Ratiritiralla!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 12, 2002, 04:34:13

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Katja, ehkä sinusta tulee se syy jonka takia jään.

:-*
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Ei taida olla loukannut. Hyvä niin. Täällä on vähän erilainen systeemikin kirjoittaa, kuin niissä missä loukataan. Yleensä niissä ei tarvitse rekisteröityä, mutta eihän täälläkään ole pakko. Taitaa olla vähän harvinaisempi paikka tämä sitten kumminkin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Vilkkunen  :-*

Onneksi vähän hiljasempaa täällä. Ainakin vielä.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Olisihan sitä vähän vaikea, jos olisi kymmeniä kirjoittajia. Onhan tänne silti porukkaa rekisteröitynyt.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

MITÄ HELVETTIÄ?? Onko kello noin paljon?? OLen ns. kusessa.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Heh, joudut kohta lähtemään niissä vaatteissa mitkä sinulla nyt on ;D [ Kai sinulla jotain on päällä ? ;) ]

Kytkin

eikö minusta ole syyksi sinulle jäädä suomeen?   :'(

KatjaRock

ööh. Oli minulla onneksi jotain päällä. En olisi oikeastikaan ehtinyt pukea. Ööhm.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

tännehän on kerääntynyt tällänen vakioporukka:vilkku,katja,hiltsu,greippi,ja minä.hyvä juttu. :) unohtamatta häirikköä.. ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Kylläpä kyllä. Kaikenlaisia killer membereitä ja kantavia voimia ja vaikka mitä.

Kytkin, sinut ottaisin mukaan mutta kun sinä et lähde vaan livistät itse :-/

Hiltsu

Kaikissa paikoissa on jonkunlainen vakio porukka.
Minä en muuten ole tajunnut noista nimistä. Siis nehän menevät noiden kirjoitus määrien mukaan tai jotenkin?

Vilkku

Jep. Sen mukaan menevät. Siis kaikki nuo vakio-, legenda- ja killer member -nimitykset ja niin edelleen.

Hiltsu

Entäs tuo kantava voima?

Vilkku

Se on minulla, Katjalla, Häiriköllä ja Blue_Tigerilla, koska ollaan käyty täällä niin kauan. Jo pitkään ennen kuin tätä keskustelupalstaa edes avattiin. Tai ainakin niin minä luulisin :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.