Kuka haluu Stadiin asumaan?

Aloittaja Tero, joulukuu 07, 2003, 02:59:31

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Mä en pitäile sellasista kieputuslaitteista... Mutta onhan siellä muuten ihan kivaa, vuoristoradoista mä tykkään hirveesti! :) Lintsillä tulee käytyä ehkä kerran kesässä jos sitäkää...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mä en tykkää käydä missään laitteissa...Mulle tulee aika helposti huono olo.

*tuuli

mä taas tykkään laitteesta kuin laitteesta. mut mitä hurjempi sen parempi. ja yleensä semmoset missä ottaa mahan pohjasta on hyviä, ku siinä rupee väkisin hymyilemään, eli on siis hauskaa. ;D

KristalliEnkeli

mä pidän todella paljon kaikista hurjista laitteita, mutta en tiedä miten yleensä onnistun saavuttamaan semmoisen pahan ja oksettavan olon :)...ehkä se on harjoituksen puutetta kun ei tule kovin usein missään huvipuistoissa käytyä...ehkä kerran tai pari vuodessa
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Mäkin tykkään kaikista hurjista ja jännittävistä laitteista, mutta jostain kiepin kaltasesta kieputuksesta mulle tulee vaan paha olo...

Eikai niillä stadin ja Tampereen nuorilla ole sitten muuta paikkaa missä kesäisin oleilla. Täälläkin kaikki kovat hengaa jossain prismassa. että hyvin menee  ::)

jouhu

*heh*  
Pitäiskö ruveta käymään huvipuistoissa? Kerran oon käyny vaan särkänniemessä, mutta enpä käyny missään laitteessa tai missään.

puska

mulla tulee huvipuiston laitteissa aina vaan paha olo. hauskempaa kattoa vierestä knu kaverit oksentaa:).
paitsi että särkänniemen tornado on ihan kiva.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

tosta tornadosta tuli mieleen, että silloin ku se laite tuli me oltiin muistaakseni jonkinlaisella luokkaretkellä särkiksessä... Mentiin aivan ensimmäisenä kyseiseen laitteeseen ja meidän jälkeen se hajos...jengi jäi roikkumaan sinne puoleen väliin *hih*

Mustakin olis "kivempaa" jos kaverit laattais, mut jotenkin tuntuu et se oon aina minä joka sen tekee ja ne nauraa vieressä :D

puska

hui, mä varmaan kuolisin korkeanpaikankammoon.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

tornado on aika hauska... toisaalta sillon kun sitä rakennettiin sinne niin mun serkku kerto mulle että se menee maan alle... ja mä tietty ajattelin että se rata niinku käy aina välillä maan alla, ja tulee sitte taas maan pinnalle jne... ja niin varmaan serkkukin ajatteli... mut sit se meniki sillä lailla tökerösti et se vaan lähtee sieltä maan alta jostaki nihkeestä betoni kellarista ja palaa sinne samaan paikkaan.... >:( vois saman tien lähtee maan pinnaltaki....

puska

sinne oli viime kesänä ainakin kamalan pitkät jonot.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Ajoituksesta se on kiinni :) Oltiin pari vuotta sitten siellä kaverin kanssa arkipäivänä ihan kesän lopulla. Tampereella oli jo alkanu koulut, koko paikka oli lähes tyhjä. Oli se aika hurjaa kun kaikkiin laitteisiin pääs ihan suoraan, melkein jopa tylsää. Mut käytiin kaikissa mahdollisissa lastenlaitteissa mihin ei muuten kehtais jonottaa ;)
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

Meil oli vähän sama meininki, eli tamperelaiset oli koulussa ja meikäläiset kävi suunnilleen possujunassakin (tai-mikä-lie), koska kukaan ei nähnyt :)

jouhu

Possujuna? Mä voisin käydä sellasessa.  :) Ei kuulosta liian vaaralliselta.  ;D

KristalliEnkeli

*heh* se oli semmoinen pieni possujuna (tai vastaava) joka kiersi semmoista pientä rataa....oli aika huvittavaa istuu siin kyydis kaverin kanssa *hih*, mut onneksi pokka piti :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.