paras apulannan kappale??

Aloittaja nancy_spungen, heinäkuu 20, 2004, 07:21:31

« edellinen - seuraava »

Saanali^

Hmm.. Pvc-unelmia ,Päivästä toiseen, Pahempi toistaan, Ilona, Pala siitä ja Valonjuuri.  Musta ihanimmat. :-*
Naana

Reikaleipa

0010, biisi jolloin todella tajusin, että perskule.
Teit meistä kauniin, oma tarinansa tälläkin. ;>
Silti onnellinen, kertsin peltien hakkaaminen Sipeltä vaan jotenki toi niin hyvän flliksen niihin aikoihin.
Laululintu, uudelta levyltä mielestäni paras.
Ruhtinaat, tota kuuntelin aikanaan ja jotenkin se biisi vaan oli tehty silloiseen elämänvaiheeseeni.
Hallaa, joskus kattelin sitä videota ja tuli jotenki vaan niin hyvä mieli.
Maailmanpyörä, siihen liittyy lämpimiä muistoja. :>
Tervetuloa, siihen liittyy ei niin lämpimiä muistoja.

No tossa nyt mitkä ekana pulpahti mieleen. Sitä oon kyllä aina ihmetellyt että miten PVC-unelmia on niin monen mielestä parhaita kappaleita.

Tounakka

"Valas" on tänhetken ehdoton suosikki. ^^
Sanoitukset iskee, sekä sävel.
Kappale on mukavan 'hidas'.
Ja kappaleet, joissa mainitaan sana "meininki", ovat aina hienoja. :>
Nykyään tulee myös "Tervetuloa" kuunneltua useaan kertaan päivässä.
Intro on iskevä, yksinkertainen. Kertosäe helppo muistaa, ja laulaa. ^^
Maailmanpyörä myös, ei ehkä enään niin paljoa, mutta sen kertosäe iskee kyl niin syvästi. ^^
Muistijäljet tuo mukavia muistoja mieleen. ^^

Reikaleipa

Just tossa Maailmanpyörän kertsissä on niin mahtava se kitara. Ku se sillee väpättää jännästi.. Miten sen voi selittää?  :-X

joni

Tällä hetkellä Unenkansaa, Ihmemaa, Kolmiolääke, Tervetukoa, Timantit.

HIPP´O

kaikki apiksen kappaleet on niin hyviä että vaikee sanoa..no ehkä Ilona ja 0010 on tosi hienoja.sitten varmaan PVC-unelmia..Odotus on kans yksi suosikki.Unenkansa on hieno myös.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

joni.n

Timantit-Tervetuloa-Syöpä-Hetki-Valas

mulle läheisimpiä kappaleita:
 maailmanpyörä, nuo sanoitukset on jotain niin hienoa että ei voi kuvailla edes
 tervetuloa, varsinkin se alku kuulostaa kaikessa yksinkertaisuudessaan tosi kovalta
 jumala, muutama vuosi sitten kun oli aika raskasta aikaa niin nuo sanat uppos mulle melko syvälle, eikä tuo kappale ole huonontunu tippaakaan vaikka sitä onkin radiossa soitettu aika paljon

joopajoo

No ei niist kyl yhtä voi sanoo... niinku monesti on jo todettu  :), mut parhaita on kyl Avaruuden syklissä, Minä olen voittaja ja Pirun morsian. No siin oliki kolme parasta

jonna

Apulannalla on niin mahtavii biisei ettei niitä oikeestaan voi silleen sanoo parasta!!! Apulanta is the best!! :)

_tukkajumala_

no olen minäkin jo aikas monta vuotta kuunellu noita biisejä ja kyl esim piiskaa on tosi hyvä sit on armo ja vasten mun kasvojani ja poistuisitko mun elämästäni ja mitä kuuluu ;D
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Tiijuli

nooh.. ruhtinaat, reunalla ja kristalliprinsessa ne on ainakin.. en osaa sanoa onko toi top 3 mut ne tuli vaan ekana apiksen biiseist mieleen. kaikki on aivan totaali täydellisä biisejä  ;D
Turvallista matkaa helvettiin.

Tepi84

Kyl se paras on joko Liikaa tai Syöpä. Ja onhan noita sit muita hyvii noiden jälkee monii :)
Haza haza

Tipuli

Oisko...Niitä on kyllä monii mut ehkä noi:
laululintu-päivästä toiseen-armo-valonjuuri-ei yhtään todistajaa-
muistijäljet ja sillei...
Lupasit mulle ikuisen loppuun asti kestävän rakkauden
Mitään saanut en kuitenkaan
Pelkän ikävän ja tuskan vaan
Suhun luotin sua rakastin
Olin hullu sen huomasin....

jonna

Armo muuten on aika hyvä kappale!  :o

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.