ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Aiai ku vanhemmat osaa toisinaan olla varsin VANHANAIKAISIA...!! :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Wanda

Miksei ne ikinä voisi ymmärtää meidän ajatuksia...? >:(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

2 + 2 = 5

kyllä ne loppujen lopuksi sitten aina ymmärtää. etenki kun kattelee asioita jonkun ajan kuluttua uudestaan ja funtsii. kyllä ne ymmärtää. äitit ja isit on hyvä olla olemassa, parhaita juttuja.

KatjaRock

Ymmärtää ne. Silläpäs ne tahtoo vähän tietääkki jutuista, ne välittää.
Noin minä ainaki olen tulkinnu sen. Ja jos ite koittaa ymmärtää niitten juttuja ja olla niille kiva, toimii se toisinkin päin.

Vaikka 3-5 vuotta sitte en olis ikinä uskonu sanovani tätä, niin sanon sen nyt enivei. Äiti on mulle tosi hyvä kaveri ja ystävä.

Ikä on semmonen asia, että se muuttaa ihmisiä. Aika tyhmää, että just ku lapset selviää murrosiästä, alkaa vanhemmat oleen jo niin vanhoja että niille tulee speedyearit. ;D

Olis muuten siistiä mennä porukoitten kanssa baariin. Isä ja äiti jammailis. Hoo.

Aion muuten mennä kattoon Tiktakkia tässä. Mimmu on niin nätti että jos mie olisin poika niin tykkäisin siitä kovasti. Pojat ei tykkää näteistä. Olen huomannu. Ne tykkää semmosista tyrkyistä.  ;D Katsokaa, minä olen TYHMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

Jees. Laitan Petelle jonku liinan silmille, että se ei näe niitä tiktakkeja. No en kai.
Time goes on, I wont.

salzaliini:)

hmm...ehkä niitä oppii ymmärtämään vielä joskus,mutta pitäs niittenki ymmärtää.

Wanda

...Jos jaksaa yrittää... :-/

salzaliini:)

eilisen jälkee mä en kyllä enää taija tuntee yhtää meiä emäntää!! joo...ihan skitso akka...huhhuh..

Wanda

...Kuten kaikki. Mä taas olen rakastunu erääseen aivan ihanaan tyyppiin, mut se onkin kinkkisempi juttu, koska se tyyppi on kusessa mun kaveriin. Enkä mä voi unohtaa sitä! :'(

salzaliinix]

kaikista kauiheinta mitä ihmiselle voi tapahtua on se että paras ystävä ilmoittaa sulle ettei se tykkää asioista mitä teet. [sellaisia jokapäiväisiä...] ihan óikeesti,kyllä mää sen kestän että jotku kaverit haukkuú mut pystyyn mutta se että ýstävä tulee ja puukottaa selkään sattuu niin saatanasti että tulee semmonen fiilis ettei taho tehä enää mitään. :( onko muilla kokemusta?

Kyllä on!Ja siinäpä sitten meni mun ja mun entisen bestiksen ystävyyssuhde.Se ämmä on kyllä pohjimmiltaan ihan kauhee että enpä kauheesti menettänytkään...

Wanda

¨Juuh. mullakin loppui n.6kk sitten eräs pitkä ystävyyssuhde erään ämmän kans. Tunnettiin toisemme iät ajat. Paljastuikin, se on menny haukkumaan selän takana ja muuta kivaa! :(

Katja_Rpck

Joo. On kokemusta. Oikeastaan vika oli minussa, mutta turhaa kai se on enää moisia jauhaa.

Se oli joskus yläasteella, me muutettiin paikkakuntaa ja samalla totta kai koulua. Minä ja kaks parasta kaveria sielä vanhalta paikkakunnalta pidettiin tiukkaan yhteyttä ja kyläiltiin jne. Kerran sitte kämmäsin ja se oli siinä. Ne lähetti mulle yhessä kirjeen, jossa aika selkeästi ilmaisi, ettei enää olla kavereita.

Soitin sitten sille toiselle ja se sano vaan, että sen puolesta me voidaan olla kavereita jos se sopii sille toiselle jonka kanssa ne lähetti sen kirjeen  ;D Sille se ei sopinu eikä me sitte enää oltu kavereita. [Ei tsiisus. Ja tämä on ihan totta :D]

Muutama vuosi meni ja sain toiselta niistä tekstiviestin. Vaihdettiin kuulumiset ja silleen, no hard feelings. Nähtiin tuossa viimekeväänä sitten baarissa sen kanssa ja juteltiin paljon ja rauhassa. Ne ei enää edes tunne toisiaan, niille oli tullu riitaa niinkun minun vuoksi ja sillai.

Siis oikeasti tosi huvittavaa  :D Mutta sehän on niin, että todelliset ystävät säilyy eikä ihan pienistä säiky.  :) Onneksi niin.

Wanda

Eräs toinen ystäväni asuu hesassa ja me ei edes nähdä toisia pitkään aikaan, saati sitten kaikilla lomilla. Mailaillaan ja tekstaillaan, mutta kun saldo ei oikein edes kestä puhumista. Tosi on, että tosi suhteet kestää mitä tahansa. kyllä siinä ajan kuluessa erottuu jyvät akanoista. :)

salzaliini;)

no huhhuh.. mulla menee taas ihan päin vittua. >:(
otin vähän ystävän kans yhteen ja sitte sain selville et toinenki ystis on vissii hemenä mulle... :( voi saatana...
ja sitte meillä oli kolme koettaki tänää. *Ggggreit*

Damn,mullekki on tänään suututtu...tai eräs suuttu..ja sekin oli väärinkäsitys mutta eihän sitä uskota.. plaah.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.