Foorumi tekee kuolemaa?!

Aloittaja Niina-Maria, heinäkuu 28, 2003, 02:50:04

« edellinen - seuraava »

jouhu

Onhan se mun mielestä ihan ymmärrettävää, että noi jutut jyllää paikoillaa, kun apikselta ei ole tullut uutta matskuu viime aikoina. (kuten täällä on jo sanottu täällä moneen kertaan. :))

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

niinh, toivotaan että asia korjaantuu sitten kun bändikin alkaa tehdä jtn.. :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Niin. Oon melko vakuuttunut, että puheenaiheet vilkkaantuvat, kun tulee sitä matskuukin uutta.

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Nyt tais tulla tää kesän lama-kausi, kun kaikki on lomilla  ::)
Zägällä yks viesti per päivä, loistavaa x)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Joo, kyllä tää on tää jokakesäinen ilmiö :) Mut sillaihan sen pitääkin mennä että porukka on välillä vähän muuallakin kuin koneella ;) Kyllä se siitä sitten taas lähtee :)
[ -You should see my scars- ]

Maikki.

jee, mie pääsin koneelle pitkästä aikaa. Olinpa viikon viestintäleirillä :). Niin aika hiljaselta näyttää..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Mitäs siellä viestintäleirillä teitte?

Nojoo, aika hiljasta, mutta sehän on todettu, että kylmien säiden tullessa ihmiset ovat enemmän sisällä. Ja täälläkin on sitten enemmän porukkaa. :)

Maikki.

Viestintäleirillä me tehtiin elokuva. Siellä oli kaikki sellaisia vähän pienempiä ihmisiä, siis nuorempia niin siitä tuli aikas outo ;D.. mutta sitä oli kiva tehdä! ensin tehtiin kuvakäsikirjoitus, sitten kuvattiiin ja sitten leikattiin.. :) Käytiin joensuussa elokuvissakin torstaina. Ja meillä oli tosi mukava 'opettaja' :).
..Sori, eei kuulu aiheeseen..

jouhu

*pyytelee myös anteeksi aiheesta lipsumista* ::)
Mistäs työ teitte? Tai minkälainen siitä elokuvasta tuli? Mitä elokuvaa kävitte kattoo? Oliko siistii? ;D
Kysymyksiä, kysymyksiä... ;)

Maikki.

No siitä tuli sellainen kauhukomedian tapainen, siinä oli sellanen viikatemies joka oli vähän tyhmä ;D.. Käytiin kattomassa joku ihan sekava meksikolainen elokuva jossa oli englanniksi tekstitys. siinä joku poika halusi ohjaajaksi ja kai siitä sitten tulikin..
Niin ja käytiinhän me kolillakin, tai sehän leiri oli kolilla mut siis sielä ukko -ja akkakolilla :). Oli siistiä ;D.

Lerppa

Hih, meidän mökki on Kolin vastarannalla ;)
Vähän siistiä! Viestintäleiri! Vähänkö mie haluisin jollekin vastaavalle... En oo älynnyt että tuollastakin on  :-X
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

LainaaHih, meidän mökki on Kolin vastarannalla ;)
Vähän siistiä! Viestintäleiri! Vähänkö mie haluisin jollekin vastaavalle... En oo älynnyt että tuollastakin on  :-X
aijaa :).. niin miekään en olis älynny että tuollasta on, mutta kaveri sitten kertoi, onneksi.. Ensi vuonna uudestaan! :D

medelin

aina loppua kohden ihmiset alkavat lipsua puheenaiheesta  :P
hah, on se niin hassua  ;D
Minä tahdon paikkaan auringossa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.