Lukeeks Toni,Tuukka & Sipe koskaan näit sivuja?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:21:49

« edellinen - seuraava »

salzaliini..

hmm..katja,ideasi kuulostaa hyvältä,mutta luulisin että takasi ei olisi tulemista. :( että haudataan ajatus ja palataan häkkiin josta ei ole ulos tulemista. :)

KatjaRock

Onko teillä sitikka? Meillä on Volvo.

Kyllä kotiin aina takasin otetaan  :)
Time goes on, I wont.

salzaliini...

katja,keneltäs kysyit tuon auto jutun? no,vastataanpa nyt silti. ;) meillä on nissan patrol. eli maastoauto. :) nii ja on meilläki volvo,se on kylläkin kuorma-auto. :)

Wanda

TAI kerro vanhemmille että olet menossa kaverille  kylään, mutta mutta, samantien menetkin festareille. Olin viime kesän Tammerfesteillä yötä pakkahuoneen takapihalla. Ei tullut edes kylmäkään. Toimi ainakin minulla... ;D
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

vik

festarijuttelua, joo! sanoisin, että minä odotan niitä nyt hyvinkin suuresti. näen unia festareista, ajattelen festareita, suunnittelen festarireissuja. budjettijuttuja en ole tullut ajatelleeksi tietenkään.

on vaan homma niin, että haluan ainakin Provinssiin ja Ilosaareen jne jne. ensimmäinen onnistuu, jälkimmäisen aikaan on pikkuveljen konfirmaatio. (+ se on toisella puolella maata + mulla ei olisi seuraa sinne) veljen mielestä olisi ok että lähtisin, mutta äidit on luotuja siihen eiiikylläsinunnytpitääollatällaisenapäivänäpaikalla-juttuun. gosh.

hähää, onneksi on ikää, pääsen Raumanmerellekin jo. yhdeksi päiväksi varmaan. ja Ruisrockiin haluan. voisin pyytää että lähdetään sinne vanhempien kanssa niin olis kaikki kyydit ja semmoset.

niin ja sitten on tietysti nää Ankkarockit ja Tammerfestit. Ankkarockissa oli tyhmää. pk-seudun teiniksit bilettää vielä viimistä kertaa ennenkon koulu alkaa ja meininki oli sen mukaista.
ja Karmarockiin menen ihan varmasti, maailman kivoin festari.  :-*

jos karkaa festareille, ei kannata mennä Provinssin ekan päälavakeikan eturiviin, joutuu kymppiuutisiin. no minä en kyllä karannut mutta olin näyttänyt ankeelta kuulemma.

nyt pitäisi kyllä säästää..
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Joo, on meillä sitikka :D

Mä oon aika kiitettävästi jo säästänyt ensi kesää varten, mutta saas nyt nähdä mihin ne rahat hupenee. Todennäköisesti matkani suuntautuu Provinssiin tai Ilosaareen. Molempiin olisi mukava mennä, mutta ei taida rahat ihan riittää, kun muitakin kohteita olisi.

Mä en kuitenkaan uskalla ruveta liftaamaan.

Yhteen kaveriin törmäsin viime kesänä Provinssissa. Se sanoi, että ne oli liftanneet, ja eksyneet matkalla johonkin "pieneen tuppukylään". Aikansa mietittyään hän muisti jopa paikan nimen. Jyväskylä. Poispäin mennessä he olivat päässeet yhden auton kyydissä parisataa kilometriä. Harmi vain, että vasta Oulun tienoilla tajusivat menneensä väärään suuntaan ;D

Mutta suurimmaksi osaksi kohde riippuu esiintyjistä. Tulisi jo pian vähän huhuja että mitä bändejä minnekin ollaan hankkimassa :) Kaverit on lähössä Roskildeen kattomaan Metallicaa mutta mä pysyn kyllä tässä Suomen matkailussa, ainakin toistaiseksi.
[ -You should see my scars- ]

2 + 2 = 5

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Ruisrock,tai Ilosaari.Ankkarock.Suunnittelmia on paljon mutta varmaan puoletkaan ei toteudu... ::)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Pirun_morsian

provinssi/ilosaari tai.. no ainakin ankkarock ;)

2 + 2 = 5

se metsä siellä itse pääkallopaikan lähellä korsossa.

Wanda

Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Niina (Niina-Maria)

Provinssi ja ankkarock ois ihan jees...saa nähä tuleeko sitä päästyä kuitenkaa lähettyy kumpaankaan...täytyy kai ruveta kerää festari budjettii!  :)

salzaliini:)

minä ainakin haluaisin provinssiin. mutta kuten olen jo sanonut,ajatus on mahdoton. :( pitäkää hauskaa..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.