elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

Ei kaikki ongelmat ole itse aiheutettuja, mutta ainakin 95% asioista VOI vaikuttaa itse, suoraan tai epäsuorasti. Jos ottaa puukon ja iskee sillä toista ihmistä, se on tappamista. Jos näkee kadulla huonossa tilassa olevan ihmisen ja jättää sen oman onnensa nojaan, sitä kutsutaan vain pelastustoimen laiminlyönniksi, ei tappamiseksi. Jos kiusaa porukalla monen vuoden ajan jotain heikompaa tyyppiä kunnes sillä napsahtaa päässä ja se päättää lopettaa elämänsä, se on itsemurha, ei edelläänkään tappamista. Jos esimerkiksi tietää jollakin olevan itsetuhoisia ajatuksia, hänet kannattaa ohjata hoitoon. Sitä on sitten vähän turhaa tulla ruikuttamaan kun se nyt vaan otti ja kuoli eikä sille voinut mitään.

Kertokaapas yksi ongelma johon ei voisi itse vaikuttaa.

salza01

nyt hiukan asiasta toiseen, mutta kuulin tänäämun ns. kaverilta et jos mä en ois viime vappuna hoitanu sitä sairaalaan [se oli aika huonossa kunnossa..] niin se olis kuollu.. et jos se ambulanssi ois tullu 15min "myöhässä" ni se ois kuollu. ja sillä oli pysähtyny sydän kahesti sillon. ja se kerrottii mulle vasta tänää..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mutta eikös se ole mukavaa kuulla, että on pelastsnut<--siis pelastanut jonkun hengen?  :) Tai siis tarkoitan... Että on on ollut jollekkin elintärkeä...
Toivottavasti ymmärrätte mun sekoilut.

*tuuli

mustakin se on hienoo että on pelastanut jonkun hengen.

(en keksi kauheesti sanottavaa, ku 38 asteen kuume vaivaa.....)

salza01

emmätiiä. ainaki aika järkytyksenä tuli ku se mun ns. kaveri sano sen mulle tänää.. ja se tapahtu vappuna. entiiä. hullua.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Ronjaronjanen

Mutta kyllä sekin kertoo jo jostain että joka toisella teinillä on Suomessa syömishäiriö tai masennus.

Varmasti joo Salza pikkasen outoa..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.