ei liity kyl apulantaa mut..

Aloittaja salzaliini*, elokuu 07, 2003, 04:12:02

« edellinen - seuraava »

salzaliini*

nykyää ku nuo iltasanomat jauhaa siitä tony halmeesta, ni voisko joku [joka asiasta jotai tietää] kertoa ystävällisesti mullekki et mitä sille o tapahtunu??

amniinba

siis kai se on jotain ammuskellu (ei ihmistä), vetäny lääkkeitä+alkoholia, joutunu siitä sairalaan ja koomaan... nyt se on heränny vähä aikaa sitte. kai. siis korjatakaa jos hourin omiani....

*tuuli*

en korjaa kauheemmin mut lisään vähä tarkennusta... eiks se ollu aika kauan siinä koomassa josai sairaalassa ja kuten jo sanottiin nii on kai ny heränny...

salzaliini*

jaajaa..eli ei mitää sen vakavampaa.. ;)

Silti_Onnellinen

Onks Tony Halme sun suuri idoli? :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini*

onjoo! siis mullahan on nyt seinät iha vuorattu tony halmeen kuvilla, piti ottaa iha kaikki apulantaa liittyvä pois mun seiniltä et on enempi tilaa nuille tony-jutuille..! :) sit mun pitäs iha selvästi lähtä anttilasta ostaa se tony halmeen levy [mikä o varmasti hirrrrrrmu hyvä] ja sit mun pitäs varmaa myyä noi apulannan levyt et se tonyn levy mahtuis levyhyllyyn.. ;) *reps* :D

*tuuli*

onks halme tehny levyn? mitäs se siinä?

KatjaRock

Kyllähän siellä vaalipiirissä on ihmisillä ollu jotaki pahasti päässä vialla ko semmosen idiootin on eduskuntaan äänestäny.

Sama se, onko jotain protestiääniä - jotain vastuullisuutta.

Sylettää niin saatanasti tuo että sappi kiehuu.
Murr.
Time goes on, I wont.

salza*

katja hei, älä viitti haukkuu mun suurinta idolia!! ;D *JoKe!!*

joo,kyl määki vähä miettii et mikä o ihmisillä vikana ku ne sitä äänesti..

vik

Minä periaatteessa ihan käsitän miksi ihmiset sitä äänesteli. Itse en olisi niin missään nimessä tehnyt, mutta se typerän uhonsa takaa Tony esitti periaatteessa sellasia asioita joita tavallinen ihminen saattaa arvostaakin, esimerkiksi se että kaduilla kulkeminen on oltava turvallista jne. Lupasi tehdä töitä palkkansa eteen ja pistää muutkin edustajat kuriin.
Tietysti sai varmasti tosi ison prosentin protestiääniäkin, kun ei kukaan kuitenkaan uskonut sen pääsevän sinne hiton eduskuntaan.

Ei sillä, hirveä rasisti ja sovinisti se on, ei voi sietää.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Lerppa

Luulen että se sai aika paljon niitä "hälläväliä, mä kuitenkaan politiikasta mitään tiedä" - ääniä. Että kun eivät tienneet mitä äänestää.. niin se pääsi sitten niillä kapina-äänillä eduskuntaan.

Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Ja en mä kyllä sitä Halmeen eukkoakaan tajua, siinähän selitettiin että vaimo pakeni naapurin ku tony teki sitä ja näin, mutta kyllähän se olit osi huolissaan ja selitti kaikkia -me selvitään kriisitä- juttuja mutta ei kyllä toimi!
Ja toiki on mielenkiintosta että löytyykö paljon rasistisempaa ihmistä ku Halme ja kuitenkin mä tiiän vähintään kymmenen maahan muuttajaa jotka meni äänestämään sitä, onkos siinä joku logiikka?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

kun se kerran on päässy sinne eduskuntaan, niin se on päässy. mennyttä ei voi muuttaa mutta toivotaan ettei neljän (???) vuoden päästä (jos 'pyrkii') pääse.  :-*

rautalintu

No aivan varmasti pääsee, jos on ehdokkaana.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.