ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Pöhnässä? Mistä se puhuu? Enhän nyt minä... koskaan... :-X
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

mä en hokaa miks kaikki haukkuu tota 10ylöspäin... no kieltämättä se on aika huono... (ei missään nimessä johtus siitä) mutta jos johonkin valokuvaan vertaa ni siin on lyriikkaa paljon enempi...!

Mansikka

Huonot Apulannan biisit?
*miettii ankarasti kaksi tuntia*

No....tuota........Turvallista matkaa helvettiin ja Teen angel ei ole *niin* hyviä kuin muut Loistavat Biisit. Plastikilta Maailmanpyörä ja Viivakoodit-singleltä Nukuttaja ovat parhaita!

vik

Lainaamä en hokaa miks kaikki haukkuu tota 10ylöspäin...

en hauku. yksi ensimmäisistä suosikeistani ja kuuluu kyllä ehjän parhaimmistoon. hyvä piisi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

sehän on  niin asenne ettei mikkään. kymmenen ylöspäin siis.
Time goes on, I wont.

jouhu

Se kanssa vähän riippuu mikä biisi kolahtaa millonkin. Joku biisi ei kolahda ja sitten jossain elämän vaiheessa se onkin paras... Tai jotain..

*tuuli

vik-> tuo on oikea asenne!  8)
jos hienoja kappaleita rupee luetteleen, ni ei se 10ylöspäin iha parhaimpia oo, mutku se on jotenki kiva. mä tykkäsin siitä yhesti aika paljon.  ;)

salza*

just tänää hokasin,että tuo käärmeet ei oikee kolaha.. tuli aamulla semmonen *hox!* ilmiö,ku kuuntelin bussissa heinola10 ja käärmeet tuli ni ei..ei oikee inspannu..

*tuuli

mä aina naureskelen heinola10 kappaleissa sille ku wirtsu huohottaa siihe mikkiin.... :D käärmeet ja ruhtinaat on hyvä esimerkki.  :-*

Wirtabiuha

aijaa, mä diggailen käärmeistä tosi paljon... tai siis se on sellanen biisi joka menee hyvin ite soitettuna  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa*

Käärmeet on itseasiassa se eka biisi Heinola kympiltä mihin kiinnitin heti huomiota, loistava kappale! :P

Wirtabiuha

Mutta tavallaan mun mielestä heinola10 parhaat biisit on kuitenkin tunnit ja kaksoishuiput... Mutta tässä kysyttiin huonointa ja mulla on alkanut tuo käännä se pois tökkimään, siitä tosin voi ehkä syyttää rakasta veljeäni joka kuvittelee olevansa apis diggari... siis kuuntelee Käännä Se Pois-sia ( ;D) täysillä niin että mun pieni mankkani menee sekaisin sen stereoiden turbo bassoista... - ja lerpalle, Kyllä, se perkele on löytänyt sen taas!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza*

en mä ky ees tiiä et miks se tökkii..?!  :-/
ehkä mun pitää pistää se uuestaa soimaa ja valot kiinni ja makoilla sängyllä ja yrittää ottaas siitä se jokin irti.  ;D ja heinola10:ltä meikä ~tikkailee~ kadut-piisiä PaLJoN..

*tuuli

heinola10:ltä parhaita biisejä... hmm... timantit on aika hyvä... ja viivakoodit...=) noi tuli ekana mieleen... ;D

iidu

Lainaakaikki aina kyselee parasta kappaletta ja parasta levyä ja parasta kaikkee... Nyt minä kysyn että mikä kappale on mielestänne huonoin apulannalta? Tai oikeastaan ei voi sanoa huono, koska ei niillä huonoja kappaleita ookkaan  ;) elikkäs mainitkaa vähiten pidetty kappale  :D tajuukohan tätä nyt kukaan...?
oon samaa mielt aina sama sana para cd paras kpl miksei koskaan sitä huonoint???? mun mielest siel ei ole huonoo kappalet...kaikki on omalla tavalla hyviä ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.