Foorumi tekee kuolemaa?!

Aloittaja Niina-Maria, heinäkuu 28, 2003, 02:50:04

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Kyllähän tänne kirjaautuu suht palon porukka mutta ei ne pahemmin ole mitään kommentoinut...

no, ei tää foorumi minnekkään kuole! Mullam on itseasiassa toisinaan onkelma, kun on kiire ja on hirveästi uusia tekstejä niin ei ehdi lukemaan... no, ehkä siihen ei kuole!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

se olisi inhottavaa, jos täällä olisi sellaisia ''muka'' apisfaneja. elikkäs niitä teinejä, jotkaa huutaa että ''apis on paras!'' ja ''wirtanen on seksijumala!'' mutta vuoden päästä kuuluu ''voi v*ttu se apis on p*rseestä''
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mmmhh... Kuulostaa hyvin...mahdolliselta.  :-/  hau säd!

Lerppa

No nyt tuntuu kyllä todellakin siltä että "foorumi tekee kuolemaa"... tai on tuntunut jo vähän aikaa.  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mitenköhän se silleen?  :-/

juhke

Nii, mites se oikeen nyt sillee? Kyllä täällä minusta ihan mukavasti käy porukkaa..  :)
tie pelastaa jos uskaltaa

rautalintu

Todellakin väki on vähentynyt jonkun verran. Ennen joulua oli paljon tyyppejä, mutta johonkin sitten katosivat. Ehkäpä keväämmällä taas, kun uutta materiaalia tulee ulos, tänne eksyy taas lisää porukkaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Niin. Ehkä on harventunut pikkasen porukka, mutta kyllähän tälläkin pärjää.

Wirtabiuha

Siis lähinnä mä sitä että se entinen kantajengi on karissut, se on sääli... Koska ne ihmiset puhui aina asiaa! Tosiaan olis KatjaRockia, KristalliEnkeliä, Vilkkua ja muita entisiä hyviä ihmisiä. Ilokseni Vilkku käy kyllä pikaviestejä kurkkimassa niinkun Kristakin välillä, mutta kuitenkin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Se on prkl toi opiskelumaailma kun imaisi meidän Katjan mukanaan :) Ite pidän siihen kyllä muuten yhteyttä.

Kyllä luulen että täällä alkaa taas enemmän ihmisiä käymään kunhan tulee uutta jutun aihetta, nyt ku ei oo bändiltä uutta materiaalia eikä keikkaa ni jutut täällä menee vähän omien läppien puolelle.

Ja minä kyllä luen nää päivittäin vaikka usein oonkin hiljaa :)

Wirtapiuhalle kiitos :-* Pidetään huolta ettei pääse taso tippumaan ;)
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

mulla on kyllä vähentynyt reippaasti käynnit täällä...ku tuntuu välillä, että tuolla noi keskustelut rullaa paikallaan...mutta ehkä mäkin vielä ryhdistäydyn...ehkä...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

Hmm, mä olen todella pahoillani jos taso on täällä laskenut jotenkin mun 'ansiosta'.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Miten nii sun ansiosta? ??? Ei mun mielest kukaan oo nii väittäny... ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KristalliEnkeli

LainaaHmm, mä olen todella pahoillani jos taso on täällä laskenut jotenkin mun 'ansiosta'.

No Hätä :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

LainaaHmm, mä olen todella pahoillani jos taso on täällä laskenut jotenkin mun 'ansiosta'.

Juu, en toki minäkään tarkoittanut tuota. Vaan tosiaan se, että nyt kun bändikin viettää hiljaiseloa ni tulee juteltua vaan keskinäisistä jutuista jotka alkaa pidemmän päälle vähän puuduttaa. Mutta tähän tullee muutosta keväällä taas :)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.