ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

heh...no, jouhu, tekevälle sattuu :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

anzge

Heippa...Minäkin tänne päädyin  :) Elikkä ei-niin-hyvä-kappale... Tosiaan toi Mennään Eläintarhaan ei oo ikinä oikeen avautunu mulle... Samaan kastiin lisättäköön Kusen Tulta, vaikka kaikki kunnia Sipelle... :)
...ja se on japajapajaa...

puska

pirun morsian on jotenkin sellainen joka ei ole minulle niin kamalasti iskenyt. mutta kyllä sekin nyt kun sitä on enemmän kuunnellut.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

kata^

mä taidan olla pahasti eksyksissä keskustelusta, koska juuri rekisteröidyin pitkän taistelun jälkeen käyttäjäksi... ::) mun mielestä huonoimmat biisit on ne, jotka radiot soittaa puhki. :-/ niin ei sais tehdä! viivakoodeihin kyllästyin aikanani todella pahasti ja siitä asti heinola10 on ollu siellä hyllyn puolella... :-/
...veit minun yöni/veit minun ajatukseni... <3

jouhu

Mä oon jotenkni aina pitäny viivakoodeista... ::) Ekat lempparit oikeestaan oli just tää viivakoodit ja tää reunalla. Se vaan kotenkni iskee munhun... :)

*tuuli

viivakoodit on aina ollu mun suosikki. taisi olla ensimmäinen apiksen kappale minkä kuulin. että sillä on tunnearvoa ainakin minun osalta.

palaan tohon valokuvaan...
(Rikkirepäisty valokuva lattialla Veri suutelee rannetta valkeaa Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta Ensilumi satoi tytön kasvoille)

Vasta tänään rupesin miettimään noiden lyhyiden sanojen tarkoitusta vaikka ostin attackin vuosi sitten... ihan suloset sanat. omalla tavallaan. sitä paitsi ei sitä wirtasen kuule nanattelevan ihan joka kappaleessa. ;)

jouhu

Nanattelevan? Öym....Mitä se tarkottaa?
 Mä, kun oon kuunnellu tota biisii ja jotenkni oon aatellu, että mä ymmärrän ton "viestin" mitä siinä yritetään sanoo, mutta en oo tarkemmin jääny aattelee mikä se on... Se kappale on mulle jotenki itsestäänselvyys...tai jotain... Kertoo ehkä jollakin tapaa mun omasta elämästä, että sen vaan tuntee, että niinhän se on.

*tuuli

jouhu---> nanattelu tarkoittaa sitä että lauletaan vaikka niinkuin valokuvassa na-na-naa-na-naa-na-na-naa-na-naa-na-naa ... tai niinku nylon beatit laulaa viimeisessä. sitä se tarkoittaa.

jouhu

Ai, niin sitä!!  :o *järkytys*
Mä en siitä nylon beatin nanasta tykkää yhtään!

vastaus_kaikkeen

LainaaMennään Eläintarhaan ei oo ikinä oikeen avautunu mulle... Samaan kastiin lisättäköön Kusen Tulta

Mitäh.. tässähän on kaksi niin loistavaa biisiä että ei mitään rajaa :) ainakin tuo mennään eläintarhaan on aivan loistava... mutta eihän kaikesta voi tykätä ;)

Lerppa

Kusen Tultaha on aivan loistava!
No okei, -anna muiden mielipiteille tilaa- hyvä on ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

*Lempesi jälkeen Kusen tulta* hulvattoman hauskaa... Ihan hyvä ettei se päätynyt sinkulle noin...

Musta tuo valokuva on jotenkin loistava... Se iskee tajuntaan hyvin!

Oottekste muuten kelannut että yleensä jos naiset laulaa pitkään samaa ääntä niin siitä tulee honotusta *en voi välttyä mielenyhtymältä kun täällä puhutaan Nylon Beatista...*  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Hyvin mahdollista, että tulee... ::)
Musta toi kusen tulta on ihan tajuntaa hakkaava biitsu.

KristalliEnkeli

valokuva-biisissä on sellainen lyhyt ja ytimekäs "viesti"... ;D kyllähän se hyvä biisi on, mutta mä en vielä ole ns. oppinut sitä kuuntelemaan  ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.