elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

*tuuli

kai se sätky on joku semmonen et yhtäkkiä vaan tulee semmonen 'uarh' jolloin viimeisetkin hengen pihinät karkaa ja silloin... tiedätte kyllä mitä.  :-[

jouhu

Joo...aika pelottavaa... Mua kuitenkni kiehtoo...Tarttunu varmaan mun kaverista, kun se on "innostunu" tälläsestä kuolemaan liittyvästä... vähän kaikesta...Argh..

KristalliEnkeli

heh, mä saan mun kavereille aikaan aina kylmiä väreitä kun alan puhua kuolemasta. Itselleni se on omalla tavallaan arka aihe, mutta silti olen siitä kiinnostunut ja puhun siitä usein...en mä tiiä oikein...oon Wirtiksen kanssa samoilla aaltopituuksilla ton kuoleman suhteen, näin uskoisin :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

LainaaJoo...aika pelottavaa... Mua kuitenkni kiehtoo...Tarttunu varmaan mun kaverista, kun se on "innostunu" tälläsestä kuolemaan liittyvästä... vähän kaikesta...Argh..

Mitähän Sigmund Freud oikein sanoisi noista teidän päähänpistoistanne? Onko kuolema teistä muka kivaa?! Oletko oikeasti nähnyt kuollutta ihmista ilman, että sitä on ehostettu tunnin verran? Voin kertoa ettei se mitenkään hauska näky ole.

jouhu

Kuka tässä on sanonut, että kuolema olisi hauskaa?! >:(
Mä sanoin vain, että se kiehtoo mua... En mä voi luonteelleni mitään!! Sori, ihan kauheesti, jos mä en miellytä sua!! Olen mikä olen enkä miksikään muutu!! >:( >:( >:( :(

Wirtabiuha

Joo, Olen nähnyt kaks erittäin pahasti loukkaantunutta ja kuollutta ihmistä ja kaksi vanhuuteen kuollutta... Ei ole kiva näky, mutta silti kuolema kiehtoo mua ja mä haluisin kuolla! - Mut en tosiaankaan haluis ikinä itteäni tappaa!

---Montakohan kertaa mä oon tonkin sanonut...?----
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mmmhhh....enpä tiedä...
Hyvä, että täällä on ihmisiä jotka ymmärtävät mun oudot mieltymykset...

*tuuli

mulle on periaatteessa ihan sama kuolisinko mä itse, mä vaan en halua itse menettää ketään...

KristalliEnkeli

Jouhu ja Wirtis ~> mä ymmärrän teitä, koska kuolema kiehtoo tietyllä tavalla muakin...ja kyllä mäkin olen kuolleita ihmisiä nähnyt, ja kuten ei luultavasti kenestäkään muustakaan, myöskään minusta ne eivät ole olleet kiwaa katsottavaa
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Jouhu ja Wirtabiuha, te olette päästänne vialla. Ei kukaan normaali ihminen ajattele haluavansa kuolla ja vain masokisteille kipu on ystävä. Kannattaisikohan ehkä hakeutua vaikka koulupsykologin puheille?

Lerppa

Mä odotan kuolemaa erittäin kiinnostuneena, mutta en missään tapauksessa haluaisi kuolla ennen aikojani... koska elämää odotan kuitenkin vielä suuremalla mielenkiinnolla.
   Ja ehkä mä sitten olen masokisti, koska jos on joku juttu, vaikka hampaan poraus, että on pakko kestää kipua, niin kyllähän sen voi kääntää vähän niin että se lähes tuntuu kivalta :) ainakin minä voin.. tosin en nimenomaan tuota vihlovaa kipua mutta muuta kyllä ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Vaikka sitten niin...
  No kyllähän mäkin haluan nähdä elämää vähän pitemmälle mutta kuitenkin!
  Ja tuo kipu... Kyllähän kivustakin voi nauttia mutta se nyt on vähän että mikä kipu ja miksi kipu...

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

En muistaakseni ole sanonut, että haluaisin kuolla....!
Muistini sanoo, että sanoin vain, että kuolema KIEHTOO mua. Tarkottaako kiehtominen sitä, että haluu kuolla ennen aikojaan, tai sitä, että se on "hauskaa"?! Kiehtominen mun mielestä tarkottaa sitä, että se on mielenkiintosta. Ei se tee mun mielstä musta psykoa, jos mä olen vähän enemmään kiinnostunu jostain asiasta. ...yo know...
Ja se jätkä! Jos itse olet vielä hengissä, niin anna mun, hyvä "ihminen" elää rauhassa!!

Kipu.....Mmhh....Sekin on sitten vähän kakspiippunen juttu...Olen kyllä ollut itsetuhoinen...., että siitä satu kipu on jotenkni helpottanu kuitenkin mun oloa jotenkni, helpottanu mun ahdistusta... Mutta muuten esim. onnettomuudessa katkennu jalka tai joku muu vastaava, niin niitä mä vähän vierastan... "Tykkään" enemmän itse aiheuttamasta kivusta.

Lerppa

niinhän se, aina kun sylettää niin tahtoo satuttaa itseään jotenkin, vaikka sitten kuuntelemalla musiikkia täysillä (niin että korviin sattuu ;) ).... kaikenlaista...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Sitä tulee tehtyä kaikkea kauheuksia nuorena, mutta eihän sille pahalle ololle voi mitään ja, jos ei oo muuta keinoo purkaa paineita, kuin olemalla itsetuhonen tai kuunnella musaa täysillä... ::) :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.