monet muut levyt. Niin, no, mua Apulannassa miellyttää mahtavat biisit, loistavat lyriikat, hyvä meininki keikoilla ja muutenkin. Ei siinä sen kummempaa kun helvetin hyvää musiikkia.

Jeli

Mä en oo luokitellut apulantaa kahteen eriosaan, uuteen tai vanhaan, se on mulle kokonaisuus, joka kestää maailman
ääriin. Diggailen yhtäpaljon kaikkia biisejä. :)
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

aadz

Vai että vanha vai uusi... Vaikka kaksi suosikkilevyäni on AKKM ja Kiila, jotka vois laskee 'uuteen' (kuulostaa tosi keinotekoselta jaolta imo), niin siltikin nää vanhemmat vedot potkii niin ettei tottakaan. Noi kaks em. levyä vaan on nyt ne 'mun' levyt.

[tuuli]

Lainaa

Makuasioita tietenkin, mitäs muuta :P En oo väittänytkään että miun mielipiteet olis jotain täydellistä faktaa. Saan kai silti ihmetellä miksi niin monen mielestä AKKM on niin suuri mestariteos, itseäni se ei kosketa niinkään kun monet muut levyt. Niin, no, mua Apulannassa miellyttää mahtavat biisit, loistavat lyriikat, hyvä meininki keikoilla ja muutenkin. Ei siinä sen kummempaa kun helvetin hyvää musiikkia.

ei muhunkaan ole tuo AKKM koskaan tehnyt suurempaa vaikutusta. ostin samaan aikaan sinkkukokoelman, AKKM:n ja kolmen, ja niistä eniten kuuntelin ehkä kolmea. vinkki-> älkää ostako paljoa levyjä kerralla, tai ette ehdi kuunnella niitä kaikkia tarpeeksi.. musta akkm on hyvin sellainen.. peruslevy. siinäkään ei ole yhtäkään sellaista biisiä josta en tykkäisi, joten sinänsä aika outoa ettei se oo muhun koskaan suurempaa vaikutusta tehnyt. hyvä levy se on, mutta ei mahdu mun top 3:een.
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaa
musta akkm on hyvin sellainen.. peruslevy. siinäkään ei ole yhtäkään sellaista biisiä josta en tykkäisi, joten sinänsä aika outoa ettei se oo muhun koskaan suurempaa vaikutusta tehnyt. hyvä levy se on, mutta ei mahdu mun top 3:een.

Samma här..

KatjaRock

hui. akkm on aina paras. se on vaan niin hieno, kertoo koko elämän kaaren hienostelematta. sitä ei voi edes selittää, se on vaan se tunne. <3
Time goes on, I wont.

[tuuli]

Lainaahui. akkm on aina paras. se on vaan niin hieno, kertoo koko elämän kaaren hienostelematta. sitä ei voi edes selittää, se on vaan se tunne. <3

hmm.. mulla on tiedätkö vähän sama juttu plastikiin ja kiilaan.  :) siis sama tunne.
allekirjoittanut

KatjaRock

Lainaa

hmm.. mulla on tiedätkö vähän sama juttu plastikiin ja kiilaan.  :) siis sama tunne.

kyllä. ihanaa.
Time goes on, I wont.

Tounakka

Uusi ehkä enemmän.
Vanhoista löytyy pari koskettavaa kipaletta, kuten PVC-Unelmia, jossa on hienoimmat sanat ehkä kaikista.
Paha hedelmä taas mukavimman kuulonen säkeistöissä.
Elli on taas aivan loistava, ja Ilona on vanha kaunis kappale, jota mielellään kuuntelee.
Mitä kuuluu on myös yksi hienoimmista ja häröimmistä rock-kappaleista, jota oon kuullu.

Uusista pidän kuitenkin enemmän, koska ne on selkeämpiä ja joku niissä iskee.

Esimerkiksi Armo on kaikkien aikojen kauneinpia kappaleita.
Uusin levy muutenkin iskee ehkä eniten, kun siinä ei oikeastaan huonoja kappaleita olekaan.
Hiekka albyymi nyt kuitenkin oli aivan järkyttävää sontaa Valasta lukuunottamatta.
Plastik omistaa hienot kappaleet Odotus ja Ei yhtään todistajaa.
VastenMunKasvojakin on yksi parhaista, vaikka ei ehkä sitä syvintä Apulantaa.

aika jännää katella miten mielipiteet muuttuu... lueskelin tuota topiccia missä puhuttiin hiekasta silloin kun se ilmestyi. silloin sitä kehuttiin yhdeksi apiksen parhaista levyistä, ja nyt taas sen sanotaan olevan pohjanoteeraus ja täyttä sontaa, muutamaa kappaletta lukuunottmatta

Tounakka

Lainaaaika jännää katella miten mielipiteet muuttuu... lueskelin tuota topiccia missä puhuttiin hiekasta silloin kun se ilmestyi. silloin sitä kehuttiin yhdeksi apiksen parhaista levyistä, ja nyt taas sen sanotaan olevan pohjanoteeraus ja täyttä sontaa, muutamaa kappaletta lukuunottmatta
Jos sä mua tarkotit, niin ite en oo kyllä missään vaiheessa sitä parhaaksi väittänyt. ;>

ei kun nyt siis ihan yleensä täällä näyttää olevan semmonen meininki

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.