ALIAS

Aloittaja punainen, tammikuu 05, 2004, 11:32:17

« edellinen - seuraava »

punainen

Haluaisin tietää että mistä nämä teidän kekseliäät nimimerkkinne ovat syntyneet???

Vilkku

Mun syntyi ainakin hetken mielijohteesta, tänne kun eksyin muutamia vuosia takaperin ni kirjotin vaan jotain :) Vilkkumaan kanssa sillä ei ole tekemistä. Mun mummi asui talossa, jonka nimesin lapsena Vilkkutaloksi, ehkä se jotenki siitä :) Vaikka tosiasiassa taisi kyllä ihan vaan jäädä mieleen Bad luck love -leffasta jossa se oli Arttu Kapulaisen roolinimi.
[ -You should see my scars- ]

taika

Niin, toi nimim. on mun oma nimi.. Ehkä siinä syitä tarpeeksi.  :)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

taika

Entäs sun punainen? Mist se on saanu alkunsa..?
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

punainen

Kyllä alkuaikona täällä vieraillessani käytin muitakin nimimerkkejä ja ihan omaa nimeänikin.

Yksinkertaisesti punainen on mun lempivärini number one! Ja aina on ollutkin.Ja nimimerkkiä keksiessäni mulla oli ihanan punainen fleda, joka nyttemmin on vaihtunut mustaksi, koska punaiset vaatteet sopivat paremmin mustien hiuksien kanssa :)

Onhan se punainen aika anarkistinen väri.politiikkaan värivalintani ei muuten ota mitenkään kantaa.

salza01

mulla on tää salza ollu jo pari vuotta ku kaverit keksi jotai salza-nimiä ja sit tää jäi mulle. ja sit tuo 01 siinä perässä on vaa joku? ku ei jaksa käyttää omaa nimeää missää tämmösissä. mut en mä osaa itteeni puhutella salzana.. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Vilkku

Minä tunnistan muuten Vilkun ihan livenäkin, Häirikkö käytti sitä aikanaan paljon :)
[ -You should see my scars- ]

emmi

ni siis mun nimihän on emmi että siitä se tulee :)
mutta toi embuzke nikki tulee kait jotenki siitä ku kaverit väänteli mun nimestä jtn ihmeellisii niinku emuski jne ni siit sit tuli jotenki embuzke :) mä haluisin kyl ehkä vaihtaa sen mut en oikeen tiiä et mihin...
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

No Lerppa on ihan vaan yks mun lukuisista lempinimistä, ekan kerran käytin Lerppa nimeä netissä muusikoiden.netissä joskus vuos sitten...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

jee jee, tuuli ei missään nimessä ole oma nimeni ;D

eiköhän siinä perusteluja tarpeeks.  8)

Wirtabiuha

Wirtabiuha, voi kuule, en tiedä! mullahan oli nimi vaihtoehtoina Vaahto, Kupla, Vaahtomuovi... mutta ne oli semmosia saippuaisia... ja wirtabiuhassa on jotain wirtasesta otettua... enmä tiedä... jotain tämmöstä... WirtaBiuha siksi että yleisesti virtapiuha on tylsä ja yleensä jossakin käytössä... sitä paisti mä olen ihan wirtabiuha... Livenä mä tunnistan sen nimen ihan hyvin, niinkun myös ilonan, mitä osa porukasta käyttää vaikka munoikea nimi siis on Iiris...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Ihan mielenkiintoista....joskus on niin vaikee kuvitella et jonkun nimimerkin takana on oikee ihminen jolla on ihan oikee nimikin!Tuntuu vaan että täällä netissä liikkuu jotain hahmoja joilla on vain hyvin inhimilliset persoonat.

Liikutteko samoilla nimillä muaallakin internetissä?Mä käytän aika useesti myös nikkejä Pikku-Myy,thepistorasia,ilona (joka jostain syystä on aika haluttu nimi apulanta-aiheisilla boardeilla... :)),Jyvä,Waltteri ja ihan omaa nimeäni. Eli jos tääläkin liikkuu jotain ton nimisiä vieraita se saatan olla mä!

Lisää!

KristalliEnkeli

mä en ole varma mistä mun nimi tulee...tätä nimimerkkiä käytän todella usein..Pidän kristallista ja enkeleistä, joten ehkäpä siinä pääsyy =) ...mutta toisaalta kadun sitä, että valitsin näin pitkän nimen
--> Lempinimenä voi sitten käyttää sitä Kristaa! =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

mä en tiä. halusin jonkun apiksen biisin, ja kokeilin monia, kunnes tää hyväksyttiin  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

rautalintu

Mun nikkini on siis aika todella tyhmä. Se on jonkun kirjan nimi, siitä se kai tuli.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.