ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

emmi

mä en jaksa kommentoida mihkinkään mitään...

sen mä kyllä sanon että toi se jätkä vois lopettaa ton valittamisen ja vittuilun ja kaiken!
älä tunnusta jos sattuu

"siis mä en saa olla kaveri muitten jätkien kans jos oon kiinnostunu jostaki? ja jos siltikin olen muitten kaveri niin olen joku kiertopalkinto..mä oon aina ajatellu kirtopalkinnot sellasiks jotka käy kuksimassa kaikkien kanssa jne..mutta jos KAVERINA olo tarkottaa että ollaa huora tai kiertopalkinto niin ihan miten vaan.. ei voi tuota "miesten logiikkaa" kyllä aina ymmärtää.."

Osaan minäkin lukea rivien välistä.

Ikäkysymykseen vastaan vain, että ei se ikä vaan ne puheet. Hiton naurettavaa tuommonen lässytys mitä ei nääkään kun varmaan viis biljoonaa kertaa vuodesta toiseen täällä.
"hei mullos yx ongelma yhen jätkä kanz!". Oksettavaa.

Nii-in. Anteeksi nyt oikein kovasti kun minä en aina myötäilekään kaikkea sinun kirjoittamaasi ja vastaa: "Niinpä Salzaliini. Olet ihan oikeassa!", oppositio! IIIIK!

"mä en edes halua tietää että missä tynnyrissä sut on kasvatettu ja mitä intressejä sulla itelläs on kavereihisi"
"olenko heijastanuty ongelmani sinulle? EN."

Luepas nuo kaksi lausetta vielä kertaalleen läpi. Sinun lauseitasi nimittäin. Tarvitseeko edes kommentoida?

"jos kysessä on ihmissuhde onkelmat niin mistä tänn epitäis kirjoittaa...? politiikasta?"
- Sinä taisit tehdä topicin aiheesta "ihmissuhde onkelmat", mikä oli vieläpä väärin kirjoitettu. Miksi et tehnyt aihetta sitten politiikasta? Olisi saatu vähän vaihtelua tähänkin teiniboardiin.

Wirtabiuha

Voi kultapieni, ei sun tarvii tulla tälläseen teinimestaan jos ei huvita, ja viititkö vastata yhteen pikkuseen kysymykseen, siis mitä mieltä oot apulannasta ja tykkäätkö niitten musasta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Viitsin vastata. Pidän Apulannasta erittäin paljon, ja EN ole niitä jotka ovat kuunnelleet "enörtsiillä yhen sigamageen biisin" ja tulevat sitten tänne messuamaan ja vannomaan ikuista uskollisuutta. Olen kuitenkin hieman pettynyt nähdessäni suosikkiyhtyeeni sivujen olevan täynnä tällaisia - no ei niin kypsiä keskusteluja.

Kyllä, Apulanta on eräänlaista itsekasvatusta. Kappaleiden sanat ovat monivivahteisia ja -merkityksisiä. Sitä en vain käsitä miten minun puheeni liittyvät mitenkään faniuteeni.

KatjaR

Ei niin kypsiä keskusteluja  :D Kjeeh.

Onneksi nämä ei ole viralliset sivut ja onneksi kaikki saa olla täällä ihan niin epäkypsiä ko ittestä tuntuu. Onhan sullekki, Se Jätkä, annettu siihen mahollisuus.

Wirtabiuha

Kiitoksia se jätkä, mä yllätyin erittäin positiivisesti (sun vastauksesta ja siitä että vaivauduit edes vastaamaan)Sä kiinnosta mua ihmisenä... sulla on mielenkiintonen luonne ;) Joko sä oot erittäin häiriintynyt tai nero jonka luovuutta mä en ymmärrä ;)   Ei varmaan taas huomaa että mä olen lukenut lähiaikoina psykologiaa ja Sylvia Plathia...  :)
 Joo, annetaan kaikille mahdollisuus  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vapaus ja vastuu. Jos saisit kirjoittaa _ihan_ mitä tahansa, niin mitä kirjoittaisit?

Jotenkin minua vain tympäisee kaikista eniten tyypillisyys. Kaikki puheet ja teot voi arvata jo suoraan näkemättäkin. Esimerkkejä löytyy monia. Otetaan nyt vaikka aiheeseen liittyen joku teinipalsta.

