Missä Tuukka??

Aloittaja keijukainen, elokuu 08, 2002, 03:01:18

« edellinen - seuraava »

salzaliini

tuukka on siis ilmiselvästi muuttunut parempaan suuntaan!! ;D
pitäs teettää nuo kuvat... se on unelma.... ;)

Silti_Onnellinen

Ankassakin Tuukka oli keikan jälkeen tosi faniystävällinen...
Mutta lavalla se on usein aika totista poikaa..
Mutta teiän juttujen perusteella se on totisesti muuttunu ja mä kuolen jollei perjantai tuu pian!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

kyllä tuo tuukka on muuttunu. ;D
ja vain parempaan suuntaan... :D
maltahan vielä päivä... mäki lähen huomenna rukalle. (tämä ei kyllä yhtään liittyny tuukkaan,eli unohtakaa tuo. ;))
joo,tuukka on unelma! <3

salzaliini

ja vielä tosta lava jutusta,kyllä se mun mielestä oli sielläki sellane mukava,olin jopa näkevinäni sillä hymyn huulilla jossain vaiheessa,tai sitte mä vaan kuvittelin.. :)
mutta siihen malliin se tuukka siellä lasvalla hyppi,että mua huolestutti jo et se kohta hyppää sinne fanien sekaan.. :) vaikka eipä tuo ois haitannu.. HiH ;)

Snake

Juu,Tuukal on nyt kyl ollu fiilistä taas "nytkyttää" :DSe on muute aivan sairaan hyvän näköst ja niin on kyllä myös itse bassotaiteilijakin ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

tulihan se sieltä... ;) snake,tiiät varmaan mitä tarkoitan...? :)

Snake

Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Pirun_morsian

no niin on toi Toniki aika namu..  :-*

salzaliini

joo ja niin on sipeki ja partasamikin mutta nyt puhutaan tuukasta! ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Vaikka musa on apiksessa tärkeintä ainaki mulle niin pakko sanoa että on ne pojat aika pirun hyvännäkösiäki... 8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

Tontsa, Tuugeli ja Sipe on mulle vähintään yhtä tärkeitä ku musa  ;D
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

Mulle musa on tärkeintä, pojat tulee vasta sen jälkeen "oheismateriaalina" ;)

salzaliini

nyt mä voin joka ilta ennen nukkumaan menoa ihastella apiksen keikka kuvia! ;) otin tuukasta pari kuvaa sillee et se hiimoili iha yksinään siinä..muuten hyvä,mutta mä en osaa käyttääsitä mun kameraa eli yhessä kuvassa on peräti tuukan puoli päätä.. ;) hyvä,salza.. 8)

Silti_Onnellinen

mäkin sain ihan kivoja kuvia  ;D
... Ei ollu edes kauheesti muitten hiuksia ja käsiä edessä...

Wanda

Kuulostaakin varmaan aika oudolta multa, mutta soittaaks Tuukka Tonin vasemmalla vai oikealla puolella..? Ollaan taisteltu ystien kans tästä päivät pitkät.  :-/ Musiikki on mulle kaikista tärkein asia, pojat eivät ole mitään sen musiikin rinnalla. En varmaan voisi luopua yhdestäkään mun cd:istä. Aamulla kun herään laitan stereot soimaan musiikkia täysille ja yritän miettiä jaksaisko vaiko eikö. :D Jos jostain syystä en ole päässy kuunteleen aamulla musiikkia, minä olen oikeasti vaarallinen. Kaikki sanoo niin. ;D Luulen itekkin että minä olen riippuvainen. Oliskohan missään mitään sivustoa musiikki riippuvaisille...? :P
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.