ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

mulla on tosi usein silleen, että ensin on ihan kusessa johonkin tyyppiin. Ja sit lopulta, kun on päässyt ohi jutusta mitään tapahtumatta, niin tää kiinnostuksen kohde alkaakin osottaa kiinnostusta. Ja useimmiten itte on sillon jo kyllästyny koko tyyppiin ja tajunnu, että sekin on vaan paskanen ihminen. niinkuin me kaikki.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Mulla on sellanen onkelma, että mä inhotan mun kaverii...Se ei oo sanonu mitään, mutta kyllä mä jotenkin aistin sen, että se ei kestä mua enää pitkään. Nyt mä vaan odottelen, että se räjähtää ja katkasee meidän ystävyyden. Toisaalta hän mulle hyvin rakas, koska hä on mun ainoa ystävä mitä mulla on.  

Silti_Onnellinen

surullista. sun pitäis puhua sen kanssa asiasta, eikä vaan odottaa että lopullinen räjähdys tapahtuu. tai en mä tiiä.

Englantilaisten mielest on söpöä, ku suomalaiset sanoo "very well". Ne ääntää sen kuulemma hassusti.  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Ehkä sä silti_onnellinen oot oikeessa, että pitäis puhuu, mut en mä uskalla. Ehkä se pum kuuluu just sillon ja mä pelkään puhuu...tästä jutusta kasvotusten.

Mun lausumana toi "wey, well" kuulostaa vielä hassummalta, kuin "normaaleilla" suomalisilla. Sillä mä olen sairaan huono enkussa. Joku kutonen todistuksessa.    

rautalintu

Mun mielestä Sovinistisian kommentti oli asiallinen, eikä mitään päänaukomista.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Sovinistisian oli asiallinen....(?) Mitä sä tarkotat? Mä en pysty kärryillä.

rautalintu

Siis hänhän kirjoitti asiallisesti.

Salza kirjoittaa: "no sitä minäki vähä mietin.. kummallista et tommoset käy täällä vaa aukomassa päätä ja sit poistuu?"

Ei hän aukonut päätään...pälli.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Jos Jouhu tietää mikä sitä sun kamua ärsyttää niin yritä korjata se, ellei se sitten kuulu täysin sun oman ittes olemukseen koska sitä on vähän huono mennä muuttamaan :)
Tulipa sekavaa tekstiä  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

päänaukomistakin on niin monenlaista..

emmi

mä en kyl tiiä et kuuluuks tää tänne mutta kirjotetaan ny ku en muutakaan paikkaak keksi.
niin tää on kyl vähä tyhmä kymysys mutta onks teillä ihmisillä hyviä ideoita miten mä voisin tehä alotteen ku mä haluisin alkaa seurusteleen yhen jätkän kans mutta mä en oikeen tiiä et miten mä lähestyisin sitä eikä mul oo ees kauheesti kokemusta alotteen tekemisestä...

mä tunnen itteni jotenkin noloks...

:)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Emmi vois tehä sellasen alotteen, vaikka, että sanot ohi mennen moi. Ihan kuin tuntisitte toisenne. :)
Jos tää ei toimi tai muuta omituista... ???  Niin en tiedä mitä tehdä.

emmi

mulla kyl kävi pienessä mielessä hetken toi et vois vaik sanoo moi... :)
älä tunnusta jos sattuu

salza*

emmillähän on samoja ongelmia. :)

emmi

onkos sullakin salza sama ongelma vai sitten?!
jee kohtalotoveri :)
älä tunnusta jos sattuu

salza*

suunnilleen samat onkelmat. kyllä. kohtalontoveri. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.