paras biisi...

Aloittaja hande^, joulukuu 22, 2003, 04:45:32

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

No siis, kaikkien aikojen parhaiden biisien listalta löytyy aika paljon... mutta ihan ihan parhaita on joku 8, ja Hallaa on iinä luettelossa ja eilen se toimi niistä parhaiten. -näin!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Sitä mäkin ajoin takaa :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

tuo on totta, siis munkin kohdallani, että niitä parhaista parhaimpia kappaleita on esim. 8 ja niistä nousee joku aina "päivänsuosikiksi" =)
mun tänhetkisen olotilan johdosta suosikiksi nousee tänään Kolmiolääke =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Silti_Onnellinen

PASKA MEININKI...
mut oikeesti tosi vaikeeta sanoa vaan yhtä tai edes kahta tai kolmea...kun niitä on niiiiin paljon.
Ihmemaa.Kusen tulta.Maailmanpyörä.Ei yhtään todistajaa.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Niin. Niitä on, niin paljon.  ::) Että pää menee sekasin.  ;D Mutta, mutta mikäköhän iskee muhun tällä hetkellä parhaiten? :-/ Mmhh... Ehkä toi pöljä.
Tuli nyt mieleen, kun pyörii, pyörii, soi päässä. Oon kuunnellu ihan sairaasti nytten, kun sain lahjaks, niin jäi soimaan päähän..  
Joo, no mä lähen sejoilemasta.

blind_eye

mullakin on noita ihan lemppareita jotai 10 ja se ihan paras vaihtuu joka päivä. nyt se on saasta.  ;D
vaihdot: jumala, mato, hippo, amerika, paha hedelmä, japa-japa-jaa, pirun morsian, ...silti onnellinen, 0010, 006...
niin niin...  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Hei, sori tuonne piti laittaa sekoilemasta eikä sejoilemasta.  ;D

Silti_Onnellinen

juuu..mä tykkään tosi kovin myös japa-japa-jaa ja rai-rai-rai biiseistä!  ;D
Ihan legendoja!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza01

mä en oo itseasiassa ees kuunnellu apulantaa pitkään aikaan. :( pitäs vissii lähtä kuunteleen?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

itseasiassa se on aika vaikee ottaa sitä yhtä parasta biisiä ku niitä on niin monta!!
älä tunnusta jos sattuu

Ronjaronjanen

KristalliEnkeli

tällä hetkellä Frenzon! mä pistin sen jopa kännykkään soittoääneksi =) (kiitoksia Lerpalle :) )
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Frenzon on kyllä törkeen hyvä. Tykki!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

:-[Mä en oo kuullukkaa tuommosen olemassaolosta. :-[ :-[ Millanen se on? Millaset sanat? :-[ :-[ :-[

emmi

mäki oon ihan ulkona, mikä ihmeen frenzon!?!
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.