Pudota EP

Aloittaja Lerppa, toukokuu 07, 2004, 08:48:11

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Jepjep. Hyvältähän tuo uusi Apulanta kuulosti taas pitkästä aikaa. Tänään ostin ja kuuntelin kerran läpi. Armeijasta huolimatta ei päässyt katkeamaan se ketju, että ostan Apulannan levyt aina ilmestymispäivänä. "Aivan kuin kaikki muutkin" -levystä lähtien olen näin tehnyt. Eli sokealla uskolla vaan kauppaan.

Mitään tarkempaa kommenttia en osaa vielä sanoa. Aika erilaisia biisejä verrattuna toisiinsa. "Vasten mun kasvojani" on sellaista aika perusmättöä, mutta siinä on kyllä ihan tappohyvä riffi. Sitten taas joku "Aamen" on jotain, mitä ei Apulanta ei ole koskaan aiemmin tehnyt.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Maikki.

niin minunkin piti kuunnella vähän aikaa tota ep:tä ennen kun...kuulosti näin, vielä paremmalle! :D Ja täälläkin maksoi 5,90e, epäreilua :) no ei, laadusta kannattaa maksaa :D!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

EP

5,99. Aivan mieletön kokonaisuus!

pasi

näköjään ep:llä on hinta eroja paikka kunnittain ;) mikähän siinäkin on??

punainen

Anttilassa makso 5.49 ja free recordissa 5.99.ostin missä oli halvempaa.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

vik

Lainaanäköjään ep:llä on hinta eroja paikka kunnittain ;) mikähän siinäkin on??

Taitaa olla enemmänkin kauppa- kuin paikkakuntakohtaista. :)

Mutta niin! Hiton hyvä kokonaisuus, minä tykkään ihan tosi paljon. En yhtään osaa sanoa mistä biisistä pitäisin eniten ja miksi, mutta on tätä nyt tullut muutaman tunnin kuunneltua repeatilla ja joojoo. Oisko jo lauantai?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

pasi

Lainaa

Taitaa olla enemmänkin kauppa- kuin paikkakuntakohtaista. :)

Mutta niin! Hiton hyvä kokonaisuus, minä tykkään ihan tosi paljon. En yhtään osaa sanoa mistä biisistä pitäisin eniten ja miksi, mutta on tätä nyt tullut muutaman tunnin kuunneltua repeatilla ja joojoo. Oisko jo lauantai?
oliskin jo lauantai :) jep anttilasta mäkin levyni hain ;) kyseiseltä ep:ltä on tullut eniten huudatettua aamen biisiä, se jotenkin lähtee,varsinkin kertosäe ;)

hande^

Mäki kävin sen tänään ostamassa ja Vasten mun kasvojani sekä Yksi toisensa jälkeen tuntuu heti hyvältä. Kyllä nuo loputki menee kun kuuntelee ep:n toisen kerran. Innolla ootan sunnuntaita (MTR) sekä syksyllä ilmestyvää albumia. :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

mixu

parempaa kun hiekan biisit 8)
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

Lerppa

Lerpan Pudota-arvio:

Erittäin positiivinen yllätys toi EP, odotin enemmän sellasta Hiekka-tyylistä, mutta onneksi tuossa on paljon sitä juurille paluuta ja Maailmanpyörä-meininkiä!
Yksi Toisensa Jälkeen iski tajuntaan oikeen loistavasti! Mieletön biisi! :] Kun mun kuuntelualue on lähiaikoina laajentunut entistä enemmän tonne hevi-puoleen, niin toi nopea rytmi ja räjähtävä kertosäe iski oikeen makeesti, loistava! :)

Kokonaisuutena hyvin toimiva, en keksi muuta huonoa sanottavaa levystä kuin kannet... vaikka ne kuvastaakin suht hyvin levyn sisältöä, niin olisin kuitenkin toivonut Tuukan taidetta...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Unenkansalainen

niinpä, kansia myös manailin, osaisin itse jopa paremmat tehdä :D
mutta nuohan on sitä vanhan apulannan tyylistä "tehdään oikeen rumat kannet, niin ollaan cooleja, ja kapinoidaan niitä miljoonan kansista maksaneita vastaan"

jiiap.

blind_eye

Joo. Mä tykkäilen kanssa tosi paljon noista biiseistä. Vasten mun kasvojani on loistava!! Ja Yksi toisensa jälkeen myös mahtava. Hyvään suuntaan menossa mielestäni  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

juGe

Kansista vielä, joo ne on tosissaan karseen näköiset. Tahalla tai ei, niin en tajua miksi pitää yrittää olla muka-halpa-bändi, jos kerran itse levy on helvetin laadukkaasti tuotettu jne. Ei Apulanta siitä enää mihinkään pääse, että vanhat ajat on jo kaukana takana.

Vasten kasvojani rokkas kyllä levyllä.. muusta en sano mitään.

punainen

Musta kannet on hienot! halpis tyyli on kyl mun makuun!ei apulannalle kuulu mikään kimaltava ulkoasu, musa puhukoon puolestaan!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Kannet ei miusta ollu mitenkään häiritsevät...
Miusta tullee tuosta 'aamen' kipaleesta mieleen nuo plastikin aikaset meiningit.  ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.