paras apulannan kappale??

Aloittaja nancy_spungen, heinäkuu 20, 2004, 07:21:31

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

ei yhtään todistajaa on kyllä jotenkin loistava! se rakenne on niin onnistunut! kun siinä on niin sanotusti pitkä 1 säkeistö, lyhyt kertsi, lyhyt 2 säkeistö, ja pitkä kertsi!
se on niin hienosti ajateltu ja jaettu se kappale!
allekirjoittanut

Tiina

Aivan varmasti Odotus! Ehkä siks et siihen liittyy niin paljon asioita yhestä ihmisestä, mutta silti. Ja tosta uuelta levyltä mainittakoon Routa,pala siitä ja armo. Loistava apis :)

hendu

Mun mielest kuumat kipaleet on (tällä hetkellä): Teit meistä kauniin, 0010, maanantai, tietysti koko kiila levy jne. aika väritön suoritus ;D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

just tällä hetkellä tuntuu kyllä siltä ett ehdoton on SYÖPÄ! se on mahtava.. hitto jos tekevät siitä sinkun ja radiot tuhoo sen...
allekirjoittanut

KiiLa^^

Nyt mitä olen vähän aikaa sitten kuunnellut on snakes/käärmeet..!  Mutta oikeastaan kaikki ovat parhaita.. Joistain en kyllä tykkää..  :-/
Viimeiseen tiimaan. Tähän päättyy paljon hyvää. Paljon kaunista. Jonka raajat kuolleet on tän täytyy mennä näin. Vaikka tahtoisin kieltää, koittaa säilyttää. Mutta tiedän et on turha armoo viivyttää<3

[tuuli]

kuollakseen elossa  :-* ja toi syöpä on edelleen tosi kurko
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaakuollakseen elossa  :-*

Tuuli turisee totta ;)

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Kaikki Apulannan biisit on huippuja, ei niistä oikein parasta osaa sanoo.  No yks suosikeistani ainakin on Kelpaanhan rakkaani-biisi, joka on aivan mahtava. Mutta ei muissakaan Apulannan kappaleissa oo mitään vikaa!!! <3

;D

kaikki apulannan kappalee on yhtä hyviä

apualnta101

ehkä paras apulannan kappale on käännä se pois {live}

dR-hallaa

Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

dai_19xx

Niitä on paljon mutta tällä hetkellä ehdoton suosikki on silti onnellinen. Se kuvaa niin minua.
You are fuckin emo!

jonna

Kaikki kappaleet on helvetin hyvii!!
Mut Odotus,muistijäljet,pahempi toistaan,mitä kuuluu... on hyvii!!!
Ei oikee voi sanoo parasta biisiä!! ::)

Jeli

Hmm.. VAikea kysymys. JOs tällä hetkellä kysytään pakko on vastata Armo. Mä kuuntelen sitä joka päivä monta kertaa ja aina mua rupeaa itkettää. Tähän biisiin ehtii jo nyt liittyä mistoja, muistoja ystävän menetyksestä, surusta. Mä rakastan tota laulua , taideteosta. En koskaan kyllästy siihen. muita hyviä biisejä ovat poistuisitko mun elämästäni, Perhonen, Elli, Maanantai sekä tietenkin piiskaa. Toki minä pidän melkein kaikista muistakin biiseistä. :)
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.