elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

jouhu

Toi oli pahan kuulosta toi tuulin tapaus. Jouduitko saraalaan paketoitavaks?

*tuuli

iskä pisti siihe hiukan alkoholia ja sit side...... ja molemmista väliin jääneistä sormista irtos kynsi.....

jouhu

Hyi!
Multakin on irronnu kynsi. Silleen ihan kokonaan. Varpaan kynnestä.

salza01

no hyi! kasvaako se takasi? ;)

mullakaa ei nuo lyönnit tunnu. aivan sama jos joku kusipää tulee ja lyö turpaan ku se ei satu. sitä on sattunu jo ihan tarpeeksi mulle.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi*

mulle tulee yks kipu mieleen mitä mä en kestä ilman särkylääkettä ja se on se ku mulla oli tossa kuudennella jalka paketissa(ei kipsissä) ni sit aina yöllä sitä rupes särkeen ihan sikana ja joskus päivälläkin ni se kipu oli niin sietämätön, tietäsitte vaan miltä se tuntuu!!
mutta eipä kai muita kipuja oo mitä en sietäis, ei ainakaan tuu mieleen, koska mä en oo joutunu kauheesti kokeen mitään kipuja...

KristalliEnkeli

itseasiassa mulle tuli nyt yks "kipukohtaus" mieleen, eli semmonen kun mult pienempänä murtu häntäluu ja en voinu kunnol ees liikuttaa jalkoja, ku lonkat kai paino siihen sillee ikävästi...se oli semmosta vihlovaa kipua alaselässä *aijaijai*
nyt mä kyl lopetan tän muistelemisen :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Kukaan ei voi väittää, etteikö lyöminen sattuisi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

minä voin! jos joku tulee ja tinttaa mua nyrkillä kuonoon ni se ei satu.. mitä nyt henkisesti tulee pieni vitutus..

mutta mulla oli tossa pari kk sitte niin kipee maha etten mä voinu istua enkä seistä enkä maata. oli muuten harvinaisen kauhea tunne.
[mutta eipä sitä voi verrata tommosii esim. rotanloukku juttuihin..]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Ei niin, kamala mahakipu on tuplasti pahempi asia! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Onks sua rautalintu ikinä lyöty? Ei se satu hirveesti, riippuu kuka lyö, semmoset slitsarit poskille saa vaan repeemään lisää... Ja jos joku kunnolla lyö niin ei se oikeestaan hirveesti satu, se on vaan että joko pettyy siihen ihmiseen ihan vitusti tai että mitä vittua, haista paska!

Kipu.... Ei mulle tule mieleen mitään kipua mitä ei kestä... Eikun joo, mulla oli joskus selästä joku vitun välilevy pois paikaltaan ja se sattu ihan helevetisti!!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Jos lyö kasvoihin tai päähän niin, että joku murtuu, täytyyhän sen sattua. Ei lyöminen muualle välttämättä satu.
Ei mua kukaan ole lyönyt, jollei systerin kanssa otettuja matseja lasketa. Niissä on kyllä veri lentänyt sekä jalkoja ja käsiä murtunut.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

rautalintu ~> teillä on suht kovat flaidikset...
  Mun ihanalla isommalla veljellä on musta vyö jossain fucking hapkidossa ja sen kanssa on masentavaa tapella... Se menee sitten siihen että korviksesta kiinni ja veto niin se lähtee hoitamaan verta valuvaa korvaansa muualla... Sillä ei ole kyllä vähän aikaan (7vuotta...) ollut korviksia, kysyn miksei?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

No, kyllä se varmaan sattuu jos lyö, niin että neniä ja silmiä ja hampaita lentää, mutta ei se varmaan satu kauheesti, jos pikkasen läimäyttää, vaikka poskelle.

Sitten se on kauheen tuntusta, kun ei saa henkee ollenkaan. Vähän niin ku siihen tapaan, kuin kala olis kuivalla maalla. Se on aivan kauheeta!!! :o Tuntuu, kuin keuhkoja ei olis olemassakaan. Hyi! En haluu muistella!! *irvistys*

KristalliEnkeli

Joo, toi tunne ettei saa henkee on aivan kauhee

Mun mielest sekin, kun joku liiskaa/tönäsee sut vaikka seinää vasten, silleen et sun rintalasta painuu melkein selkärankaan kiinni, tuntuu häijyltä
nimim. kokemusta löytyy  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Mulla on aika monesti tullut pallo suoraan mahaan... sillon lähtee ilmat pihalle, ei tosiaan ole kiva tunne ollenkaan...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.