Lohikäärmeet yms...

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 02, 2003, 09:16:50

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Vilkku --> kappas vain olitkin juuri käynyt täällä, taisimme kirjoittaa suht samaan aikaan joten unohda tuo äskeinen, mutta en silti malta odottaa :)

*ohhoh* meikä saavutti juuri täysjäsenyyden...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

mitä menin keksimään ton keiju jutun. heitin niin sanotusti aivan lonkalta ja nyt rupes elämä kaduttamaan. mä haluun olla keiiiju!  ;D

Ronjaronjanen

Onneksi olkoon KristalliEnkeli  :D

KristalliEnkeli

Ronsku --> kiitos kiitos  :)

apulanta.nettiin jää koukkuun, koska täällä nää keskustelut koko ajan elää, ja aina tulee lisää...mul on välillä sormet ihan solmussa kun yritän vastailla/kommentoida kaikkiin

ja muuten, *tuuli --> sähän voit olla keiju seuraavassa elämässäsi :) siihen on kyllä vielä aikaa. jos et jaksa odottaa siihen asti niin sitten siun täytyy elää fantasiamaailmassa

*tuuli

ehkä mä oon kuitenki onnellisempi näin niinkun... ihmisenä.  ;)

KristalliEnkeli

*tuuli

toi on muuten totta että tänne jää koukkuun. kamalinta on jos sattuu jonkun toisen foorumilaisen kanssa saman aikaisesti tänne niin käy just sillä tavalla että olet kommentoinut johonkin viestiin ja kommentoit toiseen, kun olet siihen kommentoinut niin huomaat että siihen edelliseen viestiin on kommentoinut joku ja huhhuh... täällä saa helposti puol tuntia kulumaan päivässä....

KristalliEnkeli

*heh* toi on totta... mä oon nytki jumittanu tääl ehkä pari tuntii :) mul on kyl nää sivut melkein aina auki, vaik tekisin jotain kuten siivoisin huonetta yms..eli mul on netti päällä n. 6-8 tuntii päivässä :)

jouhu

Mäkin oon jääny koukkuu näihin sivuihi! :o
Joka päivä pitää saada käytyy täällä pari kertaa päivässä...

*tuuli

kiva, meillä ei ole kiinteää yhteyttä.... ;D

Wirtabiuha

Aivan aivan, mä olin eilen ihan hädässä kun en päässyt koneelle ollenkaan... Vierotus oireita... nooei..
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

kunhan meistä kenenkään riippuvuus ei kasva liian suureksi :) siinä jäisivät sitten perhe, ystävät, koulu, työ yms toiseksi ja se ei olisi hjyvä asia :(... mutta emmehän me vielä niin riippuvaisia ole *sanoo henkilö joka itse istuu netin ääressä aivan liikaa*  ;D ;D :D

rautalintu

Mie istuisin varmaan koko päivän netissä (koulun jälkeen), jos toi pikkusysteri ei kokoajan olis änkemässä myös. Kiitokset systerille! Hahaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Mulla nyt ei liiemmin ole elämää näiden neljän seinän ulkopuolella että kyllä täällä saa aikaa ihan hyvin kulumaan useamman tunnin viikossa.

Takaisin aiheeseen. Pelaako kukaan teistä lautaroolipelejä niinku vaikka warhammeria? Niissähän on kanssa niitä useimmiten fantasiahahmoja olevia figuureja mitä voi sitten maalailla. Mulla itellä on muutamia otuksia ja välillä on tullut kavereiden kanssa peliäkin kehiteltyä.

KristalliEnkeli

Ronsku --> en oo pelannu, mut olis kiva joskus tutustua johonki tommoseen...ei oo vaan viel oikeen ollut tilaisuutta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.