mikä on meiniki...

Aloittaja 2 + 2 = 5, marraskuu 05, 2002, 05:27:28

« edellinen - seuraava »

Welhotareijaksakirjautua

Mäkin tajusin sun pointin koska itelläni ihan sama juttu.  :) vittu ku pitäs saada uus kamera perjantaiks!epäilen että tuun saamaan ku ei oo rahaa...nykyisellä tulee nimittäin aika paskoja kuvia jos se sille päälle sattuu..! >:(

salzaliini

musta se on ihan hyvä pointti! ;D
mä ostin viime kesänä uuen kameran ja ihan ekat kuvat sillä otini apulannan sipestä! ;)

Snake

Mä saan koht uuden kameran ja vikat kuvat vanhal kameral otin Tuugelist ;DSil meni muuten aika lujaa Nosturis BTW :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Pirun_morsian

Tuukal vai kameral??  ;) veikkaan molempia

Pirun_morsian

Ai nii siit keikoil dokaamisest.. se on vit*n tyhmää olla keikoil ihan jurris, ensinnäkään ei muista mitää ja sit on haitaks niille jotka on tullu keikalle ihan sen keikan takii... kohtuus kaikessa. ja kyl siel on niin hyvä meiniki ettei siihen mitään vettä väkevämpää tarvita  ;)

Snake

Kyl sää Pirun Morsian tiiät ;).Olit kuvissa kans,ja kyl sullaki meni muuten aika lujaa siel Nosturis  ;D :P

Pirun_morsian

Puhu vaa omasta puolestas... ja mitäs sieltä lompakosta löytyy..  ::)

Snake

Pirun_morsian

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mulla on aina se tuuri että Apiksen keikalla känninen ukko yrittää runnoo mut aitaan.se toistu taas viime perjantaina pakkahuoneella...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Snake

Nii tai sit känninen ukko tulee lääppii...No viimeks semmonen  sai vedet naamalle ;D

2 + 2 = 5

mä tykkään, että ihmisille jotka tekee just tollasta, näytetään miten hommat toimii. way to go!  ;)

salzaliini

hyvin tehty,snake! se oi sille känniselle äijälle ihan oikeen! ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

joo ja mäkissä känniset 50-70 vuotiaat ukot ottaa aina maidon ja pullan.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

pirre&tc

meininki hyvä näin uutena vuotena. ::)........

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.