ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

*tuuli

drown

No eihän nuo ihan alkupuolen apulanta-piisit jostain mikä ihmeen apulanta -ep:ltä mitenkään musiikillisesti loistavia ole, mutta niitä kuuntelee sitten ihan huumoripohjalta ja tulee mieleen kaikenlaisia muistoja. Jostain syystä en taas pidä paljoakaan näistä uusista, Hiekka-levyn ja Heinola 10:n kappaleista. No Ruhtinaat nyt on aivan omaa luokkaansa, ja sitten myös Kirveltäjät ja Tunnit, mutta kokonaisuutena en tykkää H10:sta yhtään. Hiekalta vain Hippoa ja Onttosydäntä viitsii joskus kuunnella, enkä niidenkään takia jaksa koskaan vaihtaa levyä. Ja Ilonaa teinitytöt ovat hehkuttaneet liikaa, enkä siitäkään pidä enää nykyään.

Ronjaronjanen

Ilona on kyllä tosi ärsyttävä. Ja sitten on jotain muita mitä ei tietyissä fiiliksissä jaksa kuunnella.

*tuuli

KristalliEnkeli

ei tuu mitn huonoi biisei mieleen, mut loppuenlopuks toi NEVERMIND THE COWBOYS, HERE IS THE REAL RUSSIANS -biisi on aika läppä... ei ehkä ihan sitä tavallista Apulantaa

Vanhempia biisei kohtaa mä tunnen outoa sympatiaa, vaikkei nekään biisit ihan täydellisiä ole, mut niis on yritystä ja Tonin ääni on jotenki...miten sen nyt sanoin...kehittymätön, tai siis sillee söpö :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

tonin ääni on esim. attackilla lähinnä onneton, säälittävä mut silti niin ihana ja yrittävä ja söpö! vanhat biisit on aivan ihania!

KristalliEnkeli: never mind the cowboys here´s the real russians on nimen omaan läppä. vähän mä anuroin kun kuulin sen ensimmäisen kerran! se on 'hassu kibale'!

KristalliEnkeli

*Tuuli --> niin, siis semmosen käsityksen mä sainkin, et ei se voi olla muuta kuin läppä  :) kyl mäkin naureskelin kun sen ekaa kertaa kuulin, varsinkin se pullojen kilistely ja taustan "mölyäänet" kruunaa kokonaisuuden  ;D

*tuuli

KristalliEnkeli->ja sit se banjo mitä toni siinä ( kai? ) soittaa... ;) Tai ainakin joku soittaa... vaikka ei se kai oo banjo..... ;D ja 'jaba jaba' kruunaa koko kokonaisuuden.  ;D On varmasti ollu pojilla hauskaa sitä väsätessään.

KristalliEnkeli

*tuuli --> kun miettii kuinka hauskaa meil on sitä kuunnellessa, ni voi päätellä et niil on ollu kymmeniä kertoja hauskempaa sitä tehdessä  ;D

*tuuli

kristallienkeli---> niinhän se yleensä on.  ;)

ApisGirl

nevermind the cowboys (mitenlie kirjotetaan, enivei)
ei oikeen iske muhun. Ilona on aika ärsyttävä, mutta silti kaunis... ei nuokaan huonoja kappaleita ole mutta sanotaanko vaikka että ne ei vaan oikeen iske...
Niin kirjoitin liikaa eilen taas,
kirjoitin sulle uudestan,
pitäisi muistaa uskaltaa,
pitäisi muistaa yrittää...

vastaus_kaikkeen

No jos tuota rasittavinta Apiksen kappaletta aletaan hakemaan niin minun mielestäni se on ehdottomasti "valokuva"  se on surkein, tai ainakaan mä en tajua (eipä olis yllätys)  mitä järkeä on tuossa kyseisessä biisissä oikein sitten on...

joo joo, mitähän mä taas lie olin ajatellu.. VALOKUVA on biisi mitä tarkoitin...

jouhu

KristalliEnkeli

Rikkirepäisty valokuva lattialla, Veri suutelee rannetta valkeaa,
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta, Ensilumi satoi tytön kasvoille....

niin no joo...."nätti" tarinahan tuo on *eh*

Jouhu ~> siis mitä; ai, ilonassa?...What do you mean?

jouhu

Ööööhh...
Itse asiassa mä en itsekkään enää muista miksi mä nyt tollasta oon menny laittaa....!  ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.