JOULUMUISTOJA...

Aloittaja hande^, joulukuu 25, 2003, 07:21:09

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

mä en tiedä paljoa tuosta ko. keikasta, mutta siis ainakin se on ikärajaton ja metro-auto areena sijaitsee tampereella =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

jouhu

Lainaaheiiiii...ja arvatkaa mitä?
Mä oon oppinu viheltämään!   8)
en oikeesti oo ennen osannu...aika hienoo...en mä nyt muuta enää teekään *viheltelee*

älkää naurako.tää on hieno asia.

Voih, mä en osaa... :-/
Mä oon yrittäny opetella, mutta turhaan.  >:( Miten se tehään? Osaisitko kertoo?

KristalliEnkeli

viheltämistä on varmaankin hieman vaikea opettaa netin välityksellä... ;D

salza01

joo. ois se iha kiva piristys jouluna nähä joku apulannan sipe iha vaa sattumalta. ;D ei helv. tapahtuspa mullekki jotai tollasta joskus...
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

niinpäh...*huokaa* ja sipe on viel kaikist ihanin... tai kyl ne kaikki on yhtä ihanii, mut sipe nyt vaa on sillee erikoinen ku se soittaa rumpuja ja se on jotenki mun idoli(tai sillee) :P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

PahaPahaAsia

miksi meidän suku ei asu Heinolassa?olis aikas kiva nähdä sipe jouluna ;D tai kuka vaan Apiksen jätkistä:) tai siis miehistä... ;)

niin ja lahjaks sain 2100 puhelimen:) pyjaman,reenihousut,housut ja paidan,sukkia,karkkia,reenikassin...en minä muista enempää.

Paras lahja oli puhelin ja kyllä jotain hassua tapahtui vaikka ei katastrofaalista,mutta ei ole ennen sattunut:) olin käymässä kaverilla niin veli soitti että heti kotiin,mulla on kauhee nälkä... ja kohdasta sisarusrakkaudesta näkee, että mun veli on kivempi kun sillä ei ole nälkä ja blind_eye tietää mun veljen syömishalut,aivan uskomattomat...

blind_eye :)

juu, tiedän todellakin. miks sen piti mennä syömään meidän pitsat??  >:(

PahaPahaAsia

ja vielä kehatsi väittää että ei syönyt...ihan epäreilu! :-/
oli meilläkin tai ainakin mulla nälkä...!

jouhu

;D :D Mukavaa oli varmaan..
Mäkin voisin käyä joskus heinolassa.

PahaPahaAsia

niin mäkin!jos siinä joulun aikoihin,niin sipe vois näkyä:)

KristalliEnkeli

muistelen lukeneeni jostain artikkelista, että heinola on suomen väkivaltaisimpia kaupunkeja...eli sinne sitten vaan "joko lähdetään??" *alkaa valmistautua lähtöön* :)

blind_eye

mäkin voisin tulla mukaan  :)
*laittaa takin päälle*  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha

Minäkin tulen, Heinolassa on mahtava lelukauppa *kipittää noutamaan bassoaan, sitä ilman ei voi lähteä pitkälle matkalla* ;D Mun basson kantosäkistä hajos toinen hihna kun jolkottelin bussiin... PRKL!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.