"Hei miks kaikki jätkät pettää? mä en niinku tajuu!" nim. Pikku G rulez
- Tässä on aivan loistava esimerkki maailman epätäydellisimmästä argumentista. Go figure! Minkähänlaista vastausta tähän odotetaan? Joo, jätkillä on aivoissa happivaje, joka aiheuttaa sen, että JOKA AINOA JÄTKÄ MAAILMASSA on pettäjä. Piste.

"Mitä mun pitäs tehdä kun oon ihastunu yhteen jätkään mutku en uskalla puhuu sille? Pliiiiiiiiiiz help! nim. starshine girlie "
-Ajatetteleekohan ne kysyjät ollenkaan omilla aivoillaan? Mitä sinä vastaisit tähän?
a)soita sille
b)puhu sille
c)käytä jokerikortti
d)pistä kaveri asialle

En minä tiedä! Osta vaikka kirves saatana! Ei siitä nyt pääse yli eikä ympäri. Jos sinä haluat olla sen kanssa niin *ole* sen kanssa!

Voi teini! Samanlaista sontaa tulee joka tuutista, vaikka saisi puhua _ihan mitä tahansa_! Sama kysymys, sama vastaus jonka arvaa kysymättäkin!

Ei hitto tämä on kyllä pakko lisätä. VAROITUS: Suoraan elävästä elämästä. Jos tämä ei ole trolli niin...

MakeUp_92
07.10. 11:45:52
viesti 1 / 108
moni sanoo et on tyhmää seuccaa ku on vast 10wee. mutta mä oon eri mieltä! mä teen mitä haluun eikä jotku isottelijat mua nii ku määrää. en mäkää puutu teidän boitsuasioihi. kuka haluu alkaa mun kaa?

jos haluut niin sun on oltava: komee, 160cm pitkä enintään ja söpö! ja kovis, ei mitää nörttii! xP

t. MakeUp_92

ps. mä oon kaunis ja rakastan meikkei..!!!!

Lerppa

Tosta mäkin olen ihan samaa mieltä!

Hassua kattoa, miten maailma on jo muttunut sen viiden vuoden aikana kun ite olin kymmenen... Oliko silloin tuollasta.. ei mun mielestä, tai ehkä en sitten vain muista... Silloin oli se Spice Girls villitys jota mä ihmettelin, mutta...
 Näitä "pissiksiä" milloin ne ilmesty? Itseasiassa tuntuu kun ne olisi vaan yhtäkkiä pölähtäneet tänne..?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

Lainaa"siis mä en saa olla kaveri muitten jätkien kans jos oon kiinnostunu jostaki? ja jos siltikin olen muitten kaveri niin olen joku kiertopalkinto..mä oon aina ajatellu kirtopalkinnot sellasiks jotka käy kuksimassa kaikkien kanssa jne..mutta jos KAVERINA olo tarkottaa että ollaa huora tai kiertopalkinto niin ihan miten vaan.. ei voi tuota "miesten logiikkaa" kyllä aina ymmärtää.."

Osaan minäkin lukea rivien välistä.

^mitä sä tuosta muka luit rivien välistä?

Ikäkysymykseen vastaan vain, että ei se ikä vaan ne puheet. Hiton naurettavaa tuommonen lässytys mitä ei nääkään kun varmaan viis biljoonaa kertaa vuodesta toiseen täällä.
"hei mullos yx ongelma yhen jätkä kanz!". Oksettavaa.

^huhhuh..minähän olen täällä nuin kirjoittanut..aivan..

Nii-in. Anteeksi nyt oikein kovasti kun minä en aina myötäilekään kaikkea sinun kirjoittamaasi ja vastaa: "Niinpä Salzaliini. Olet ihan oikeassa!", oppositio! IIIIK!

mua ei tarvikkaa myötäillä. vai oonko nii väittäny?

"mä en edes halua tietää että missä tynnyrissä sut on kasvatettu ja mitä intressejä sulla itelläs on kavereihisi"
"olenko heijastanuty ongelmani sinulle? EN."

Luepas nuo kaksi lausetta vielä kertaalleen läpi. Sinun lauseitasi nimittäin. Tarvitseeko edes kommentoida?

^kyllä, tarvitsee..kiitos.

