en tajua jätkiä

Aloittaja Silti_Onnellinen, elokuu 20, 2003, 08:01:07

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

siis mikä niitä vaivaa? onko niillä aivoja lainkaan? kusettaako ne aina? Vittu. Kun ei edes tiedä kusettaako.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza*

Wanda*

Osaisipa joku kertoa minullekkin. Olisin tyytyväisempi. Miksi tämä tyhmä kone ei anna minun kirjautua tänne?

jouhu

Niinmpä niin..Kumpa tietäiski...

Lerppa

Eihän niistä tiedä ;)

Operalla nämä sivustot toimivat täysin moitteettomasti, kannattaa käyttää sitä jos sattuu omistamaan. Tavallisella Explorella ei toimi mullakaan.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

*PrkL* eka tämä yksi poika sanoo mulle face to face että ei kiinnosta. ookoo. no,sitte meillä toimii homma nii hyvin et ollaa ku paita&perse kaverit..mutta jos mä juttelen jonku toisen pojan kanssa ni se o pää neljäntenä jalkana siinä söhättämässä.. ;D *murrrr* entiiä..niistä ei todellakaa ota selvää. mulle o periaatteessa iha sama ollaanko me pelkkii ystäviä vaí enempi...mutta se vois päättää..ja sit ku siitä sanoo sille ni se o et HÄ?!

Minäkään en ymmärrä muijia! Ne on ihan tyhmiä! Kaikki muijat on vegaaneja! Kaikki muijat on turhamaisia! Ne on feministejä ja pettäjiä kaikki! Ne ei osaa kuin kikattaa!

Keep on generalizing!
*huokaus*

salza*

KatjaRock

Mie olenki onnellinen ja mulla on toimiva parisuhde :D

Niin, PAITSI. Minen tykkää että mulle annetaan aina periksi kaikki ja ollaan aina niin kilttejä. JA MINUN KANSSA EI SUOSTUTA RIITELEMÄÄN. Se vituttaa. Muuten <3

Heh
Time goes on, I wont.

Silti_Onnellinen

;D no se kikatus tosiaan taitaa kuulua muijien juttuihin.
sekö muka jätkistä ärsyttävää? heh.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

emmi

mäkään en tajua jätkiä.
niistä ei koskaan ota selvää onks ne kiinnostuineita vai ei.. :/
älä tunnusta jos sattuu

salza*

tällähetkellä en tajua edes itseäni.. :( nii hyvin on asiat taas sekotettu..

punainen

kyllä musta jätkät on usein aika yksinkertaisia tapauksia.ehkä toi kommunikointi on niillä vaan vaikeampaa. mua ärsyttää kyllä tää oman sukupuoleni edustajien teinityttökikattelu, ja itseasiassa aika monetkin asiat ikäisissäni tytöissä.mut pjat ilmeisesti tykkää bimboista,siks mulla miestä ei ookka :(

Wirtabiuha

Joo, mutta jätkäthän tosiaan on yksinkertasia, ei voi kävellä ja syödä purkkaa samaan aikaan ku menee liian vaikeeks.. Noei!
  Näin tänään vitun ärsyttävän muijan dösässä, sen kikatus ärsytti mut eihän se mitään mutku se oli koko ajan "vähän me ollaan samiksii ku meil on samanlaiset takit, vähän me ollaan samiksii ku meil on samanlaiset kengännauhat..." tota piti toistella joku seittemän kertaa... mä en muutenkaan diggaile sanaa "samis" enkä "ysti" hyi hyi!
ja nyt mua taas vihataan  :'( mut mä piristyin jo! ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Ai miks sua vihataan?

Noi dösässä kikattelevat muijat on mun ärsyttävimmät asiat Top10:ssä.Ja se juttujen taso...Silloin on kyllä monta kertaa mulla meinennu kiehahtaa,et nyt prkl se turpa tukkoon ees sekunniksi! >:( No ehkä niilläkin on jotain aivotoimintaa mut ne ei vaan oo tarpeeksi itsevarmoja näyttääksen et mun ei tartte olla samanlainen kun toi toinen on.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.