Foorumi tekee kuolemaa?!

Aloittaja Niina-Maria, heinäkuu 28, 2003, 02:50:04

« edellinen - seuraava »

Tokya

sillon kun mää rekisteröidyin ekan kerran tänne (ööh 2vuotta sitten?) niin ihmisiä oli jonkun verran, lopulta mun käynnit lopahti kun täällä ei muutkaan kirjoitelleet. sen jälkeen kun takaisin tulin, en muistanut vanhalle nickille salasanaa, joten uusi käyttöön, tämänkin jälkeen välillä on ollut todella hiljaista, mutta nyt suorastaan välillä ahdistaa kun yrittää kaikki topikit selata läpi tullessaan. Huimasti aina uusia viestejä.

Painkiller

Lainaasuorastaan välillä ahdistaa kun yrittää kaikki topikit selata läpi tullessaan. Huimasti aina uusia viestejä.

Tuon takia ei hirveesti tuu hengailtua tuolla levarin boordilla. Pitäis käydä monta kertaa päivässä lukemassa viestejä jos haluais pysyy kärryillä :)

Tokya

Lainaa
Lainaasuorastaan välillä ahdistaa kun yrittää kaikki topikit selata läpi tullessaan. Huimasti aina uusia viestejä.

Tuon takia ei hirveesti tuu hengailtua tuolla levarin boordilla. Pitäis käydä monta kertaa päivässä lukemassa viestejä jos haluais pysyy kärryillä :)

niin, tai sitten varata pari tuntia aikaa siihen että selaa ne kaikki läpi.

ja kun käyn mm. koirat.comissa missä viestejä tulee lähes koko ajan, olen huomannut tarkastavani päivässä vain ne muutamat minua kiinnostavat alueet. (valokuvaus topiikit siis :D)

[tuuli]

Lainaa

Tuo on niin totta. Tulee aina 3 sivullista uutta tekstiä, ja jokainen viesti on vankka kantaan ottava ja erilaisen ihmisen kirjoittama kuin edellinen, niin oot ihan sekaisin. Mä oon lopettanut levarilla. Suoraan sanoen luovutin.  :P

Mut hei hienoo, et ollaan nostettu tää foorumi taas elämään.  :)
allekirjoittanut

Lerppa

Miekään en jaksa seurata Levaria, kun se on liian iso. :P Olin aktiivinen sillä onnettomalla ikiaikasella "foorumilla" (tai kommenttisivulla) ja sillä tämän nykysen edeltäjällä, mutta tällä uudella eipä enää tosissaan jaksanut kun väki alkoi kirjottaa niin vietävästi. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Jep. Se on vähän kurjaa. Mutta onhan Apiksen suosio noussut niin paljon, että aktiivisia fanejakin tullut lisää hirveesti.
allekirjoittanut

forte

Tämä ketju nyt vähän iski silmiini. Tuli ihan mieleen että tälle foorumille tekisi terää jos ylläpito olisi vähän aktiivisempaa tai ylläpidon jäseniä olisi enemmän. Täällä on nyt.. no en nyt jaksa laskea montako aktiivista käyttäjää, 1083 yhteensä miun viime katsomisellani, tosin niistä nollapostaajia reilusti suurin osa... Joka tapauksessa mahtaa olla vaikeaa yksin pitää tätä pystyssä, ja se kyllä näkyy.
the coldest blood runs through my veins

Rea

Tää yrittää joko piristää foorumin toimintaa alkamalla häiritä täällä tai sitten lisään vain taakkaa ja kirjoittelen turhia viestejä :)
Pitänee katsoa miten homma etenee...
Akateemikko ja silti noin sekaisin

blind_eye

JuGe laittoi mulle privaa ja kysyi että voisinko alkaa modeksi.
Mulle sopii hyvin se, mietin että onko täällä muita ketä haluis moden hommiin? :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Multakin kysyi, mutta mä vastasin kieltävästi. Toisaalta tekis mieli pelastaa tää foorumi, mutta en mäkään kyl halua näin ison foorumin moderaattoriks. Mut Blind_eye rupee pliis ja siisti tää paikka.
allekirjoittanut

blind_eye

LainaaMut Blind_eye rupee pliis ja siisti tää paikka.
Kyllä mä voin alkaa, ja sanoinkin sen JuGelle, mut olis kiva kuitenkin jos olis väh. 2 koska tää on kuitenkin aika iso foorumi.
Eipä oo JuGe taas hetkeen käynyt täällä.
No, kyl se varmaa kohta :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

mummo

aijaa no sorryt vaan teille mut mä ainaski änkesin tänne  ;D
että jos ei haittaile nii hyvä, mut jos haittaa nii se on si vähä ikävämpi juttu teidän kannalta  ;)
They don't have meetings about rainows.

8Mato

Pikkuhiljaa.. koko sivuston etusivua ei ole päivitetty pieneen hetkeen. Kenties ylläpitäjältä kiinnostus lopahtanut?  :(
:]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.