Pudota EP

Aloittaja Lerppa, toukokuu 07, 2004, 08:48:11

« edellinen - seuraava »

hande^

Mä tykkään paljon tuosta Noidanmetsästäjän mainitsemasta kohdasta Jäätyneiden kaupungissa. Albumilta on paras Aamen. Vasten mun kasvojani tosissaan alkaa tökkiä... :( Sitä saa taas kuulla seuraavat 4 vuotta keikoilla vakkarina...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

hande^

Mä tykkään paljon tuosta Noidanmetsästäjän mainitsemasta kohdasta Jäätyneiden kaupungissa. Albumilta on paras Aamen. Vasten mun kasvojani tosissaan alkaa tökkiä... :( Sitä saa taas kuulla seuraavat 4 vuotta keikoilla vakkarina...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Noidanmetsästäjä

hande ja mä ollaan samaa mieltä kaikessa... :)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

Siis onks toi kohta oikeesti kaikkien mielestä levyn paras tai jotain...? :D Eikö kellään ole muuta lempikohtaa?

Vilkku

Täytyy kyllä yhtyä joukkoon. Kyllähän se puhuttu kohta on Jäätyneiden kaupungin [joka muuten ei ole niin erityisen loistava kappale] ehdottomasti paras osa.

Onkohan sille muuten olemassa mitään sanaa ? Siis kun on verset ja chorukset ja kaikki, niin mikä on nimeltään toi tollanen "välilaulu", joka ei oo säkeistöä eikä kertosäettä.

Ei tänään on yksi Lannan rakkaimpia biisejä mulle, ja senkin biisin paras kohta on kyllä se "mä heitän pois sen kaiken jos mua huvittaa...". Tykkään tollasista.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Miekin tykkään tuollasista kohista. :) Kun tuo jäätyneiden kaupunki on miulle muutenkin tullut rakkaaksi...
Tosiaan en minäkään oo kuullu tuollasille "väli"lauluille mitään varsinaista nimee...  :-/

yzeR

Lainaa
Onkohan sille muuten olemassa mitään sanaa ? Siis kun on verset ja chorukset ja kaikki, niin mikä on nimeltään toi tollanen "välilaulu", joka ei oo säkeistöä eikä kertosäettä.

Eikö sellaista C-osaksi sanota?

Helva

Mäki oon miettiny et mikä se on.. Oon ajatellu vaan tonin sooloksi.. Mutta kun tonihan laulaa kokoajan yksin niin eipä tainnu olla ihan oikee termi..  :)
Mutta se c-osa siis on munki mielestä aivan huippu kohta ko. biisissä.. Jäätyneiden kaupunki on kyllä muutenkin varsinkin tekstiltään todella loistava! Musta se kuvastaa aika hyvin nyky yhteiskuntaa.. "ahdas, mutta silti autiomaa" Ei kyllä oo toni varmaan tarkottanu sanotuksillaan yhteiskuntaa, mutta sellainen kuva minulle sanoista tulee..  :)

Hornis

Pakkohan tuo Pudota on saada. Vasten mun kasvojani-biisiä on soitettu ihan liikaa radiossa (se on silti hyvä), mutta tuo Jäätyneitten kaupunki on myös hyvä! Olen kyllä kuullut sen vain kerran, Apiksen keikalla.  :)

Helva

Onks ne soittanu jäätyneiden kaupungin keikalla? Mä en oo kuullu kertaakaan vaikka aina toivonu et vois vetää sen.. :(

Noidanmetsästäjä

Taitaa olla jonkin sortin väärinkäsitys... en usko et pojat ois Jäätyneiden kaupunkia kepittäny, kyseessä on varmaan ollu Aamen... millä keikalla mahdoit olla, Hornis?

Lerppa

Apulannan c-osat on aina aivan parhaita :)
Ekana mieleen tulee Ihmemaan, Kirveltäjien ja Ei Tänään c-osat, oi ne on upeita :)

Pudota EP:n paras kohta puolestaan on Yksi Toisensa Jälkeen -biisin: Tulena verkkokalvolla/Virtana suonissa/Viiltoina hermoissa/Kuva siitä kaikesta/Etsin kauan/Löysin paljon/Katsoin kauas/Kaivoin haudan
Lähinnä sovituksensa takia, siinä on sellanen mukavan jytkivä komppi :)

Myös Jäätyneiden Kaupungin c-osa on hieno, juuri sellanen kunnon Apis-c-osa 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Noidanmetsästäjä

Toi kohta on kyl tosi hyvä kakkonen Pudotalla!

Kirveltäjien c-osa saattaa olla jumala....

Lerppa

LainaaKirveltäjien c-osa saattaa olla jumala....
Siitä ei voi edes kiistellä ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.