Missä Tuukka??

Aloittaja keijukainen, elokuu 08, 2002, 03:01:18

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Mulla on kiva faija, ajatellaan miten vaan :)

No juuh, tämä oli taas näitä tämän päivän loistavia kommentteja. Halusin vain sanoa.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Meiän isäntä ei ymmärrä musasta mitään.No joskus kännipäissään sanonu Apista hyväks. ;) Äiti ymmärtää enemmän ja kuuntelee ihan hyvää musaakin.Sen mielestä Tonin jutut oli tosi järkeviä ja sano että "Noiden keikalle saat kyllä mennä ilomielin!"  :) "Misfits soittaa lastenlauluja jotka kertoo haudanryöstöstä"  8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

isä sanoo, että toni on järkevä mies, ja että sen sanotuksissa on asiaa, mutta se ei pidä sen tavasta laulaa eikä siitä musiikista...
my sweet, sweet rock`n roll

Snake

Jeps...Meijänki porukat tykkää Tonist ja aivan erityisesti Sipest...No kuka nyt Sipest ei tykkäis kun se on niin mukava!!
Kyllä ne siit musastki diggaa...Äiti varsinki 010:st   :D
Tais aihe taas vaihtuu tost Tuukast!!!
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Silti_Onnellinen

Sipe oli muuten ajamassa rallia täällä meiän ihan lähellä  ;) Mut mä sain tietää siitä vast jälkeenpäin  :'(
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

Juu,tämä aiheesta karkaaminen on jo aivan yleistä! ;)
Mutta,mä nyt yritän sanoo jotai järkevää! Nii,ohan se hienoa että Tuukka tekee musavideot,soittaa bassoa ja on bändissä! Mutta jos se ei halua olla julkiseeudessa ni kunnioitetaan sen mielipiteitä! Ohan se tosi hyvä jätkä! Ja hyvännäkönen.. ;)  Mun kaveri -inhoo apista- ihailee tuukan ulkonäköä aivan yli paljon! Ku se näki tuukan livenä viime kesänä se hoki varmaa tunnin et "unelmamies..." Sit se käski ottaa tuukasta paljon kuvia sitteku meen kattoo apista! ;)
Juu,meijänki äiti katto sillon sitä tonin haastattelua ja se oli ihan mielissää ku se toni sano jotai et sen oma äiti on sen elämän sankari ni meijä emäntä kyyneleet silmissä hehkutti että "olipa kauniisti sanottu omasta äidistä"
Että semmosta! Mitähän mää tuosta sipestä vielä sanoisin et oisin kaikista jotai sanonu... *Hmmm* No,sanotaan nyt vaikka se että oon saanu sipeltä tekstarin!! :)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

no ei mitään kovinkaan suurta. pari kaunista sanaa ja sai mut pomppaamaan puoli metriä ilmaan... ;D

2 + 2 = 5

mun mielestä se okei jos tuukka ei halua olla valokeilassa niin paljoa ku muut. kyllähän se aina on ollut vähän nihkee kaikissa haastiksissa, ennen vielä tosi paljon nihkeempi (joskus kolmen aikoihin). ei varmaan kiinnosta niin hirmusti. musta se on joskus aika hauskaaki mihin kaikkeen toni on mennyt messiin. niin ku se kuntoilu-juttusarja, se oli hauskaa se. ei silleen mitään hirveitä ylilyöntejä mun mielestä ole apulannalat tullut julkisuuden suhteen, toisaalta en ole kyllä vielä yhtään mix-lehteä lukenut, saati hevoshullua. vaikka ei niiskään kyllä mikään ole.

salzaliini

lueskelin netistä eilen kaikkia apis juttuja ja totesin että kylläpä se tuukka on viisas mies! ;D
sillä on järkeviä ajatuksia.

Silti_Onnellinen

Se on kyllä totta, et Tuukka on ihan unelma...
en malta odottaa viikkoa!!!!!!!!!!!!!!! Apulanta on ku huumetta...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

tuukka todellakin on unelma!! ;D *SlupS* tänään sitä sitte mennää kattomaan... :D ei jaksa oottaa iltaan..

Snake

Apulanta on parasta huumetta ;D

salzaliini

joo,mitä nämä puheet nyt muka onkaan että tuukka ei ottais yleisöön katsekontakstii?!? Eilen se ainaki oli tosi mukava meille faneille ja otti katsekontaktiiki moneeseen otteeseen! :)
Ja keikan jälkeen se tuli ekana jakamaan nimmareita ja anto ottaa kuvia ja se heitti kaikkee hauskaa juttuu!!
Ja se oli niin ihana että hyvä ettei jalat lähteny alta!! ;)
Se on niin unelma!
Mulle jäi aivan tosi hyvä fiilis siitä ku se oli niin mukavalla tuulella...! ;D

Snake

Oon huomannu kans ihan saman.Nyt se on ollu paljon innostuneempi  ;D Mulle jäi kans hyvä fiilis Nosturin keikan jälkee ku se oli niin mukava ku mentii jubailee sille... :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.