elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

salza01

mä olen nähnyt hukkuneen miehen joka oli ollut siellä vedessä melkein kaksi viikkoa. ja voin vakuuttaa että se EI ollut kiva näky.
ja vaariani en aijo käyä edes kirkossa katsomassa. mä haluan muistaa et millanen se oli.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Jaha. Ja niin on taas Apulannan nettisivun boardi muuttunut itsetuhoisten teinien ideologian tyyssijaksi. Asiaan vihkiytymättömät katsovat muutenkin tällaisia bändejä pahalla silmällä, eikä tällaiset viestit varmasti paranna asiaa...

Ehkä he ovatkin oikeassa, Apulantanuoret ovat hieman outoja. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään itsetuhoisia ajatuksia. Saatteko te todellakin jotain kicksejä viiltelystä tms. ?!

salza01

ei täällä tarvi yhtään kenenkään käydä jos ei seura ja jutut miellytä.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

vik

Eipä ole mullakaan ikinä ollut itsetuhoisia ajatuksia mutta silti kuolema kiinnosti jossain vaiheessa, teki mieli lukea aiheesta jne. Ihan normaalia, en nyt tajua miksi tähänkin pitää vetää mukaan tollasta "itsetuhoisia teinejä blahblah"-juttua kun kukaan ei ole edes sellasesta puhunut mitään.
Oliko se nyt Wirtapiuha (en jaksa tarkistaa) kun sanoi ettei välttämättä pidä elämästä hirveästi. Mikäs siinä, mielipide eikä siihen mielestäni tarvitse kovinkaan kärkkäästi takertua varsinkin kun samassa viestissä oli maininta ettei silti aio itseään tappaa.

Apisteini silti olen.  :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

No höh...

Mä en ole ikinä viillelly itteäni enkä muutenkaan satuttanut mut se vaan että täällä on tylsää...

Kipu ON ystävä jos siitä tekee ystävän...

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

muakin toisaalta eräällä tavalla kiinnostaa kuolema, niinku silleen et mitä sitten tapahtuu kun on kuollu ja miltä kuolema tuntuu jne. mut mul ei oo mitään aikomusta lähtee täältä maanpäältä aikasemmin kun on tarkotus :) eli mä en aijo tappaa itteeni enkä mä halua kuolla.

mäkin taidan olla masokisti koska joskus itsensä satuttaminen on kivaa! :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

mä ehkä vähän pelkään kipua... esimerkiks tuo käyetty esimerkki 'hammaslääkäri'--> hoidan hampaitani niin hyvin ettei varmasti tule yhtäkään reikää etten joutuisi porattavaksi. se sattuu!  :(

mutta jos mua vituttaa tai olen tehnyt jotain muiden osalta todella typerää, niin sit mä revin hiuksiani tai hakaan päätäni, ja sanotaanko että oikein haluan että muhun koskee... toi saattaa kuulostaa hiukan psykolta mut totta se on... :)

jouhu

Musta hampaan poraaminen ei satu juuri ollenkaan... Kuvittelin, että sattuis paljon enemmän, kuin tuntuikaan...

salza01

nojoo..olenhan minäkin ala-asteella leikkinyt jollakin mattoveitsellä. kuten oon jo sanonu että sillon kakarana sitä oltiin NIIN kovia, mutta oikeesti porukka pelkäs mua ja mun silloisia kavereita ku minäkään en ole niin mukava ja lempeä kun suutun..
nyt jälkeen päin mä osaan jo nauraa nuille jutuille! ;D

KristalliEnkeli

hmm...millaista kipua pelkäätte? millaista kipua siedätte? entäpä miten siedätte kipua?

mä pelkään/inhoan mm. vihlovaa hammassärkyä...siedän kipua aika hyvin, eikä mul oikeastaan tuu muuta mieleen, vielä.

Mä pystyn sietämään kipua esim. "puremalla hampaita yhteen" ja jos kipu ei ole kovin voimakas sen voi pyrkiä unohtamaan keskittymällä muihun asioihin
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Vihlova kipu on se mitä en kestä.. otan siks aina poratessa puudutuksen, vaikka menenkin noista puudutusaineista aina ihan pihalle ja tulee sen jälkeen sairas päänsärky, mutta parempi sekin... Päänsärky on kanssa huonosti kestettävä kipu kylläkin mutta...
   Sellasessa tilanteessa että on pakko vaan kestää (esim. jos käsi on jäänyt rotanloukkuun, niiku mulla ollessani 9v) niin mä yritän kääntää kivun mukavaksi, vaikeaahan tuo kylläkin, mutta ei ihan mahdotonta :) (sillon 9v. jouduin ettimään äitiä kaupassa jonkin aikaa ennekuin löysin ja se sitten irrotti sen loukun.. sillon sain vähän käännettyä kipua.. mutta joo...)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

^^au!!  :o  mahtoi sattua hiukan?!

Lerppa

Kyllähän se joo vähän kirpaisi ;)
Mutta opin ainakin jotain.. en sen jälkeen enää ole rotanloukkuihin koskenut, ainoastaan hiirenloukkuihin ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ne ei varmaan ole sitten, niin pahoka ne hiirenloukut, kuin rotanloukut, vai?
Mä en siedä kanssa tota vihlomista... Kammottava asia, kun rupee miettimään. Ei tuu nyt mieleen, että mitä kipuu, niin kuin kestäis...En oo menny äärirajoille.

*tuuli

hmm... sanotaanko että just toi hiusten repiminen/tukistaminen... ei se tunnu. sitä sietää. ;) päänsärky menee kans. mulla oli pienenä epilepsia ja sitä päänsärkyä joutu kestämään vähän liikaakin. eli siihen tottui siinä. lyöminen ei myöskään satu, tai kaatuminen.

miten mulle ei nyt tule yhtäkään inhottavaa kipua mieleen... taidan olla niin masokisti...;) no ei... kerran mulla jäi sormet kokoontaitettavan puisen aurinkotuolin väliin kun pikku veli istu siihen. se sattu ihan perkeleesti! kaikki mistä tulee niinku verta aikahko paljon on inhottavaa kipua. en tarkoita tietenkään että en pidä verestä. yleensä vaan on jotain vakavempaa kyseessä, silloin jos veri tirskuu.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.