"jos kysessä on ihmissuhde onkelmat niin mistä tänn epitäis kirjoittaa...? politiikasta?"
- Sinä taisit tehdä topicin aiheesta "ihmissuhde onkelmat", mikä oli vieläpä väärin kirjoitettu. Miksi et tehnyt aihetta sitten politiikasta? Olisi saatu vähän vaihtelua tähänkin teiniboardiin.

se on kuule aivan tarkotuksella väärin kirjoitettu.

mutta jos sua se politiikka kirjottaa ni tee ihmeessä siitä aihe.  jos me teiniboardin teinijäsenet sitten kirjoittelisimme sinun kanssasi siitä.. :D

ihan totta. sä oon just semmone että haluat olla aina oikeassa. minä en jaksa alkaa tappelemaan sun kans, mulla on parempaaki tekemistä. että oli kiva jutella.

Silti_Onnellinen

mä olin ihan lapsi kymmenen vuotiaana.
leikin varmaan suunnilleen barbeilla. no okei. en mä väitä vieläkään olevani aikuinen/aikuismainen. jokaisesta meistä löytyy se pieni teini ja mitä kauemmin, sen parempi. eri asia millainen teini on. yak..mikä sana...teini...kukakohan senkin on keksiny? kuulostaa tosi vajaalta.
Niin siihen, että kun kysytään tyylin "mitä teen kun jätkä ei huomaa mua?"... Ja vastaukset ovat päivänselviä.. "juokse sen syliin ja huuda ai lav juuta" Niin on noissakin joku pointti. Tyypit jotka kirjottaa noista aiheista on varmaan funtsinu sitä asiaa aivonsa puhki ja haluu saada päivänselviä vastauksia, mut tyypit ei vaan uskalla tehdä sitä mitä niiden pitäis tehdä.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Ronjaronjanen

Joo. Mä ainakin vielä ala-asteella kieriskelin lumikasoissa ja leikin pupua. Nykyään ne alkaa polttamaankin jo ala-asteella. Ei voi käsittää  :P

Ja asiasta toiseen, mun mielestä täällä olevat keskustelut ovat kyllä aika korkeatasoisia. Ainakin niillä jotka täällä eniten roikkuu on hyvällä tavalla järkeä päässä. Kyllähän tännekin niitä tosi teinixejä silloin tällöin eksyy, mutta täällä en ole nähnyt esim. kenenkään haukkuvan ketään mitä kyllä monissa muissa keskustelufoorumeissa tapaa hyvinkin paljon.

Tuo Salzaliinin posti on niin typerä etten jaksa edes kommentoida. Yhden kohdan vastaan kumminkin.

"mua ei tarvikkaa myötäillä. vai oonko nii väittäny?"
- Joo ei sinua tarvitse myötäillä. Sinähän vain vedät herneen nenään jos joku sanoo sanankaan vastaan. Lankeat omaan ansaasi taas. Kuka onkaan kersa tällä boardilla?

Ja sitten varsinaiseen postiin.
Heh, no kyllä minäkin leikin vielä ihan täysillä ala-asteella kaikilla legoilla ja sellaista. Muutos aiheuttaa kypsymisen. Yläasteelle tultaessa vaihtui luonnollisesti koulu vaikka kaverit pysyivätkin samoina. Luonne kehittyi siinä samalla. Leikit jäi, mutta ei leikkimieli =). Kahdeksannella luokalla tapahtui se suuri muutos jonka johdosta olen sellainen kuin nyt olen. Sitä vaan jotenkin kypsyy sellaisiin lapsellisuuksiin. Olinkin aina se "isoin" porukassani.

Jotenkin muuttunut kummasti nykyään tämä kehitys. Kasiluokkalaiset tulee aukomaan päätään terveytensäkin uhalla isommille, sätkä palaa ja kingeillä on kivaa. Olin itse jossain määrin koulukiusattu ala-asteella. Se on ehkä ollut osasyynä vahvaan itseluottamuksen kasvuun, uskokaa tai älkää. Nykyään en enää nöyristele ketään.

Kuten kaikki ovatkin jo varmaan huomanneet, minulla on vahvoja mielipiteitä asioista. Niin pitäisikin olla. Nykyään yhteiskunnasta puuttuvat aatteet. Kauhea sovinnaisuus ja hyssyttely joka asiasta. Ei kielletä eikä myönnetä. Tuohon malliin.

Katja

joo, vahvat mielipiteet on hyvästä, mutta muiden mielipiteille tulis osata antaa myös sijaa.

Wirtabiuha

Olinkin aina se "isoin" porukassani---- *nauraa kipeenä* Kyllä sä olet iso  ;)
  Toisten huomioon ottaminen on mun mielestä aika suuri osa tota aikuistumista... Vai?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.