Sisarusrakkaudesta

Aloittaja puska, tammikuu 05, 2004, 01:41:29

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

mun isoveli,kolme vuotta vanhempi 16v,on kiva sillon kun se on juonu jotain tai ei oo nälkä=se ei oo ilkee tai ärsyttävä...
mun pikkuveljet on kolme vuotta nuorempia eli 10 v. ja niihinkin kärähtää aikas useinkin...viime kesänä kahden viikon "stressiloma" eli eka mä viikon poissa ja sit pari päivää ja ne viikon poissa oli tosi tarpeeseen...ne ärsytti niin paljon...
mut ei ne aina oo ihan hirveitä,joskus kuitenkin...
muilla serkku on kun oma isoveli,mulle harrastukset on kun oma isosisko...oon aina halunnu isosiskon kun mulla nyt on vaan noita veljiä...

blind_eye

päh, mä voin olla sun sisko  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mäkin oisin halunnu ehkä mielummin isosiskon ku isoveljen...
emmä vaan tiiä.. ehkä sen kans ois voinu olla paremmat välit tai jtn, mutta vähän myöhästähän se nyt on eikä sille oikeen paljoo voi mitn että kumpi sieltä aina putkahtaa ensimmäisenä, tyttö vai poika ;D
älä tunnusta jos sattuu

PahaPahaAsia

Lainaapäh, mä voin olla sun sisko  ;D

jep jep... ;D

hande^

mulla on kaksosveli henri, joka on mulle aika läheinen... tai no ei nii hirvee läheine, mut ollaan kumminki samalla luokalla ni tiedän paljon sen asioista ja se mun... siihen menee hermot kyl tosi nopeesti... itseasias tosi usein... mut sellast tää sisarusrakkaus on... luulen et kaikil sisaruksil on semmonen viharakkaussuhde... tuntuu et niitten kaa ei voi elää, mut ei se onnistuis ilman niitäkään! veli on mulle ainaki tositosi rakas!
 ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

oishan se tietysti mukavaa, jos olisi isosisko...sen kanssa voisi puhua kaiksta ''tyttöjen jutuista''... mutta kyllä tuo veli niin hubaisa on, että ei sitä mihinkään haluaisi vaihtaa  :-*
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

onhan ne oikeesti välillä kivoja, vaikka välillä niihin hermot meneekin, mutta sitten kun taas miettii, että jos niitä ei olisi talo olisi aikas hiljanen...eli niistä on "hyötyä",välillä :)

jouhu

Onhan ne sisarukset rakkaita. Ei tuu yksinäistä, kun on joku siinä..  ::) ´Sitten ossaa sitten jakaakkin silleen kaiken muitten kanssa. Ei tämä varmastikkaan koske kaikkia ainoina lapsina eläneitä. Mutta oon huomannu joittenkin kohdalta, että ne haluu saada kaiken ja ensimmäisenä.
 ::) :-X

PahaPahaAsia

sellasiahan ne jotkut on,varsinkin rikkaiden kakarat...

pikku_piru

no kai ne nyt haluu ku ovat tottuneet aina saamaan kaiken.......

jouhu

Niin sitä mä tarkotinkin.

PahaPahaAsia

mä en ainakaan haluais olla rikas kun sit sais kaiken ja musta tulis sellanen kusipää...mut olis se raha aina välillä ihan tarpeen... :D

rautalintu

Ei voi yleistää. Vaikka vanhemmat ovat rikkaita, ei se automaattisesti tarkoita, että lapsi saa kaiken haluamansa. Vain tyhmät vanhemmat ostavat kaikkea, mitä lapsi pyytää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

nii... onhan se niinkin.  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha

Yhdyn rautallintuun! Ei suurin osa mun kavereista ole kusipäitä vaikka ne on ainoita lapsia ja niillä on rikkaat vanhemmat... Valittettavan usein se kyllä menee näin että kersa saa lähes kaiken mitä keksii haluta, mutta näinhän voi käydä vaikkei rahaa juuri olisikaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.