Väärin vaiko eikö?

Aloittaja virtahepo, lokakuu 31, 2003, 10:13:39

« edellinen - seuraava »

punainen

Mun mielestä polttamisessa ei ole mitään väärää niin kauan kun ei itse hyödy siitä rahallisesti! Onhan samaa tehty ennen nauhottamalla kasetille. Mä luulen että artisteille on vain hyötyä siitä jos niiden biisejä pystyy imuroimaan netistä. Jos ne kuuntelijat tykkää oikeesti siitä musasta, ne kyllä ostaa sen ihan aitona kaupasta.Netin avullahan artistit saa musansa ympäri maailman.

virtahepo

Niin mutta kun usea ei mene sinne kauppaan ostamaan levyä.. "Mitäs järkeä on ostaa levy kun voin hakea biisit netistä?" Raha on tärkeetä ja vaikka kuinka on fani ja vielä enemmän fani niin raha se loppujen lopuks ratkasee.

Lerppa

"...Raha kai aina ratkaisee..." ;)
ja niinhän se tuppaa olemaan.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

onhan se vähän väärin... kyllä mä ainakin haluan maksaa bändille siitä, että ne tekee mulle hyvää musiikkia. ja onhan se aina levyllä mukavempikin kuin tietokoneella. ja menettäähän ne bändit siinä aika paljon rahaa, siitä, mitä ne sais ilman netti-imurointia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Artistit/bändithän elää tavallaan faniensa kautta... ::), sillä jos kukaan...siis kukaan ei tykkäis niistä, niin niillähän menis persiilleen koko homma ja eivät saa leipää pöytäänsä, kun yksikään ei osta levyy tai käy keikoilla. Mä ainakin haluun osallistua bändin "hyvään oloon" ostamalla heidän levy ihan aitona.

*tuuli

niin mäkin... mut aina vaan ei ole rahaa joka levyyn minkä haluais.... :-[

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.