'Vasten Mun Kasvoja' ennakkosoitossa YleX:llä

Aloittaja juGe, toukokuu 28, 2004, 11:55:49

« edellinen - seuraava »

hande^

mä kuulin ton tänään cityltä. Tykkäsin siitä vaikka Apis jatkaaki tota Hiekka-linjaa... Onha se aina kiva kuullu uutta Apulantaa, vaikka kyllä tuohonki biisiin ehtii kyllästyä, niinku muihi Hiekan biiseihin, mitä soitetaan liikaa radiossa... Mutta kuitenki tykkäsin ja innolla odotan festareita ja 3 yön päästä ilmestyvää singleä!  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Huijui! :o
Onko siihen enää niin vähän aikaa?! Tuntuu jännältä, kun on oottanu tota ep:tä jo... ::) vaikka kuinka kauan ja nyt se sitten vihdoinkin tulee! :D
Kuulostaa ihan muksalta perushiekkaapikselta, mitä nyt tuolta kotisivuilta oon kuullu noita.  :)

emilia kilponen

aivan törkeen hyvä  ;D ;D ;D nyt kun olen kuullut useamman kerran, ei  ekalla kerralla kuunneltuna ihan sika hyvä,mut paranee kertakerralta!!! millään en malta ootta uutta levyy saati et pääsee keikkailee ja jamittaa!!!! ;D

jouhu

Niin, nyt vaan odotellaan keikkoja ja festareita, että pääsee fiilistelee noita sitten livenä. :D Ep on aivan mahtava! Mie jopa yllätyin hieman...positiivisesti. :)

punainen

joo on kans nyt tulut kuunneltua muutaman kerran läpi ja alan olla koukussaa...vaikka ekalla kulemalla ihme kyllä olin vähän pettynyt.varmaan kun olin oottanu niin jännityksellä ja sitten ekalla kerralla kuulosti heti hiekka kakkoselta, ei siis mitään yllättävää :-/ Mutta nyt kun on päässyt vähän sisään kappaleisiin alkaa tuntuu niin hyviltä biiseiltä ja tää just on kaikkein ihanin tunne biisin kuuntelussa kun uppoa kerta kerralta siihen kappaleeseen aina vain syvemmällekuin ihanaan uneen... :D tää on paras hetki.parin viikon päästä nääkin biisit on jo korvalle niin tuttuja että hyvyys pysyy mutta tää "löytäminen" on kadonnut jo...

Apua levy loppu...eiku playta vaan painamaan! :)Aamen ja Yksi toisensa jälkeen on upeita! Tosta vikasta en kyllä oikeen diggaa liian perusbiisi enkä hirveesti pidä noista hidastemposista...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Kalle Kilpinen

Laittakaaa Loputkin Pudota levyn biisit KaZaazeen!!!
kun ei sielt saa kuin radiosta nauhotettuja Vasten mun kasvojani!!

hande^

nipsu

Heips! Se kappale oli aivan loistava.. kyllä apulanta rulaa vuadesta  toiseen!!! tonin ääntä on ihana kuunnella! kiitos kiitos kiitos!!!

mirka

Onhan Toni tehny monta parempaaki biisiä, mut kylhän totaki kuuntelee.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Sciatic

'Vasten Mun Kasvoja' on ihan hel***in hyvä! ekaa kertaa kuulin kunnolla provinssissa ja aivan mahtavaa menoa oli :D

Noidanmetsästäjä

Onhan se loistokipale mut kyllä täytyy sanoa että mitä tahansa muuta Pudotalta saatan (fiiliksestä riippuen) kuunnella mieluummin...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hande^

Kyllähän tuo Vasten mun kasvojani alkaa nyt jo vähän tökkii ja tökkii vielä enemmän ku sitä saa (oikeastaan joutuu) kuulla radiossa ihan helvetin paljon... :(

jouhu

Rupeeko jo nyt pursuamaan ulos korvista?  :-/
Miulle ei oo vielä tullut ulos, mutta kai se ajan kysymys...::)

[tuuli]

Jo tuo Vasten mun kasvoja on se kappale missä sanotaan jotain ''sylje kapinasi vasten minun kasvojani'', niin siinä tapauksessa mä kuulin sen äsken ekan kerran radiosta.

Yhdyn Amerikaan ( VOI HELVETTI KO ON HYVÄ! EI PERKELE. VOI JUMALAUTA MIKÄ KAPPALE ) , eli ihan vitun hyvä biisi! Hyvin tunnistaa että kyseessä on Apiksen kappale. Ihan huippu!

Olen vähän typerä ( tiedän sen elikkä ei saa haukkua! )... mutta mistkäköhän voi ostaa sen Pudota:n, kun ei ole vielä kävellyt vastaan?
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Kokeilepa levykauppaa....kannattaa ostaa kyllä ilman muuta!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.