Olen tullut jäädäkseni, eroon ette pääse!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 09, 2002, 05:26:26

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Voih, vai että keikalle... Olen kateellinen.
[ -You should see my scars- ]

Katye

hui kauhistus..  :o nukuin pari tuntia huoneen lattialla ja nyt sattuu niskaa nii prklsti..  :-/ voi voi voi voi ku sattuu!!!!!
huu.. sorgen härgen ku valitan..  :) joo.. mä lähen nyt suihkuu ja valittamaa äipälle niskaa..  ;D Hepz.. :)

Katye

no voi sun.. :o mä en oo vieläkää eksyny sinne suihkun puolelle vaikka piti jo tunti sitte mennä.. hidas sytytys tai jtn..?  ;D joo mut tää lähtis suihkuu.. jano!! pitää juoda eka.. mut nyt moiccelis coiccelis vaa kaikil.. nähää joskus.. joomoinyvaa..

kreisi_greippi

Keikka oli ihan, tuli tosin nukuttua sitten vaan neljä tuntia, mutta se oli sen arvoista!! IHANA IHANA ELÄMÄ!
my sweet, sweet rock`n roll

-fani-

Varmaan minunkin täytyy ilmottautua uudex tääl sitte...
*on huolissaan koneen käytön osaamisesta * ans kattoo sit mihin tää viesti männöö... Apulanta rulettaa!

kreisi_greippi

Mulla oli sama onkelma, en tienny mitä piti kirjottaa ja mihin...tiiänköhän vieläkään!? :) no, kyllä se siitä lähtee

KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Niinhän se on...ainakin yleensä, minä kun jotain yritän, niin usein tulos on katastrofi ::) ja varsinkin tietokoneitten kanssa...mä en tuu niitten kaa yhtään toimeen.

KatjaRock

Kylkyl.

Sormet jäässä. Tappelen tässä samalla ydinvoiman lisärakentamisesta.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Oletko puolesta vai vastaan ? Mulla alkaa jo mennä hermot koko keskusteluun mutta kysyn silti.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

hei mä osaan nykyään jopa käyttää nettiä sujuvasti mut muu onkin sit ihan ufoa... 8) ei se mittää.ei mun oo pakko mitään osatakaan.lainaten ussanopen sanoja:elämässä ei oo pakko ku syntyä ja kuolla! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Tottahan se on, mutta harvinaisen ärsyttävä lause muuten. Tiedän siitä, että käytän sitä itse ;) Aina kun kaikki tuntuu kaatuvan päälle ja joku yrittää houkutella mua ulos ja sanoo etten mä voi vaan istua sisällä itkemässä, on mun vakiolauseeni "Mitään muuta ei oo pakko ku kuolla".

hairiggo

miksei mulla oo yhtätoista tähteä?
hairikolle 11 tähteä!!
 :-[

muuten, minne nyt saa kahlita itsensä,
kun se ydinvoimala pykätään?
mä oon mukana.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ydinvoima fuck 4ever!! >:(
mutta mä sain tänään ruotsinkokeesta 9-!!käsittämästöntä!!:):):):):):):):) no niin nyt lopetan hymiöiden runkuttamisen.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Mitäs se Häirikkö juuri yhdellätoista tähdellä tekee ? Minulle sinä olet tähti itse. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.