Kuka haluu Stadiin asumaan?

Aloittaja Tero, joulukuu 07, 2003, 02:59:31

« edellinen - seuraava »

Tero

Kävi tossa mielessä et kuka haluis ja kuka ei?

mää vähän ajattelin et sais ainaki isomman intternetin ja olis ehkä enemmän kötinää jos sinne muuttais  ::)

Eli haluan...

Sitte tähän loppuun vois laittaa et jos joku haluaa sisäsiistin kaverin kämpille niin voi laitta mulle posti@  ;D

jouhu

Mä en haluu! Liian iso kaupunki mulle.

Lerppa

No mä asun pk-seudulla... Musta täällä on ihan kiva asustaa :) En haluais muuttaa kokonaan pois, vaikka maalla on ihan siisti välillä käydä :)

Missä päin Tero itse asustaa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Ainiin, pitipä mainita että Tampereelle olis kiva muuttaa joskus vähäksi aikaa :) Meen vissiin opiskelemaan sinne sitten joskus kun lukio on ohi  8) Se on kiva kaupunki, sopivan kokonen...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mä en halua muuttaa hesaan. se on liian iso paikka ja liian paljon ihmisiä! nou tänks!

mutta tuo tampereelle muuttaminen on kyllä mulla suunnitelmissa, että sitten kun saan ton vaatetuslinjan päätökseen tuola hämeenlinnassa ni sit meen tampereelle johki kouluun ja sillon olis tarkotus samalla muuttaa sinne mutta saa nyt nähä. se on kuitenkin ihan varma että jossain vaiheessa mä muutan sinne :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Kyllähän minä täällä tykkään asua, ei siinä mitään. Ei hesa oo liian iso mitenkään musta, ja kaikkeen tottuu---
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Tero

Tero asustaa kokkola Cityssä  ;D

*tuuli

KristalliEnkeli

Lerppa ~~> me nährään sitten Tampereella

Mä en todellakaan halua muutta stadiin asumaan...mä jo "kärsin" täällä  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

vik

Voisin ihan hyvin kuvitella muuttavani PK-seudulle asumaan kun siellä on paljon kavereita ja paljon keikkoja.

Eri asia on sitten se onko mulla kiinnostusta enää asua solukämpässä ja se voiko Helsingistä ikinä löytää yksiötä kohtuuhintaan (ei).

Tampere on kiva. Itkettää kun joudun täältä pois vasta kun olen hetken ehtinyt asua.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Tampere on kyllä hieno kaupunki!

*tuuli

nääh... tampere on ok... mun pilalle hemmoteltu serkku asuu siellä pilalle hemmoteltujen kavereidensa kanssa eli se vähän laskee mun mielipidettä tampereesta....

KristalliEnkeli

mul asuu tampereella kaks serkkua ja ne on ns. hieman pilalle hemmoteltuja...toivottavasti ne ei nää tätä :)
ne siis asuu viel vanhempiensa luona ja niil on mm. pihalla joku helevetin lämmitetty allas missä voi käydä suunnilleen keskellä talveakin....ja se niiden talo on semmonen kaksikerroksinenhehtaaritalo...juu-uh ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

musta tuntuu et tamperelaiset lapset ja nuoret ( siis niinku semmoset noin 15 vuotiaat ja nuoremmat ) ei tee muuta ku ravaa särkänniemessä jollaki kausikortilla...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.