Lemppari musiikkivideosi

Aloittaja medelin, maaliskuu 24, 2005, 11:18:17

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Lainaa
LainaaMitäs juttuja siinä EYT:ssä on sensuroitu? :D
Onko siinä jotain sensuroitu?
En mä huomannut.:D

Siis siitähän on tehty kaksi eri versioo.. se alkuperäinen ja sit Jyrki aikaan veret ja oksennukset on sensuroitu pois. Joten silleen...
Haza haza

blind_eye

Lainaa
Siis siitähän on tehty kaksi eri versioo.. se alkuperäinen ja sit Jyrki aikaan veret ja oksennukset on sensuroitu pois. Joten silleen...
Niinpä muuten olikin.
Kaikenmoista.

Musta toi EYT on loistava video, ja Käännä se pois myös.
Uusimmista Trauma on ihan huippu!
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Viisaus ei asu meissä on kyl komee... vaikka yleensä noi soitto videot on tylsii. Mut toi ei oo. Toi on komee. Varmaa paras kyl...
Haza haza

Yoshi

Lainaa
Mä en kyllä tajua, että miksi sellanen sensured-versio on pitäny tehdä. Eihän se sensuroimaton nyt mitenkään raaka ole tai mitään, korkeintaan hitusen ällöttävä, mutta pyöriihän niitä paljon ällöttävämpiäkin musavideoita.

blind_eye

Lainaa
Mä en kyllä tajua, että miksi sellanen sensured-versio on pitäny tehdä.
Ei varmaan mennyt Jyrkissä läpi se sensuroimaton.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Lainaa
Lainaa
Mä en kyllä tajua, että miksi sellanen sensured-versio on pitäny tehdä.
Ei varmaan mennyt Jyrkissä läpi se sensuroimaton.

Niin no mä en muista oliko jopa sen "Mitä kuuluun" kanssakin jotain närää jo.. että se halventaa naisia kun siinä yhdessä kohdassa naiset vähän pussailevat. Joten päättivät sitten tehdä kaksi eri versiota sen takia että se esmes... jykässä näkyis ja muualla sitten tämä ns "raaempi". Mä muistelisin jotain tällästä :)
Haza haza

Orika

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.