'Vasten Mun Kasvoja' ennakkosoitossa YleX:llä

Aloittaja juGe, toukokuu 28, 2004, 11:55:49

« edellinen - seuraava »

punainen

joo ei noita omalle kullalle omistettuja biisejä jaksais, varsinkaan sellasii ylistyslauluja kuinka täydellinen joku on, tai voihan niistä laulaa mutta ei noin suorasti ja yksiselitteisesti kuten vaikka tossa Lerpan esimerkissä.se antaa paljon enemmän muillekin kun ajatukset on verhoiltu erisanoilla.sanoitukset on tärkee osa mulle biisissä ja hienoo kun apulannalla toimii niin lyriikka kuin musa.vaikka mä huomaan heti et apulannalla lyriikat on hienot se on aina hieno tunne kun niiden sanojen merkitys sulle oikeesti paljastuu.viimeks mulle aukes noi lihaviihteen sanat ja se oli hienoa :D Apulanta koska ne kuvaa niin perkeleen osuvasti mun tunteita,niille voi löytää monii merkityksii olematta kuitenkaan mitään taidepaskaa.

Mua muuten ottaa joskus päähän kun esim mun vanhemmat ottaa niin kevyesti noi Apis-lyriikat "onko toni masokisti kun haluu et sille annetaan piiskaa" ja mä loukkaannuin kyllä kun isi tuli mun huoneeseen kun kuuntelin PVC-unelmia ja isin mielstä Toni määki muka siinä ja alkoi sitten laulaa mukana määkien... >:( muutenkin ärsyttää kun Tonii haastatellaan vaik telkus äiti ja isi vaan nauraan kaikelle mitä Toni sanoo...kyllä musta tuntuu sillon miten tyhmät ja pinnalliset vanhemmat mulla onkaan.höm mitenköhän ny tällasii aloin vuodattaan...no joka tapauksessa Apulannan sanat ei ole vaan sanoja paperilla ja tuntuu kamalalta kun jotkut pissikset pitää Apista jonain biletys-jees-meininki musana.

Voi enkai mä sanonu "pudota" :-X senkin kämmivät radiojuontajat joka tarttuttavat virheensä minuun!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

vik

Lainaano joka tapauksessa Apulannan sanat ei ole vaan sanoja paperilla ja tuntuu kamalalta kun jotkut pissikset pitää Apista jonain biletys-jees-meininki musana.

Heh, se on jännä miten esim mulle Apulanta nykyisin nimenomaan on sitä jeesmeininki-musaa kun aikaisemmin se edusti oikeastaan jotain ihan vastakohtaista. Nykyisin tulee mietittyä että silloin joskus tuli suhtauduttua vähän liiankin vakavasti.
Sittemmin olen hankkinut uusia pakkomielteitä. :|
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Lerppa

Lainaaja mä loukkaannuin kyllä kun isi tuli mun huoneeseen kun kuuntelin PVC-unelmia ja isin mielstä Toni määki muka siinä ja alkoi sitten laulaa mukana määkien... >:(

Munkin faija sanoo että Toni määkii jos se kuulee PVC-Unelmia :D 50+ ihmiset kuuntelee biiseistä ihan vääriä asioita ;D
Mut toisaalta niin, mun faija sanoo myös että Tarja Turunenkaan ei osaa laulaa. Sen mielestä ainoa jolla on hyvä lauluääni on Tapsa Rautavaara ;D että joo, ei sen arviointikyvyn tuntien ota nenäänsä mistään mitä se sanoo 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Joo, munkaan vanhemmat eivät osaa kunioittaa tätä mun musiikki mieltymyksiä. Kun sillonkin, kun tuli toi keikka telkasta ja ruopesivat soittaa pirun morsianta, niin äiskä vaan jotain, että onpa siinäkin sanat.  Vaikka Toni oli sanonu siinä sitä ennen jotain, että se biisi on tehty ihan huba huba (eli fiilistely) mielessä.

punainen

mitä sitten vaik Toni vähän mäkiikin,tärkeintä on et biisi on perkeleen hyvä ja se on vedetty tunteella! mun isällekin tärkeintä on biisissä soitto ja laulutaito ja ehkä myös hyvä melodia...mulle taas lyriikka ja se tunne mikä siihen musaan on ladattu mukaan on tärkeinpiä asioita kun taas mun vanhempien mielestä ne on sivuseikkoja musiikissa.

