Mc coy´s show

Aloittaja Niina-Maria, kesäkuu 25, 2003, 12:49:37

« edellinen - seuraava »

GaGGu

Olen kattonut kyseisen "sarjan" kerran, ja jotenkin se tuntui niin fiilistely "sarjalta", että huhhhuh. Osas ainakin porukka ottaa rennosti. Katoin sen jakson, missä he olivat Korkeasaaressa. ;)

Katsotaan uudestaan, kyllä kyllä.

Lerppa

Kuulin jotain että kyseinen sarja "äänestettiin ulos"...? Monikaan ei sitten ilmeisesti siitä pitänyt, musta se oli kyl hyvä! Ainoita tv ohjelmia joita viittii kattoa...

Vai olenkohan kuullut jotenkin väärin....?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

en oo mitää tollasta kuullu..että en tiedä.

oottelen tässä just että kyseinen ohjelma alkaa ja siks kirjottelen kaikkea höppänää tänne. :D

*tuuli*

vai että äänestettiin mc:t ulos... hmm... ei tietoo... mut huono homma jos näin ois käyny. päivä torstai on kyllä mun aikatauluille huono. vois olla viikonloppuna tai perjantaina

Snake

Se on kyl itseasias ainoo sarja täl hetkel mitä oon aktiivisesti seurannu...Meil oli tässä just väittely naapureiden kanssa,et minkä takii joku jaksaa katella ku Mc Coyt örmyy telkkarissa ja näyttää huonoo esimerkkii.Noh,mun mielest ainaki noit Andyn seikkailuit on hauska kattoo.Varsinki siin Angelan ajokoulujaksos meitsi nauro iha kipeen,ku Andy löys vauhdikasta mummoseuraa:D Eikä niitte kyl tartte olla esimerkkinä kellekkää...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salza*

mun mielestä se o ainaki iha huippu!!! ;D andy ruuuuulsss!!!hanoi rocksi tulee perjantaina ouluu ni vois mennä tsekkailee.. :D

*tuuli

salza-> kerro terveisiä tuulilta!  :D

Lerppa

McCoysta haukutaan huonoksi esimerkiksi, vaikka samaan aikaan tulee toiselta kanavalta joku leffa missä tapetaan ihmisiä silleen ihan ohimennen, ja silti on mukamas McCoys huonompi esimerkki...!!!!! MuR >:(

Kyllä mun mielestä sekoilu on kuitenkin pienempi rikos kun murha...

McCoys on just paras! :)

jouhu

Mustakin McCoys on paras!! Niitä kommelluksia on kiva kattoo. Musta on kanssa hauskan kuulosta, kun se Angela kiroilee suomeks...Jotenkin hauskan kuulosata. Suunnilleen ainoo sarja jota mä tykkään kattoo...

punainen

tyhmää ku sarja siirty subtv:lle eikä meillä näy se  :(Mut tuleehan nekin jaksot sit joskus maikkarilta. Kaikki hyvät ohjelmat aina lopetetaan

Wirtabiuha

Eikö se temonen sanonu siellä lounastreffivierascity-jutussa että se alkaa marraskuussa taas? vai olenko mä taas ymmärtänyt väärin, no sama se!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Nosiis.... Siirtyy Subbarille...

jouhu

Alkaa tammikuussa taas? Maikkarillekko? Minkätakii se edes siirty subarille? *irvistys!*

puska

aiva superhauska ohjelma. miten jotkut ihmiset voivatkin olla niin tyhmi *heh*. muistan kun ekan kerran näin andyn jossain töllössä, luulin että onko tuo jotain feikkiä:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza_

se tuli viime maanantaina klo 23.40 maikkarilta, mutta unohin itekki kattoa. :p

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.