paras biisi...

Aloittaja hande^, joulukuu 22, 2003, 04:45:32

« edellinen - seuraava »

jouhu..

Tuohan... ;D on oikein hauska... ;D Päivän naurut. Ei mitenkään pahalla.
Kiitos puska!

puska

Taitais olla lääkkeiden hankkimisen paikka kenties:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Tuohon aikaan aamusta on vähän vielä väsynyt. :)

Tappaja.

taas puskan jutut piristää mun päivää..
miten ihminen voi vastata OMAAN VIESTIINSÄ?! ;D
VOI HERRANJESTAS!

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

joku vaan

mun milest paras biisi on ehk odotus tai mitä kuuluu  tai ihmemaa. mä tykkään myös tosta never mind the cowboys here are the real russians. se on hauska rupee aina naurattaa kun kuulee sen

antti

Ehdottomasti reunalla!!!!  siihen liitty niin paljon hyviä muistoja
liian paljon paskaa sitä aina joutuu nielemään

mixu

ehkäpä....ihmemaa...tai "ota minut mukaan"
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

pehmyt

pvc-unelmia tai huomenna tuntuu just nyt "parhaimmilta". Eihän sitä yhtä parasta ole kun kaikki biisit on hyviä :)

pasi

tästä uudesta pudota ep:stä biisi: aamen!! ja vanhemmista: odotus, 0010 ja käännä se pois!! kaikki apulannan biisit on hyviä joten aika vaikeeta laittaa niitä paremmuus järjestykseen :D

medelin

Kaikki ne ovat aivan mahtavia, mutta joukosta erottuu MAANANTAI ja ODOTUS <3 <3 ne on biisejä, jotka saa aikaan kylmiä väreitä. Tuovat myös hyviä että huonojakin muistoja mieleen.
Minä tahdon paikkaan auringossa

anna

Liikaa.

enkä aio perustella mitenkään.

Noidanmetsästäjä

Odotus tuntuu useimmin parhaalta.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

[tuuli]

riippuu ihan fiiliksestä, mikä kibale on paras...

tällä hetkellä ehkä joku AKKM:n?
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

No nii ei tähän aikaan ny sit kai parempaakaan tekemistä oo ku yrittää listata kaikki biisit jotka on jossain vaiheessa hyppiny IHAN kärkipäässä mun ajatuksissani sinä aikana ku oon tuntenu Apulannan tuotannon tarpeeksi laajasti (unohtaen englanninkieliset):

006
Aamen
Ei yhtään todistajaa
Faarao
Hallaa
Ihmemaa
Ilona?
Kaksoishuiput
Käännä se pois
Maailmanpyörä
Muistijäljet
Noidanmetsästäjä
Odotus
Ruhtinaat
Saasta
Tulva
Unenkansa
Viivakoodit
Viva la Torremolinos

Okei toi vika on aika läppä mut vaan niin legenda 8) Montas tos oli? 19? Vois polttaa huikeen kokoelmalevyn, jossa viimeinen ois bonusraita ;) Tosta listasta voi saada myös hyvän kuvan mun musiikkimausta, tai sitten ei! ;D *HUOM!* Lista ei ole "Mielestäni parhaat Apulannan kappaleet" vaan vain jotain sinne päin. On nimittäin rallatuksia jotka ovat nykyään mielestäni parempia kuin jotkin edellämainituista. Niistä joskus toiste.

Pahoittelen että listasin näin monta biisiä, mutta vastasin jo kerran tähän kyssäriin hyvin totuudenmukaisesti enkä nyt jaksanut tehdä uutta aihetta enkä selata vanhoja kyssäreitä vastaavan aiheen toivossa. Tää oli tämmönen "nukkuminen on h0mojen hommaa" -juttu... Toivottavasti voitte antaa anteeksi! :-*
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.