Lukeeks Toni,Tuukka & Sipe koskaan näit sivuja?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:21:49

« edellinen - seuraava »

Kristalliprinsessa

Hitto, festareilla vasta! Mistäs oot moista kuullu? Ai että pojat ei tekis ees ulkomaanreissua? No, eihän se auta kuin toivoa parasta!
Kyllä kait täällä on aika vakkari kävijöitä, tosin "löysin" itsekkin tämän vasta äskön, joten olen myös aika uusi. Mutta hyvältä on meininki vaikuttanut.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Niina-Maria

Siis kotimaan keikkoja ei tee seuraavan kerran kun vasta festareilla..näin sano Toni jossain haastattelus..ulkomaan keikoista en tiiä ???..ja tämän vuoden puolella ei taida olla enää keikkoi kotimaas..onko täällä joku viisaampi joka tietäisi?..mutta näin minä olen kuullut.
Mä haluun lentää aurinkoon...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

niina-maria,tän vuoden puolella ei vissiin oo ku se glorian keikka ylihuomenna minne mä en tietenkään voittanu lippua... :'( juu,on tääl aika paljon vakkariporukkaa mut tervetuloa vaan.. :)
voi vitunnäkönen jos ei oo kotimaan keikkoja ens vuoden puolella vasta ku kesällä!!!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Niina-Maria

No kiitos, että olen tervetullut! :) Juu onhan se aika surku jos ens vuonna ei oo keikkoi kun vasta kesän festareilla :'(...no toivotaan että mä olisinkin väärässä! ;)

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Kristalliprinsessa

Sä taidat olla kuule ihan oikeassa, valitettavasti. Tänään oli iltasanomissa juttu et, Toni on telkkarisarjassa, mikä nyt on sinänsä ihan jees, mut siinä mainittiin myös, et ennen kesää ei tapahdu mitään! Toivottavasti se tarkoittaa ees sitä, et ulkomailla tapahtuu jos täällä ei. Mut siinä meni sekin toivo et pääsislivenä diggailemaan lähiaikoina.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

salzaliini...

no sitä pitää sitte vaan kuunnella mankasta apista... :(
tulispa apis ens kesänä ouluun tai kemiin ku en mä saa festareille lähtiä. :( äiskä ei luota. :(
ja muutenki ku mennää vissii äitin kans venetsiaa kesällä kaheks viikoks ni ei sitte käyä paljo muilla reissuilla.. :( Damn..

Niina-Maria

No mutta hyvää jaksaa aina odottaa..eikös vaa? Pistetää stereot täysille ja Apulanta soimaan!  :D

salzaliini..

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Silti_Onnellinen

Jep. Apulanta vaan täysille ja kesää oottamaan... ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Salzaliini,mullakin noitten festareiden kaa vähän ongelmia,syynä porukat.Viime vuonna sain käydä ankkarockissa mutta yötä en saanu olla koska"siellä on kaikkia hulluja ja sulle voi käydä mitä vaan!" ja sit kävin heinolassa.Mun haaveena ois päästä ens vuonna koko viikonlopuks ilosaareen ja yritän ylipuhua porukat sillä että mun täysikänen serkku lähtee mukaan.Toivottavasti onnistuu.Ja sit heinolaan myös ja ehkäpä toivottavasti ankkaankin.Kesäsuunnitelmat ajoissa... ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini..

Welhotar,toivotaan että sä pääset jonnekki feastarille,minun kohdallani sitä on turha edes toivoa. :-(

KatjaRock

Pakkaa reppu ja pakota joku kaveri kuskiksi. Odotat, että äippä ja iskä nukkuu ja heitä reppu selkään. Ovi aukeaa hyvin sisäpuolelta, vaikka se olis lukossakin. Ikkunoitakin voi käyttää.

Kännykkä kannattaa laittaa äänettömälle ja jättää laturi kotiin, autosta valot pois, pullot villasukkiin, mukaan laastaria. Oikeaan käteen otat jo valmiiksi avatun Otto-pullon ja vasempaan parhaan ystävän käden.

Aamulla soitat sitten kotiin ja kerrot miten turvallisessa paikassa olet.

Tai niin. Ei se tietenkään kaikilla toimi.  :)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Do diid, täällä puhutaan jo festareista. Toivon sensuurimiehen kuitenkin ymmärtävän aiheesta lipsumistani näin joulun kunniaksi.

Meillähän homma toimi yksinkertaisesti niin, että lupaa ei kysytty, lähdöstä vain ilmoitettiin :) Mutta se ei kyllä varmasti kaikkien kotona toimisi. Toi Katjan tyyli on kanssa ihan jees, mutta se voi olla, että sitte ei oo takas enää tulemista :D

Ens kesänä pääseeki sitte autolla lähtemään, mitä odottelen innolla. Onhan se helpompaa sekä _tunnelmallisempaa_ kun ei tartte matkaa istua junassa vaan saapi popitella koko matkan ja eksyä muutaman kerran ja soitella lähimmille korjaamoille kun meidän sitikka leviää tielle. Kyllä, todella odotan sitä. ;)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.