HAIRIKKO?!?!??!

Aloittaja kenenkokonimi?, tammikuu 21, 2002, 03:15:50

« edellinen - seuraava »

hairikkooo

jess-
mulla ei toimi sähköposti, puhelin, eikä nuppi.
 ::)

nupissa kiehuu tervan, viinan ja nikotiininpuute,
sekä kevään kuumuus ja maaliskuun väsymys,
auringonvalon paljastama likaisuus ja
hormonit. lisäksi yleinen paha oloni. =ONNI, ahh.

lopetin tupakoinnin, koska haluan
olla yhtä _terveellinen_ ja urheilullinen
kuin idolini Toni.  :) sen vuoksi en
ole syönytkään hirveästi ainakaan
viikkoon. painoni on pudonnut monta
kiloa.  ;D

eilen meinasin repiä tapetit seinistä kun
ahdisti ilman röökiä.  >:( tänään heräsin
kolmelta aamuyöstä ja silti vieläkään
ei olla ostettu tupakkaa.

luovutin verta tänään, jotta pääsisin
vähän kuin kuppaamalla eroon
pahasta verestä. sain 2 pakettia
rautaa ja safkaa palkaksi. teki
hyvää, koska rahat finito.

onko kevät tulossa vai mikä lie viskoo
näin pahasti?  ::) viime viikolla
tein aamuyöstä parintunninkävelylenkkejä.
viikonloppuna en jaksanut.  

jos Toni tai joku toinen (vilkku?)  :P
ei tee mulle viittä lasta
(koska ei ole mitään tekemistä)
niin lähden Australiaan treenaamaan
kenguruhyppyjä.

kevät tekee mulle matkakuumeen.  ::)

Vilkku

Minä lupaudun jos Toni ei suostu...  ;)

Mitäh, eikös sähköposti toimi ? Sinulle postia lähettelin, kerro jos se ei sinulle aukea. :P
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Minä tulin tossa pari päivää sitten miettineeksi, (kun kaverini kysyi) että kuka on apiksen häiskistä paras? Se pisti miettimään, ja totesin, etten tiedä. Siis, toni ON seksikäs, sipe ON söpö ja tuukka ON lutunen...jos siis noin pitäis "luokitella"...mutta yleisestiottaen tajusin, ettei sillä ole minulle väliä. Niitten tekemä musiikkihan se on, jota mä arvostan ja kuuntelen ja tietysti sen takia arvostan niitä kolmea ihmistä suuresti...eiks jeah? ;)
my sweet, sweet rock`n roll

kreisi_greippi

On muuten kiva lukee tekstejä
jotka on kirjoitettu
tähän tyyliin. :) Vaikka en itse
oikein osaa näin kirjoittaa
ja siksi pysynkin normaalimmassa tyylissä.

KatjaRock

kyllä greippi. musiikki ratkoo. mutta kyllähän noita ihan mielellään katteleeki. :P
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Musiikkihan se on pääasia. Täytyy myöntää, etten tiedä edes kaikkien hyvien bändien jäsenten nimiä. Enkä näitä Apulannan poikiakaan osaa mitenkään järjestää. Turhaa sellainen.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joo sama täällä!Mäkään en tiiä kaikkien hyvien bändien jäsenten nimiä! :) esim.69 eyesin. No mutta ihan sama,musiikkihan se tärkeä siinä on. Mutta kyllä mä muistan Apulannan jäsenten nimet,jopa syntymäpäivät.  ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Apulannan jäsenten nimet minäkin muista ja tuon Sipen syntymäpäivänkin, jos oikein katsoin, kun oma on niin lähellä. Vuosi vain on vähän väärä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Minä en tiedä kenenkään syntymäpäivää. Ei siinä mitään, ei kai minun tarvitsekaan. Joskus tuntuu muutenkin, että otan musiikin ihan liian henkilökohtaiseksi. Ei saisi päästä liian lähelle.

Olen tänään taas tällä tuulella. Ehkä huomenna hymyilyttää taas kun herätyskello viideltä soi.

KatjaRock

Taas kello viideltä soi, ja niin lähti rekkamies..

On olemassa laulu, joka menee jotenniin nuin.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

tiedän tuntee, se on pelottavaa, kun tajuaa, että joku asia pääsee niin hiton lähelle.

Hiltsu

Vilkku

Se on tosiaankin pelottavaa. Jotenkin tuntuu, että ei pitäisi ottaa näitä asioita niin tosissaan. Mutta minkäs sille mahtaa, näinhän minut näköjään on rakennettu. Joko en päästä lähelle ollenkaan tai sitten otan omakseni. Molemmat todettu huonoiksi vaihtoehdoiksi kokemuksella.

kreisi_greippi

minulla on aina se joku tietty raja, jota lähemmäs en ihmisiä päästä. täällä on helpompi avautua ihmisille, kun ei teitä näe, ootte totta mulle, mutta samalla ette...ööh...en mä osaa selittää.
mä en vaan luota kovi helposti, mä olen luottanut, ja mun elämästä osa meni sen takia pilalle. se on niin vaikeeta sen jälkeen.

Hiltsu

Minä en enää oikein luota kehenkään. En kyllä varmaan ole koskaan luottanutkaan paljon.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.