Lukeeks Toni,Tuukka & Sipe koskaan näit sivuja?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:21:49

« edellinen - seuraava »

punainen

Eiköhän mies vähän liioittele.Kyllä ehdokkaita varmasti löytyy mutta jos Tonilla on vaan liian vaativa maku ::)vaikka on se varmaan vaikeempaa miehen löytää lapselleen kantajaa kuin naisen siittäjää.okei jätetään tää keksustelu levarin puolelle :)

Tonille kyllä pisteet että jaksaa olla kiinnostunu fanien sekoiluista.En tiedä onko sipellä ja tuukalla joku periaate etteivät ikuna aio ottaa kantaa mihinkään keskusteluun netissä vaiko eikö herroilla vain ole aikaa tai halua ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Helva

Tonihan kuulemma oli vastannu tuo levarin puolella ainaki jollekkin henk.koht. viestiin.. Ajattelin vaan et jos tuukalle tai sipelle laittais pm:ä niin lukeekohan ne niitä?? Onko joku teistä laittanu?  :)

punainen

laitoin kaikille heti uuden foorumin avauduttua jotkin lyhyet tervehdykset ja Toni oli suureksi yllätyksekseni vastannut minulle! :-*
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maiikki.

Niin, onse kyllä mukavaa kun toni jaksaa siellä foorumilla käydä. :) :-* Kiva lukea aina niitä sen juttuja :D.
Voiettä miulla on nyt niin kivaa. Hahahaa :D :)

jouhu

Onhan siellä kiva käydä lukee ja kirjottelee jotain sekoiluja, mutta miusta tuntuu, ettei siellä oo yhtä kieroutuneita ihmisiä kuin täällä. ;)

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

mua v*tuttaa suunnattomasti ku mä en pääse mistään levy-yhtiön sivuille ja nyt kun mä haluisin käydä sielä levareitten foorumilla niin en sitten pääse  :'(
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Lainaamua v*tuttaa suunnattomasti ku mä en pääse mistään levy-yhtiön sivuille ja nyt kun mä haluisin käydä sielä levareitten foorumilla niin en sitten pääse  :'(
No voi pöhhöh :( Eikö minkään linkin kauttakaan mene?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Ootko koittanu laittaa www.levy-yhtio.com/foorumi

Mulla menee ton kautta, mutta muuten etusivun linkit ei jostain syystä toimi mun koneella... :(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Apis_ruulz

minäkin voisin rekata tuonne levarin foorumiin.. että jos sitten näette siellä(tai missä tahansa muualla) nimimerkillä Tokya liikkuvan hemmon se olen minä :)

emmi

en miä pääse sinne mistään linkistä, on yritetty miljoonaan kertaan. :(
älä tunnusta jos sattuu

medelin

Levy-yhtiön keskutelufoorumi vaikuttaa jo ulkonäöltään jotenkin vaikeaselkoiselta. Semmonen uusi ikkuna siihen aukeaa, ihan vammaa :/ Muuten sielä varmaan viihtyisin mutta mutta.
Minä tahdon paikkaan auringossa

JM

Vihje tohon Levy-yhtiön foorumiin. Kannattaa meenä suoraan linkillä http://levy-yhtio.com/phpBB/ ja sitte lisätä suosikkeihin tai vastaavaa ja sitten mennä jatkossa sitä kautta sinne.

(*.*)

Mistäs sitä tietää lukeeko ne?  :o Ehkä ehkä ei??  ::) :P

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.