voisko joku kertoa...?

Aloittaja allu, tammikuu 18, 2003, 02:01:01

« edellinen - seuraava »

allu

Niin tuolla levy-yhtiön kaupassa on myynnissä tuollainen apiksen hiekka t-paita, jossa lukee "Vorwärts, Schweinehund, vorwärts!" Niin mitähän tuo tarkoittaa?? Saksaahan tuo on? ???

vik

vorwärts = eteenpäin.
Schweine = sika, Hund = koira. kieltä hyvin taitavan kaverini mukaan Schweinehund on vanhahtava sana, käytetty eräänlaisena haukkumana. ilmeisesti jonkinlaista armeijakieltä tai jotain.

kyllä muuten sylettää. ostin keikalta tuommoisen l-kokoisen kun ajattelin ettei niitä tule kaupaan ja oli hieno, mutta sehän on ihan teltta mulle.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

No perkele. Minä ostin semmosen erilaisen, semmosen siipijutun. Kokoa M ja tämä tyttö hukkuu siihen. Pitää varmaan pestä 80 asteessa.
Time goes on, I wont.

salzaliini:)

mä olen vähän ajatellut ostaa sellasen t-paidan missä on semmonen siipi jutska,eikö niitä tavallisia pipoja oo enää?? tietääkö kukaan?

Silti_Onnellinen

mä aattelin ostaa kanssa sen saksalaispaidan  ;D
se kun on aikas hieno..
Pyörryin aamulla..ei oo sitäkään ennen koettu..tuntus tosi kauheelta..mulla oli kai joku nestehukka tai jtn. en mä tiiä.. Kouluun kumminki tulin.. *blääh*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaRock

Juo tyttö vettä  :)
Minäkin juon. Ja sitä ei kyllä huomaa.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.