Olen tullut jäädäkseni, eroon ette pääse!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 09, 2002, 05:26:26

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minäkin nyt sitten vain ilmoittaudun uudeksi. Koittakaa kestää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Hiltsu

En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Olin tietysti ydinvoimaa vastaan. Mitä muuta voidaan angstiselta teiniltä odottaa?  ;D
Time goes on, I wont.

Hiltsu

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Taitaa olla paljon näitä ydinvoiman vastustajia mikäli olen oikein käsittänyt nämä jutut.

ydinvoima on siis niin syvältä!!!miks koko ajan sitäpaitsi tuhotaan luontoa?! vituttaa !!!!ihmiset on nin itsekkäitä!!! :'(

Hiltsu

Ihmiset ovat itsekkäitä. Tuhoavat luontoa, vaikka se on meille tärkeää.

KatjaRock

Eiköhän se ydinvoima kuitenkin itse luontoa vähemmän rasita kuin muut energiamuodot?

Mutta niin, kannatan ydinvoimaa ja kolme silmäisiä kaloja.  ;D

Sarkasmia niin paljon ettei sekaan mahdu.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä en oikein osaa ottaa kantaa tähän ydinvoima-asiaan. Olen sitä vastaan, vaikka loppujen lopuksi en tunne aihetta kovin hyvin. En ole siihen ollenkaan perehtynyt.

[On muuten hyvin minun tapaistani ihan vain kirjoittaa, etten tiedä mitä kirjoittaa ;D]
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

En minäkään siitä niin kovin tietoinen ole, mutta vastaan olen silti.

kreisi_greippi

äitini tietää siitä asiasta ja jotain on kertonut niin, että vastaan olen. vaikken muistakaan tahi tajua ihan kaikkea...
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Äiti vastaan, isä puolesta. Pikkusisko vastaan. Isoveli puolesta. Huomaammeko jakauman? :P

[miehet on tyhmiä.]
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.