puska

Aivan. Joskus tunne/sanoma on tärkeämpi kuin laulajan ääni. Jos äänestä kuulee että siinä on tunne mukana, niin tässä tapauksessa se ainakin minulle riittää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Mun iskä ja veikka aina haukkuu Apista apupaskaks... :'( Ja äiti jaksaa aina huomauttaa siit, ku jumalas Toni aina vetää henkee ennen jokaista lausetta. ;D Kerran, ku kuuntelin Pirun Morsianta ja iskä tuli mun huoneeseen, ni sen ilme oli semmonen, et täähän on hyvää...! sit kerroin sille et se on apista, ni heti se löys monta vikaa siit biisist. Sipe oli vähä aikaa sit jossain TV-ohjelmas 2:lla tai 1:llä. Sit heti sen ohjelman jälkeen se tuli ylistää mulle kuinka ihana ja fiksu mies Sipsu on... :D Sit se sano, et kyl sä Hanna oot hyvin valinnu idolisi!  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Hei munkin äiti ja isä alko myönyyy heti Apulannalle kun kuuli Sipen haastiksen!!! ;DJa sanoi ihan samoin sanoin kuten kaimalleni :) kyllä ne on myös tuukalle myöntynyt mut en tiä miks Toni ei oo oikeen iskeny niihin...liian vaarallinen...

hande^

Kyl mun äiti on Toniaki ennen ylistäny, vaikka ei yhtä paljon, ku Sipsua... Pidän äitille joka päivä jonkun puolen tunnin luennon Apiksesta tai jostain sen jäsenest. Joskus äiskä on sanonu, et Tonilla on hyvii mielipiteitä. Tuukkaa äiskä on sanonu ihanaks, ku Tuukka oli yhes levyarvostelus jossai lehdes ja siin se oli kirjottanu "hyvää syntymäpäivää äidille! <3:llä: Tuukka" :P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

NuMiNi

Hmm.. mä aattelin palata vielä tohon biisiin eli kyl mun mielestä aika tarttuva tuo kitarariffi ja ihan hyvää meininkiä.. mut ehkä vielä se jokin puuttuu tuosta biisistä..

Pitihän se käydä jo DC++:lla lataamas mut täytynee käyä sitte ostaa levy ihan kaupasta kuhan tulee..  :P

Että ei sen kummempia..  :)

Lerppa

LainaaAivan. Joskus tunne/sanoma on tärkeämpi kuin laulajan ääni. Jos äänestä kuulee että siinä on tunne mukana, niin tässä tapauksessa se ainakin minulle riittää.
Minä komppaan tätä :) En tajua miksi noilla vanhemmilla ihmisisllä tärkeintä on vaan osaaminen... Kuunteleekohan ne musiikista mitään muuta kun vaan sitä että miltä se pinnalle kuullostaa... ::)

Pitää muuten mainita että mun äiti on monesti tullut mun huoneeseen ja kuuntelee hetken ja sanoo sitten että "mä en kyllä tajua näistä sanoista yhtään mitään.. kerrotko sä mulle että mitä Toni tolla tarkotti?" 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Teidän vanhemmat kuitenkin on armeliaampia, kuin miun. Mun äiskä ja isä melkein haukkuu apulannan pystyyn. Ehkein ihan, mutta kyllä siitä äänensävystä kuulee, ettei ne tykkää yhtään. Ovat kuitenkin tajunneet mieltymykseni ja ainakin kertovat, jos joku on vaikka töllössä.  
Yhestikkin, kun äiti luki ilonan sanoja, niin sano jotain..."ihan hirveetä, että joku kuolee jonkun toisen ihmisen takia..." kun ilonassahan lauletaan, että "halusin olla syy, miksi jatkaa huomiseen.." (joo, tiedän ei mennyt ihan noin, mutta pääsee vähän unohtumaan, kun ei ole pitkään aikaan kuunnellu ilonaa...)
Että niin suvaitsevia miun vanhemmat...

punainen

ehkä ne meidän vanhemmat on vielä sen  sukupolven lapsia joille asiat pitää sanoa mahdollisimman suoraan ;) mä jopa joskus apisdiggailuni alkuaikoina ehdin aatella et vanhemmat vois pitää apulannasta nimenomaan sanoituksen takia koska niissä todella on sisältöä eikä mitään nykyräppäreiden pölinää siitä miten meil on kuumii naisii,nopeita autoja, rahaa ja kaikki kadehtii nyt meitä... :P näyttää siltä et toi "i love you babe yeah" -osasto toimii parhaiten niihin...

Hallaa

mä en oo vielä  kuullu koko biisiä!! :o
pitää varmaan istua koko päivä sisällä ja kuunnella
yleX:ää... :P
Joo mä tiedän suakin väsyttää
Mut kirja täytyy silti loppuun värittää

:D..Jee..APULANTA on niin paras..pitää sit kuunnella yleX..hyvää kesää kaikille

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.